"jos on läheisen ystävän polttarit, niin voisin maksaa jopa 100 euroa"
Ja koska kaikki polttarit on nimenomaan läheisimpien ystävien järjestämiä, niin onko ihmekään että ne on kaikki niin kalliita.
Kommentit (4)
Mä en kyllä laske sellaisiin läheisimpiin ystäviini, joiden polttareista olisin valmis maksamaan "extraa" kuin ihan muutaman ystävän ja pari sukulaista. Sen lisäksi olen saanut kutsuja mm. työ- ja harrastus- sekä lapsuudenkaverien polttareihin, joihin enemmän kuin mielelläni menen, mutta joihin en halua rahallisesti panostaa "normaalia" enempää.
Maksoivat polttarint miten paljon tai vähän tahansa, minusta olisi etukäteen mukava tietää, miten paljon ne suunnilleen maksavat. Se helpottaisi kummasti kaltaiseni tulorajoitteisen opiskelijan arjen suunnittelua, jolla ei välttämättä ole halua lätkäsitä polttarikassaan ohimennen, mitä pyydetään vain koska se on muka tapa.
Minulla on max määrä mitä yksiin häihin laitan 70e. Siihen sisältyy vaatteet jos tarvitsee päivitystä, polttarit, matkat hääpaikalle ja häälahja. Sen enempää en suostu laittamaan.
Jos tuohon 100€ sisältyy omat ruuat ja juomat ja osallistuminen aktiviteetteihin niin eihän se ole mitään. Jos käy ravintolassa syömässä ihan normi viikonloppuna niin helposti saa menemään 50€, siitä vielä baariin niin menee toiset 50€. Tuon satasen saa kulumaan ihan perus illanviettoon.
Satasella jos koko päivä juhlitaan porukalla niin on melkeinpä edullista!
Jos taas tolla satasella kustannetaan vain morsiamen oleminen, ja siihen vielä omat kulut päälle, niin että yhteissumma onkin 200€, niin sitten liikaa.