Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneudeltaan yliarvostettuja naisia mielestänne?

Vierailija
02.07.2016 |

Mielellään kuvalinkkejä mukaan, että muutkin pääsevät arvioimaan. Eivät näytä kaikissa kuvbissa samalta "kaunottaretkaan". Aloitan:
Jennifer Aniston
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/bd/JenniferAnist…
Julia Roberts
http://www.celebritysizes.com/wp-content/uploads/2013/09/Julia-Roberts…

Kommentit (257)

Vierailija
221/257 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lola Odusoga (os.)

Vierailija
222/257 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eini. 

Tuli kauha myötähäpeä jossain videolla kun se koitti pikku kännissä flirttailla jossain kemuissa kameramiehelle, ja se miestoimittaja oli huvittunu, ja näki siitä että se piti Einiä vähän rupsahtaneena vitsinä. Mutta on sillä hyvä runko mutta se naama aina ollu out. Onhan sillä ikää jo mutta ei oo raikas kuin esim Arja Koriseva. Mutta silti otsikot aina ylistää kuinka kuuma se on :D  ja kuinka nuoret sällit kuolaa ja miehet menee sekaisin. Miehet menee sekaisin kaikista jolla on minihame :D Ja tää täti parka ottaa tosissaan nuo jutut. Vai tajuaako lie Einikin että ei se ääni tai naama vedä niitä miehiä vaan se runko ja  ne kireät vaatteet. Kun siltä kysytään kasvoihin liittyviä vinkkejä niin minä en noudattas :D jos mun naama roikkuu noin pahasti 55 vuotiaana niin piiloudun kotiin säkki päässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/257 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaargh, mä en tajua miks toi viestien lainaaminen menee mulla aina pieleen! (viesti 221/222)

Natalie Dormerista siis, sitä kehutaan ja ylistetään niiiiin kauniiksi, mä en tajua miksi. Sill on tosi kellertävät blondit hiukset jotka ei sovi sitten yhtään, kullanruskeat ois paljon nätimmät.

Jennifer Lawrence ei myöskään ole mielestäni tavan kadun tallaajaa erikoisempi.

Kiira Korpi on kyllä kaunis, mutta jostain ihmeen syystä en näe häntä ollenkaan viehättävänä.

Vierailija
224/257 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kavereistani, etenkin kosmetiikkaan ja meikkaukseen hurahtaneet, pitivät erityisesti muutama vuosi sitten Kim Kardashianin kasvoja ihanteellisina ja täydellisinä. He pitivät hänen kasvojaan ja niiden mittasuhteita tavoitteenaan ja esikuvanaan tehdessään omia meikkejään (contouring on heille kova juttu). Omasta mielestäni Kim Kardashianin kasvot ovat nätit, mutta en kuitenkaan ymmärrä, miten joku voi pitää niitä maailman kauneimpina ja optimaalisimpina. Itseäni "häiritsee" niissä pienet silmät, matala otsa ja täytetystä ylähuulesta huolimatta hyvin pitkä nenä-huuliväli.

Vierailija
225/257 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tasolla tajuan, että kaikkien silmään ei iske kaikki naiset, mutta oisko kuitenkin kateuden myrkkynuoli sydämessä näillä, jotka muita erikseen oikein parjaavat.

Vierailija
226/257 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalie Portman.

Vierailija
227/257 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penelope Cruz

Tätä ei ole mielestäni vielä mainittu, ehkä olen ainoa joka ei hänen kauneuttaan näe. Itse näen vain kasan erikoisia kasvonpiirteitä, joista on kauneus kaukana.

Vierailija
228/257 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gwyneth Paltrow ja Mariah Carey. Ai niin ja Anna Paquin. En kyllä tiedä onko viimeksi mainittu jotain kaunotarkastia, mutta ainakin mun mielestäni tooooosi omituisen näköinen.

Vierailija
229/257 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaargh, mä en tajua miks toi viestien lainaaminen menee mulla aina pieleen! (viesti 221/222)

Lainaaminen menee pieleen, jos lainattavassa viestissä on viimeisenä linkki

Vierailija
230/257 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi Alm-Siira. Itse en pidä minään kauniina, mutta täällä olleessa uutisankkureiden kauneusäänestyksessä taisi olla toisena Piia Pasasen jälkeen.

Vierailija
231/257 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rihanna, yöks.

Vierailija
232/257 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla Natalia Portman ja Keira Knightley ovat ränkätty ihan kauneushuipulle!

Mutta tämä hiiri Adrey Hepburn ja kotiversio joku missi meiltä jonka nimee en enää ees muista...

Vierailija
233/257 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
234/257 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Miinala

Vierailija
235/257 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivi Avellan

Vierailija
236/257 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katariina Souri.

Vierailija
237/257 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut tässä mainitut naiset ovat ihan kauniita, mutta tässä kulkee minun raja: Kivilahden SEURAPIIRIKAUNOTTARET:

http://static.iltalehti.fi/linnanjuhlat2015/ilonajuttukivilahdet241115_…

.

Oikeanpuoleinen näyttää mieheltä.

Vierailija
238/257 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöprinsessa Saara Ahlberg, kun on täyttänyt vielä huulensa. http://kuvaklubi.fi/tag/saara+ahlberg/

Vierailija
239/257 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet Miss Suomet: Marja Kinnunen ja tytär, Lotta Hintsa, Essi Pöysti, Päivi Uitto, Suvi Lukkarinen, jne

Vierailija
240/257 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni Uusivirta. Uhkea kroppa, mutta pienet silmät, nenä ja suu yhdessä mytyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme