Tein raskaustestin. Negatiivinen. Itken.
En tiedä mistä johtuu. Olen pannut paljaalla menemään. Meillä mies ei halua käyttää kortonkia. Meillä miehellä tuntuu paremmalta ilman. Meillä mies on kyllä hyvä mies. Turha väittää muuta. Meillä lapset 2 ja 5 v. Kolmas toiveissa. Meillä mies toivoo enemmän kolmatta kuin minä. Meillä mies käy töissä mutta minä en. Kuinka ala-arvoisen surkeasti tänne täytyy kirjoittaa, kun nämä surkeasti väsätyt trollit saavat aina huomiota? Ja kuinka monta "meillä mies meillä lapset" täytyy tekstistä löytyä?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
On sulla vaikeaa.
Minä tykkään enemmän näistä midän mies ja lapset kuin naiset, mamut, lassukat sitä ja tätä
Olet oivaltanut av:n ytimen, mitään muutahan vaihtoehtoa ei aiheille ole. Opettelisitte edes kirjoittamaan kunnolla. MEILLÄ MIES. voi vittu! Ja koko surkea teksti tällaista. Epäsujuvaa paskaa. Piste siellä. Piste täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla vaikeaa.
Minä tykkään enemmän näistä midän mies ja lapset kuin naiset, mamut, lassukat sitä ja tätäOlet oivaltanut av:n ytimen, mitään muutahan vaihtoehtoa ei aiheille ole. Opettelisitte edes kirjoittamaan kunnolla. MEILLÄ MIES. voi vittu! Ja koko surkea teksti tällaista. Epäsujuvaa paskaa. Piste siellä. Piste täällä.
Voi sua. On sulla vaikeeta heti aamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla vaikeaa.
Minä tykkään enemmän näistä midän mies ja lapset kuin naiset, mamut, lassukat sitä ja tätäOlet oivaltanut av:n ytimen, mitään muutahan vaihtoehtoa ei aiheille ole. Opettelisitte edes kirjoittamaan kunnolla. MEILLÄ MIES. voi vittu! Ja koko surkea teksti tällaista. Epäsujuvaa paskaa. Piste siellä. Piste täällä.
Oliko siinä enemmän kuin yksi piste?
Mä raskauduin vähän liiankin helposti. Nyt kuparikierukka. Mäkin olisin itkenyt jos viimeisin raskaustesti ois ollut negatiivinen. Onnesta. (En pitänyt alkiota).
Vierailija kirjoitti:
Näin meillä kuinkas teillä.
Meillä mies, meillä lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla vaikeaa.
Oliko siinä enemmän kuin yksi piste?
Siinä... Tarkoitat varmaan "oliko niissä kymmenissä-sadoissa..."
Nuorin kohta kolme ja sun tarttis töihin
Voi nyyh. Mäkin tein testin. Positiivinen. Vaikka ehkäisy ollut. Itkettää.
Vau, en saa tekstistä mitään selvää. Kirjoittajalla jokin vamma tai sairaus? Ehkä hyväkin ettei lisää lapsia...
On sulla vaikeaa.
Minä tykkään enemmän näistä midän mies ja lapset kuin naiset, mamut, lassukat sitä ja tätä