Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

specsavers---saako ne lasit todellakin hintaan 29e? kehykset ja linssit? vai mikä jippo siinä piilee?

Vierailija
03.07.2016 |

?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa.

Vierailija
2/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimmat. Pinnat tulee päälle.

Omalle lapselle saimme toisesta putiikista lasit kehyksineen ilmaiseksi, se oli hyvä tarjous! Eikä tarvinnut ostaa toisia maksullisia ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehysvalikoima on kokonaista kaksi kehystä ja linssit ohentamattomat peruslinssit. Mies otti lukulaseiksi.

Vierailija
4/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ohennuksia, heijastuksen estoja tms. ei tohon hintaan kuulu, eli saat kamalat ja painavat lasit, jotka ei edes istu kehyksiin, tuohon hintaan. Ohennukset (joillakin useamman kerran ohennetut) ja muut pinnotteet maksavatkin sitten hunajaa, ja ne on melkein pakko ottaa, koska nykylaseihin ei vaan voi mitenkään laittaa tukevasti paksua linssiä. Kerran ostanut lasin Specsaversiltä, ja huonoimmat ikinä, olisin tarvinnut myös piilareiden osalta tarkistuksen, muttei ko. liikkeestä sitten löytynytkään ketään tarkistamaan näköä niitä varten. Asioin muualla.

Vierailija
5/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei,ne on kuulemma huonot puuttuu niitä ja näitä ominaisuuksia,nännännää nönnönnöö,yleensä lähdet lopulta ulos 500€ köyhempänä.

Vierailija
6/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

600 euroa tuli oikea hinta mulla olemaan. Eli ihan sama kuin missä tahansa muussakin liikkeessä. Kun oli eroa huimat +0,25 silmien välillä. 

Vierailija
7/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYvä ketju, ap!

Samaa itsekseni pohdiskellut.

Mihin hintaan käytännössä lasit on lähteneet liikkeestä mukanne? :)

Onko esimerkkejä?

Vierailija
8/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa joo. Mutta jos laseja paljon käyttää niin yleensä toivoo vähän enemmän kuin peruslinssit eli ohennus, heijastamattomuus & kova pinnoite. Näistä tulee sitten extraa. Ja kehysvalikoima tuossa hintaluokassa on vaatimaton.

Vierailija
9/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on muutamat halvat kehykset, jotka eivät sovi kenellekään. Ennen kuin huomaatkaan olet ostanut normihintaiset kehykset, eikä linssitkään halvat ole, ellei sinulle riitä jotkut ikkunalasit. 300-400 euroa on ollut meillä loppulaskut.

Vierailija
10/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HYvä ketju, ap!

Onko esimerkkejä?

Mulla on vähän miinusta, sain kahdet lasit hintaan 259€ ja olen ollut niihin tosi tyytyväinen.

Vierailija
11/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

600 euroa tuli oikea hinta mulla olemaan. Eli ihan sama kuin missä tahansa muussakin liikkeessä. Kun oli eroa huimat +0,25 silmien välillä. 

niin ja tosiaan, nuo erikoisominaisuudet oli kaikki päälle hintoja, eikä mitkään mulle sopivat kehykset kuuluneet tarjoukseen.  Kaikenlisäksi sain alkuun ihan pieleen mitoitetut lasit. Ei tullut se alkuperäin optikko korjaamaan, vaan toinen. Oli tosiaan merkitty ihan pieleen tiedot, joten otettiin uusi tarkistus. Seuraavat lasit on muualta. Mulla on myös ruennut kirveltämään silmiä viime aikoina, johon tosin en tiedä, onko joku muu syy vai lasit. 

Vierailija
12/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne voi tehdä sen, että eivät myy laseja ennen kuin käyt heidän silmälääkärillä :D:D

Vierailija
13/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiedä, minne optikolle menisin seuraavaksi. Instrusta myös huonoja kokemuksia. Kerran oli hyvä yksytyinen, mutta en asu enää sillä paikkakunnalla. 

Vierailija
14/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin sain. Kehykset oli heidän koko mallistostaan yhdet kivoimmista (minun mielestäni siis, hyvin vaatimattomat ja melko halvan näköiset kuitenkin, en vaan tykkää laseista asusteena), mutta tuohon hintaluokkaan ei tosiaan kuulu kuin muutamia kehyksiä. Mitään kummempaa linsseille ei tehty, mutta eivät ole mielestäni raskaat tms. heijastuksen esto olisi toki kiva ja pinnoite ettei linssit naarmuuntuisi helposti, mutta en koe tarvitsevani niitä niin paljon, että maksaisin vaadittua summaa. Linssit ovat -3.00 ja -3.25.

Vierailija
15/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa paikoissa sama homma että sisään vedetään tommosillaa tarjouksilla ja sitten kun menet sisään sinulle selitetään että ei ei kun nämä on ne peruslinssit eli kehyksistä voit valita näistä kolmesta vaihtoehdosta ja silmät saa olla vain 0.50 plussalla tai miinuksella ja niihin ei tule kovia pintoja tai heijastamatonta pintaa. Jokainen jolla lasit pitkään on ollut tietää että ilman kovaa pintaa ne linssit naarmuuntu päivässä ja ilman heijastanatonta pintaa ne on kamalat pitää päässä.

Itse kalleimmillaan olen saanut lasit hieman alle 600e mutta äitini joka on kova tinkaamaan sai ne alle 500e. Ja sitten nykyisin kun on kehystajouksia niin sillon uusin kehykset ja yleensä meneen rahaa siinä 400-500 välistä. Tarvitsen ohuimman hionnan koska niin huono näkö.

Ja tosiaan mene ja vertaile hintoja. Specsavers ei enää ole halvin. Silloin kun se suomeen tuli se oli todella halpa ja näin sai asiakkaat sisään. Sitten nostivat reilusti hintoja mutta asiakkaat säilyivät kun luulee että se on vieläkin halvin mielikuvan perusteella

Vierailija
16/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämähän on jo vanha huijaus. 29€ maksaa kehykset + linssit ilman vahvuuksia.

Käyttökelposet linssit maksaakin sitten jopa 200€

Vierailija
17/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin yksityiselle optikolle, maksoin laseista 700 e (-2.5/-6 ja erittäin hankala taittovika). Sain täydelliset lasit ja olen tyytyväinen! Halpakaupoissa olisin maksanut ihan yhtä paljon, vaikka tarjous on tuo alle 30 e. Siihen kun ottaa oikeanlaiset linssit, hionnat (ohennukset), heijastamattoman pinnan jne. ja muut kuin halpiskehykset, niin pääsee jo paljon isompiin summiin. Helpompaa lähteä heti siitä, että ostaa kunnon paketin alusta alkaen.

Vierailija
18/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HYvä ketju, ap!

Onko esimerkkejä?

No just sen 29 euroa....

Vierailija
19/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämähän on jo vanha huijaus. 29€ maksaa kehykset + linssit ilman vahvuuksia.

Käyttökelposet linssit maksaakin sitten jopa 200€

Miksi valehtelet? On totta, että tarjouslasit ovat hieman riisuttupaketti mutta ovat silti ihan toimivat ja asiansa ajavat lasit vahvuuksilla.

14

Vierailija
20/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon hintaan, mutta edullisemmin sain kuitenkin kuin paikallisesta liikkeestä. Kivat kehykset ja kaksinkertainen ohennus, muistaakseni jotain reilu 200 e viime kesänä. olen ollut tyytyväinen. Hyvä palvelu oli myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi