Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauas olet valmis matkustamaan treffeille?

Vierailija
02.07.2016 |

Ajatellaan tilanne jossa olet tutustunut mieheen netissä, mutta hän asuu toisella paikkakunnalla. Miten kauas olet valmis matkustamaan tapaamisia varten?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun perässä vaikka toiselle puolelle maapalloa.

Vierailija
2/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 kilometriä matkustin.

Vierailija
4/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne vaan, jos oikea mies löytyisi. :)

Vierailija
5/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin n. 230 km, oli helppo autoilla, enkä ollut riippuvainen treffikumppanin majoituksesta tms. Tapailtiin jonkin aikaa, ei sujunut,  mutta olemme olleet ystäviä nyt yli 10 vuoden ajan.

Voisin matkustaa saman matkan uudestaan. En näe mitään rajoitusta sille, ettenkö voisi matkustaa toiseen maahankin tapaamaan. Siinä tapauksessa ei tosin voisi olla liian korkeita odotuksia, ja järjestäisin asian niin, että lähtisin lomailun kannalta maahan, ja treffikumppanin kanssa sopisin jollekin päivälle tapaamisen. 

Vierailija
6/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli periaatteena että treffien takia en naapurikaupunkia ja kahvipaikkaa kauemmas matkusta. Eli 15 km oli rajana treffeille. Se oli myös käytännön syistä rajana, naapurikaupungissa tuli käytyä muutenkin ostoksilla eikä matka vienyt suuresti aikaa. Eikä mulla siihen aikaan ollut kauheesti ylimääräistä rahaa laittaa bensoihin.

Ja toimi oikein hyvin, muutama mies vonkasi ja vinkui kun he "ei millään jaksaisi ajaa noin kauas, tuu sä tänne", eli jos ei viitti edes ekalla kerralla liikahtaa niin miksi viitsisivät sit myöhemminkään. 

Vierailija
7/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi vain kysyä kysymystäsi suoraan, vaan mukamas naamioit sen yleiseksi kysymykseksi? Ja sitten vastaus: en pitkälle. Mies tulkoon ekan kerran minun luokseni (ei kirjaimellisesti), tai treffit saavat puolestani jäädä välistä. Minä en ole miesten perässä juokseva nainen.

Sitten kun ollaan suhteessa, niin matkustan mielelläni pitkiäkin matkoja toisen luokse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan