Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä mieheni kavereista yhtään

Vierailija
03.07.2016 |

Vieläkin ovat kuin teini-ikäiset pojat käytökseltään. Panevat kaikkee keneltä irtoo ja sillä leijutaan. Myös varattuja vokotellaan..juo melkein joka vkl ja minun mies ei juo enää paljoa,niin kaverit kitisevät siitä miehelleni.
Eivät taida pitää minustakaan. Mutta ei haittaa..
Ikää pojilla 29-35v

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaavatko pleikkaakin vielä?

Vierailija
2/19 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneella -.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pojat"kuulostavat ikisinkuilta.

Vierailija
4/19 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukossa tyhmyys tiivistyy. Itselläni ei mies kavereineen tee mitään tyhmää, mutta kokoontuvat porukalla yhden kotitaloon ja pelaavat siellä lautapelejä kaikki juhlapyhät. Ihan hellusta, mutta ei kovin aikuismaista, kun minä sitten juhlin anopin ja miehen suvun kanssa yksinäni kaikki juhlapyhät.

Vierailija
5/19 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksällä oli myös samantyylisiä kavereita. Sanoivat että pilasin hyvän miehen kun ei joka kerta päässyt kavereiden kanssa menoihin mukaan..

Vierailija
6/19 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, hirvi hengaa hirvilaumassa ja susi susien kanssa. Jos et tykkää kavereista, et tuu tykkäämään miehestäkään siinä vaiheessa kun alkuinto laantuu. Sulla on nyt lasit silmillä ukkosi suhteen.

Vierailija
7/19 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samaa! Kaverit ihmettelevät miksi äijä ei voi tulla joka viikonloppu ryyppäämään. Esimerkiksi veljeni yo-juhlat ja kaverit pommitti koko ajan "ota siellä pohjat ja tulet meidän kanssa" "kieltääkö muija tulemasta" jne. Pöyristyin, kun mieheni jopa harkitsi lähtevänsä kesken juhlien, kun "jätkät nyt niin kovin haluaa ja se Pekkakin tulee, kun en ole nähnyt varmaan vuoteen". Jees. En kiellä miestäni olemasta kavereiden kanssa, mutta välillä myös MEILLÄ on sellaista menoa, ettei nyt kavereita pääse näkemään. Aika usein hän kyllä käy jätkien saunailloissa jne. Tiedän, että ovat hyvin läheisiä, mutta nämä sinkut paljon ryyppäävät kaverit ei oikein tahdo käsittää, että miehellä voi olla myös jotain yhteistä tekemistä minun kanssani.

Vierailija
8/19 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisitkään? Et kai pitäisi miehistäsikään kaverina, tai toivoisi että poikasi olisivat kuin hän.

Vierailija
9/19 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, hirvi hengaa hirvilaumassa ja susi susien kanssa. Jos et tykkää kavereista, et tuu tykkäämään miehestäkään siinä vaiheessa kun alkuinto laantuu. Sulla on nyt lasit silmillä ukkosi suhteen.

Täsmälleen samaa ajattelin ja kirjoittaja on sen hienosti tiivistänyt. Lyöt mitä todennäköisemmin vain omaa päätäsi seinään ja tuhlaat nuoruuttasi olemalla tämän miehen kanssa. Valinta on sinun, älä laita miestäsi valitsemaan, sillä hänellä ole ei ole ongelmaa, vain sinulla on.

Vierailija
10/19 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä tulee vaihe jolloin täytyy ymmärtää että parisuhde on nyt ykkönen ja kaverit siellä taustalla. Yleensä ne jotka tämän ymmärtävät varhaisimmassa vaiheessa, saavat parhaimman aikuiselämän. Ne toiset sitten itkee ikisinkkuina että miksei löydä ketään, miksei kutsuta juhliin (koska kärttää koko ajan illallisiltakin lähtemään baariin jossa voisi tavata sinkkuja) ja miksi kukaan ei lähde enää baariin niin kuin ennen vanhaan. Se oli kivaa silloin mutta se juna meni jo. Nyt on nyt. Aikuisuus ja perhe-elämä.

Kyllä nuo kaveritkin rauhoittuvat kunhan löytävät sen oikean. Miksi muuten eivät ole vielä löytäneet, eivät ole enää nuoria. Vai onko taustalla teiniliitot ja avioerot ja elämättömän nuoruuden metsästys?

Vierailija
11/19 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mun mies sitten aikuistui ja halusi viettää viikonloput kotona rauhassa tai omissa harrastuksissaan. Ei kuitenkaan tätä kavereilleen suoraan sanonut, vaan vihjaili siihen suuntaan, että muija ei päästä. Säilyi miehen maine hunttiokavereiden silmissä. Ihmettelee sitten mikseivät kaverinsa hirveästi välitä musta. Nii-in, kummallisia juttuja tapahtuu.

Vierailija
12/19 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin arvostan mieheni ja hänen kavereidensa ystävyyttä. Hieno porukka, joka on pitänyt yhtä pikkunaskaleista saakka. Välittävät toisistaan ja ovat toistensa apuna aina. Jos tarvitsee talkooporukkaa tai jeesiä niin heti on äijät oven takana. Tullaan hyvin juttuun ja heistä on tullut rakkaita myös minulle.

Vierailija
13/19 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä tulee vaihe jolloin täytyy ymmärtää että parisuhde on nyt ykkönen ja kaverit siellä taustalla. Yleensä ne jotka tämän ymmärtävät varhaisimmassa vaiheessa, saavat parhaimman aikuiselämän. Ne toiset sitten itkee ikisinkkuina että miksei löydä ketään, miksei kutsuta juhliin (koska kärttää koko ajan illallisiltakin lähtemään baariin jossa voisi tavata sinkkuja) ja miksi kukaan ei lähde enää baariin niin kuin ennen vanhaan. Se oli kivaa silloin mutta se juna meni jo. Nyt on nyt. Aikuisuus ja perhe-elämä.

Kyllä nuo kaveritkin rauhoittuvat kunhan löytävät sen oikean. Miksi muuten eivät ole vielä löytäneet, eivät ole enää nuoria. Vai onko taustalla teiniliitot ja avioerot ja elämättömän nuoruuden metsästys?

Nauroin todella paljon. Se että nainen määrittelee mitä perhe-elämässä ja aikuisuudessa on se vika. Jos tykkää pelata saa pelata jos tykkää olla kavereiden kanssa saa olla kavereiden kanssa. Ei kaikilla täällä unelmana ole lapsi volvo ja omakotitalo.

Vierailija
14/19 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän samaa myöskin, tosin mieheni viettää aikaa es jonnejen kanssa joka minua taas ärsyttää ja hävettää välillä!

Vierailija
15/19 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämä naisten määrittelemä "oikea aikuisuus" on kuvottavinta tekopyhyyttä mitä tiedän. Ei ihme että tuollaisten naisten miehet alkavat hyppiä aidan yli, vaikkei se ruoho olisikaan vihreämpää.

Vierailija
16/19 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki halua tai kaipaa parisuhdetta koko elämänsä aikana.

Vierailija
17/19 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä naisten määrittelemä "oikea aikuisuus" on kuvottavinta tekopyhyyttä mitä tiedän. Ei ihme että tuollaisten naisten miehet alkavat hyppiä aidan yli, vaikkei se ruoho olisikaan vihreämpää.

Ei välttämättä hypi aidan yli mutta tajuan pointtisi. Oikea aikuisuus on naisen oikkujen mukaan elämistä. Ei ihan oikeasti jaksa aina kaikenmailman sukujuhlia ja kissanristijäisiä. Joskus on pakko saada rentoutua kaveriporukalla. Dokata, pelata jne.

Vierailija
18/19 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä hypi aidan yli mutta tajuan pointtisi. Oikea aikuisuus on naisen oikkujen mukaan elämistä. Ei ihan oikeasti jaksa aina kaikenmailman sukujuhlia ja kissanristijäisiä. Joskus on pakko saada rentoutua kaveriporukalla. Dokata, pelata jne.

Sinulla on ilmeisen laaja suku, kun tapaamisia riittää ihan jonoksi asti. Yleensä se on niin päin että keskenkasvuisia autotallitalkooryyppäijäisiä on tarjolla jokaiseksi viikonlopuksi.

Vierailija
19/19 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ilmeisen laaja suku, kun tapaamisia riittää ihan jonoksi asti. Yleensä se on niin päin että keskenkasvuisia autotallitalkooryyppäijäisiä on tarjolla jokaiseksi viikonlopuksi.

Muijalla on laaja suku. Niillä riittää syntymäpäivä ynnä muita juhlia ihan riesaksi asti. Olen saanut sovittua ettei mun tarvi kaikkiin tulla mukaan. Kavereiden kanssa käyn harvoin riekkumassa. Tänä vuonna olen käynyt kaksi kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi