Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko homous lisaantynyt? Taalla vilisee miespareja kasikadessa, ennen ei olisi tullut silmaankaan, niin vahan oli ennen niin.

Vierailija
27.02.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Hesassa ja en näe homopareja käsikädessä koskaan, homopareja kylläkin.

Homous ei ole lisääntynyt tai vähentynyt mutta kaapista onneksi uskalletaan jo tulla kun ei enää tartte pelätä mielisairaalaan joutumista.

T:Naimisissa bi seksuaalin miehen kanssa

Vierailija
2/8 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt saada tuollaiset pervot jotenkin hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesitkö jo sitoutuessasi miehen olevan bi? itse olen pohtinut kovasti miten tuollaisen tilanteen oikeen hoitais.. mutta teitty se riippuu parista ja sopimuksistakin.

ps. kysymys kysytty hyvällä :)

Vierailija
4/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesitkö jo sitoutuessasi miehen olevan bi? itse olen pohtinut kovasti miten tuollaisen tilanteen oikeen hoitais.. mutta teitty se riippuu parista ja sopimuksistakin.

ps. kysymys kysytty hyvällä :)

Itse olen hetero, mutta tuosta kysymyksestäsi... Se kuulostaa aivan kuin jostain vakavasta sairaudesta puhuisit. Jos mies on bi, tarkoittaako se, että hän todella menee peuhaamaan toisten miesten kanssa? Mitä jos ei menekään? Mitä jos oma vaimo riittää siitä huolimatta?

"Apua! Lapsellani on paha mielisairaus! Miten suhtaudun?!"

"Apua! Miehelläni on puolihomoustauti! Miten suhtaudun?!"

Vierailija
5/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lisääntynyt, mutta tullut hyväksytymmäksi

...ettei ole lisääntynyt? Todista.

Vierailija
6/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman naishormoonit liukenevat siten miesten elimistöön ja heistä tulee naismaisia.

Vierailija
7/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda kapakkaa.

Olet nähtävästi niin maistissa, että olet eksynyt miesparien kantapaikkaan.

Vierailija
8/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin itsekin tuossa viime kesänä homoksi kun se on paljon muodikkaampaa kuin heterous. Vain juntit ja persut ovat heteroja.

Mistä muuten skriivaat? Kuulostaa fantsulle tuo paikka missä olet jos miespareja tosiaan vilisee noin runsaasti. Paratiisi!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan