'Teemu kerjää uutta lasta. Samoin Veera haluaisi pikkusisaruksen'
Siis minkä ikäinen Sirpa on? Olen ymmärtänyt, että olisi jo ylittänyt hedelmällisen iän. Vai onko näissäkin asioissa rikkailla erilaiset biologiat köyhiin verrattuna?
Kommentit (16)
46? Adoptiohan heillä kyllä onnistuisi.
47v eli ihan tuulesta temmattu juttu. Toki rahalla ja keinohedelmöityksellä jenkkilässä tuon ikäisetkin lisääntyy
Rahalla saa ja hevosella pääsee ;)
Raha ja keinohedelmöitys.
Varma tyttö taas niinkuin edellinenkin.
Vierailija kirjoitti:
47v eli ihan tuulesta temmattu juttu. Toki rahalla ja keinohedelmöityksellä jenkkilässä tuon ikäisetkin lisääntyy
siis tästä jutusta päättelin iän.http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/sirpa_selanne_va…
Täyttää tässä kuussa 46. Ei uskoisi. Näyttää nuoremmalta.
Sirpa on kyllä syntynyt joko -69 tai -68. Tänä vuonna siis tulee täyteen 47 tai
48 vuotta.
Muistaakseni joskus jossain lehdessä oli heistä juttu, jossa kertoivat, että ihan tilasivat tytön panemalla tiettynä päivänä.
Kun sekin kerta onnistui, mikseivät saisi lisääkin :P
Teemu täyttää tänään 46v, onnea hänelle. Sirpa häntä vuoden vanhempi.
ei toi nyt mitenkään mahdotonta ole. Varsinkin kun raha ei ole esteenä. Mutta monet raskautuu ihan luonnollisestikin tuon ikäisenä. Oon 38v ensisynnyttäjä ja tässä on kyllä silmät avautuneet, kun niin moneen paljon vanhempaankin on törmännyt. Ennen ajattelin, että nyt on ihan viimeinen hetki.
Mä oon 48 ja ainakin mun menkat on säännllliset. Tiedän 51-vuotiaan, jolle selvisi raskaus reilusti yli raskauden puolivälissä, kun eihän hänen ikäinen voi raskaaksi tulla. Terve poika syntyi.
Eihän tuo mahdotonta ole.
Sain kuopuksen 48-vuotiaana, että ei se aina ole poissuljettua, mutta toki harvinaista että luomusti onnistuisi.
Kyse oli itse asiassa vahingosta. Olin tuudittautunut uskoon, ettei raskauden mahdollisuutta enää ole. Tuossa se reippaana odottelee koulu-uran alkua. On nyt 6-vuotias! Nuorin isosisarus on vielä kotona, 17-vuotias, mutta asuvat omillaan.
45