Onko homous lisaantynyt? Taalla vilisee miespareja kasikadessa, ennen ei olisi tullut silmaankaan, niin vahan oli ennen niin.
Kommentit (8)
Yritä nyt saada tuollaiset pervot jotenkin hoitoon.
tiesitkö jo sitoutuessasi miehen olevan bi? itse olen pohtinut kovasti miten tuollaisen tilanteen oikeen hoitais.. mutta teitty se riippuu parista ja sopimuksistakin.
ps. kysymys kysytty hyvällä :)
tiesitkö jo sitoutuessasi miehen olevan bi? itse olen pohtinut kovasti miten tuollaisen tilanteen oikeen hoitais.. mutta teitty se riippuu parista ja sopimuksistakin.
ps. kysymys kysytty hyvällä :)
Itse olen hetero, mutta tuosta kysymyksestäsi... Se kuulostaa aivan kuin jostain vakavasta sairaudesta puhuisit. Jos mies on bi, tarkoittaako se, että hän todella menee peuhaamaan toisten miesten kanssa? Mitä jos ei menekään? Mitä jos oma vaimo riittää siitä huolimatta?
"Apua! Lapsellani on paha mielisairaus! Miten suhtaudun?!"
"Apua! Miehelläni on puolihomoustauti! Miten suhtaudun?!"
Ei ole lisääntynyt, mutta tullut hyväksytymmäksi
...ettei ole lisääntynyt? Todista.
Kaikenmaailman naishormoonit liukenevat siten miesten elimistöön ja heistä tulee naismaisia.
vaihda kapakkaa.
Olet nähtävästi niin maistissa, että olet eksynyt miesparien kantapaikkaan.
Aloin itsekin tuossa viime kesänä homoksi kun se on paljon muodikkaampaa kuin heterous. Vain juntit ja persut ovat heteroja.
Mistä muuten skriivaat? Kuulostaa fantsulle tuo paikka missä olet jos miespareja tosiaan vilisee noin runsaasti. Paratiisi!!!
Itse asun Hesassa ja en näe homopareja käsikädessä koskaan, homopareja kylläkin.
Homous ei ole lisääntynyt tai vähentynyt mutta kaapista onneksi uskalletaan jo tulla kun ei enää tartte pelätä mielisairaalaan joutumista.
T:Naimisissa bi seksuaalin miehen kanssa