Vaimojen 40v villitys, pakko testata kelpaako vielä?
Vaimo täytti 40v ja alkoi käydä salilla, opiskella iltaisin, saunailtoja, jne jne.
Pari vuotta jo koko ajan menossa, omia menoja, hyvännäköinen, timmissä kunnossa oleva iso tissinen blondi.
Tiedän ja näkyy, pillu punottaa, tisseissä on imuutus jälkiä, jne jne eli et on saatu ja annettu kovaa kyytiä. Muutaman ukkomiehen tiedän ja tekis mieli soittaa niiden vaimoille ja käräyttää.
Parasta et nykyisin, on jo totuttu ja sallittu, niin piristää kummasti, käyttö ja sen jäljet lisää käyttöä myös kotona.
Koosta ei oo kii - kotona 20cm.
Kommentit (12)
En tiedä ap:n vaimosta, mutta se on totta että 40 vuoden jälkeen alkoi itseäkin seksi innostaa ihan uudella tavalla. Aikaisemmin ei kiinnostanut kuin kerran kuukaudessa, nyt voisi paneskella vaikka joka yö. Kai se on tämä ikä ja biologia, hedelmällisyys alkaa laskea joten kroppa yrittää kompensoida tilannetta järjestämällä mahdollisimman paljon panoja.
Ai oikein mitattu taas. Eikä auta. Mä en kestä😀. Voisko olla jotain muutakin vikaa suhteessa, ku noi sentit?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ap:n vaimosta, mutta se on totta että 40 vuoden jälkeen alkoi itseäkin seksi innostaa ihan uudella tavalla. Aikaisemmin ei kiinnostanut kuin kerran kuukaudessa, nyt voisi paneskella vaikka joka yö. Kai se on tämä ikä ja biologia, hedelmällisyys alkaa laskea joten kroppa yrittää kompensoida tilannetta järjestämällä mahdollisimman paljon panoja.
Niin kiinnostaisi minuakin mutta kun omaa miestä kiinnostaa vaan 2 kertaa kuukaudessa eikä kukaan muukaan halua tällaista rumaa yli nelikymppistä naista niin puutteessa on oltava. Onnekkaita olette te joilla on kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Onneksi kotona on ihana mies, jonka kanssa on 20 v. oltu yhdessä. Lapset jo isoja ja aikaa riittää nyt toisillemme ihan eri tavalla kuin aikaisemmin. Ei tarvitse vierasta vongata, kun oma antaa sen, minkä haluan ja vielä enemmän...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kiinnostaisi minuakin mutta kun omaa miestä kiinnostaa vaan 2 kertaa kuukaudessa eikä kukaan muukaan halua tällaista rumaa yli nelikymppistä naista niin puutteessa on oltava. Onnekkaita olette te joilla on kysyntää.
Treenaa vartalosi huippukuntoon, niin sinulle on enemmän kysyntää kuin voit hyödyntää. Siis semmoista kysyntää että sinunkin tarpeista huolehditaan, patjaksi haluavalle riittää sukupuoli. Oikea treenaaminen vaatii todellista panostamista ja itsekuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulepa tänne niin testaamma, pitääkö paikkansa. Vähintään pitää kuva laittaa jos tuomosta väittää. Minoon sitämieltä että halukas nainen on aika kaunis. Siihen puutteeseen on niin monta keinoa vaikuttaa, että sitä ei kenenkään naisen tartte kärsiä.
Mika-48v kirjoitti:
Vaimo täytti 40v ja alkoi käydä salilla, opiskella iltaisin, saunailtoja, jne jne.
Pari vuotta jo koko ajan menossa, omia menoja, hyvännäköinen, timmissä kunnossa oleva iso tissinen blondi.
Tiedän ja näkyy, pillu punottaa, tisseissä on imuutus jälkiä, jne jne eli et on saatu ja annettu kovaa kyytiä. Muutaman ukkomiehen tiedän ja tekis mieli soittaa niiden vaimoille ja käräyttää.
Parasta et nykyisin, on jo totuttu ja sallittu, niin piristää kummasti, käyttö ja sen jäljet lisää käyttöä myös kotona.
Koosta ei oo kii - kotona 20cm.
Tuollainen lumppu kannattaa jättää. Itse nolaisin tuon vielä perusteellisesti ennen kuin tuuppaisin ränniin.
Itse tein tuon muutama vuosi sitten. Parasta oli kun hän ei tiennyt että minä tiesin. Toisaalta juuri tuo sai aikaan sen suurimman inhon ja vihan. Eniten siinä loukkasi se että hän piti minua tyhmänä.
Turvaa ensin selusta. Ehdotapa vaikka ensin avioehdon tarkistusta.
+/- 40 on naisille otollista aikaa. Lapset on jo isoja teinejä useimmiten, on aikaa pitää itsestään huolta, treenata, opiskella uutta tai tehdä uraa. Tavallaan on vielä nuori, siinä iässä jaksaa. Usein sitä on vähän katkeroitunut sille omalle miehelle niistä pikkulapsivuosista, jotka joutui paljolti yksin pyörittämään kun miehellä "oli töissä niin raskasta" (heh). 4-kymppisenä sitä voi aloittaa välittämään itsestään, nostaa päänsä pystyyn, vittu mä selvisin, ja nyt teen kerrankin mitä tykkään. Siinä on todella sopiva n. 15 vuoden periodi itselle, kunnes sitten tulee lastenlapsia ja muutenkin jo vähän väsähtää ja tulee "senioriksi", silloinkin voi toki nauttia elämästä, muttei ehkä samalla tavalla.
Sanoisin, että 40 on todella hyvä ikä naisen elämässä. Olen nyt 35 ja voin jo vähän maistella esimakua tulevasta vapaudesta. Nytkin on jo asiat helpommalla tolalla, lapset reippaita koululaisia ja kivoja kaiken lisäksi. Kaukana imetykset,itkupotkut, tarkat ruoka- ja nukkuma-aikataulut, hiekkalaatikot ja älyvapaat mammakerhot. Edessä elämä, lapsilla ja minulla :) Meinasin välillä seota jossain mammamuskarissa kun tillintallin-tömpsis kaikui korvissa. Oma mieskin otti pattii tullessaan ja mennessään, kun itse katsoi 24h touhutaaperoita kaaoksen keskellä.
Jos olet 8 vuotta vaimoasi vanhempi, no... lopun kai arvaat. Nuorena vanhan ukon ottaneet vaihtaa siinä neljänkympin tietämillä mieheen, jolta saa sekä aamulla että illalla. Vanhempien miesten kohdalla tuo biologia tulee ikävällä tavalla vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet 8 vuotta vaimoasi vanhempi, no... lopun kai arvaat. Nuorena vanhan ukon ottaneet vaihtaa siinä neljänkympin tietämillä mieheen, jolta saa sekä aamulla että illalla. Vanhempien miesten kohdalla tuo biologia tulee ikävällä tavalla vastaan.
Mitäköhän tuo tarkottanee? Kun nainen rupsahtaa, niin ei siinä auta mikään. Mutta jotakin 50+ naistakin saattaa pehkuttaa, jos sillä yläkerta toimii.
Kypsät naiset ovat IN.
Näin minulle on sanottu lukuisia kertoja....ja todistettu myös
Täällä olis tietoa naisillekin, ihan vaikka viikko lapissa "tyttöjen kamssa" . Ei tarttis ihan turhaan käyrä.