Nainen alla, liikkuminen
Olen aina miettinyt, mitä naisen kuuluu alla ollessaan tehdä? Miten te, kanssasisaret, lähetyssaarnaajassa liikutte, vaiko mitenkään?
Kommentit (27)
Jaa-a. Yksi naisvihaaja oli sitä mieltä tällä palstalla, että naisen pitää tehdä töitä sängyssä. Joten luen iPadista työsähköposteja samalla.
Minusta tuossa asennossa nainen on jalat levällään suht paikoillaan.
Ehdoton asennon pilaaja on jos nainen yrittää nylkyttää vastaan tahdissa pysymättä ja ei se muutenkaan oikein hyvä ole. Nainen paikoillaan. Panomies.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Yksi naisvihaaja oli sitä mieltä tällä palstalla, että naisen pitää tehdä töitä sängyssä. Joten luen iPadista työsähköposteja samalla.
Mä teen samalla kaikkia metatöitä. Järjestelen lasten harrastusmenot, lääkärit, kaverisynttärit sun muut, suunnittelen viikon ruokalistan ja kyllä siinä imuriakin heiluttelee samalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että naiset tottelevat naisvihaajia kuin koira isäntäänsä. Istu, nainen, ISTU!
Liikutan lantiota samalla. Mies nauttii siitä enemmän kun liikun myös sen sijaan että makaan lahnana. Lisäksi juoksutan käsiä miehen selässä ja hiuksissa samaa aikaa. Ja suutelee toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen samalla kaikkia metatöitä. Järjestelen lasten harrastusmenot, lääkärit, kaverisynttärit sun muut, suunnittelen viikon ruokalistan ja kyllä siinä imuriakin heiluttelee samalla.
No teen kyllä tätäkin, jos jyystö jatkuu vielä, vaikka olen saanut työpostit hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että naiset tottelevat naisvihaajia kuin koira isäntäänsä. Istu, nainen, ISTU!
Istun koko ajan. Mitä ihmeellistä tuossa on?
Olet aina miettinyt? Siis minkä ikäinen ap olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No teen kyllä tätäkin, jos jyystö jatkuu vielä, vaikka olen saanut työpostit hoidettua.
Välillä täytyy tietysti vaihtaa huonetta että tulee koko kämppä imuroitua.
Otan vastaan mitä annetaan ja uikutan äänekkäästi.
Tekesin vaikka mitä jos mies ei olisi niin ärsyttävä luonteeltaan, että seksi ei enää kertakaikkiaan kiinnosta.
Mä supistelen mun pimpsaa silleen jännästi.
Tärkeintä on keskittyä siihen miltä sinusta tuntuu. Jos tuntuu siltä, että liikututtaa, niin sitten liikut. Ei sängyssä "pidä" tehdä mitään, ei se ole mikään urheilusuoritus. Se on paremminkin kuin tanssia. Aistitaan partnerin liikkeet ja myötäillään niitä niin, että homma sujuu sulavasti. Ja älä unohda omaa nautintoasi. Et ole sängyssä töissä, jollet ole alan ammattilainen, mitä tuskin olet, jos tätä joudut kysymään. Rentoudu ja keskity tuntemuksiisi. Muu seuraa automaattisesti.
Likkutan lantiota, kiedon välillä jalat miehen selkään, välillä nostan ne erittäin korkealle. Hyväilen käsillä miestä, suutelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, tyttö. *raps, raps* Anna tussua.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuossa asennossa nainen on jalat levällään suht paikoillaan.
Ehdoton asennon pilaaja on jos nainen yrittää nylkyttää vastaan tahdissa pysymättä ja ei se muutenkaan oikein hyvä ole. Nainen paikoillaan. Panomies.
Sun nainen ei varmaan sit saa orkkuja ollenkaan, kun pitää paikallaan lohmottaa vaan? Panomies se on sellainen joka vain omasta ilostaan välittää.
Hoitelen samalla käsilläni itselleni orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, tyttö. *raps, raps* Anna tussua.
Sekarotuiset eivät pääse parittelemaan. Sori vaan.
Nylkyttää vastaan.