Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa oudoista hääkokemuksista!

Vierailija
02.07.2016 |

Mitä hullua on tapahtunut häissä, joihin olet osallistunut?

Itseni kohdalle on vain sattunut aika lieviä tapauksia. Erikoisena pidin hääparia, joka meni valokuvaan kirkosta suoraan. Vieraat odottivat varmaan kolmatta tuntia, että hääjuhla alkaisi ja pääsisi syömään...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät jossa ei ollut mitään ohjelmaa, siis syömisen lisäksi. Kukaan ei juontajat, kutsunut syömään jne. Kaikki vaan ihmetteli ja meni sitten hääparin lähipiirin perässä ottamaan ruokaa.

Vierailija
2/21 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulhanen nai minua ennen seremoniaa. Ei kaduta, oli mun mies alunperin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häälahjalista oli täysin utopistinen. Halvin lahja listalla oli 105€

Vierailija
4/21 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonku tuntemattoman kakara veti multa hameen alas ruokajonossa.

Vierailija
5/21 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja häihin piti ostaa 35€ maksava illalliskortti. Sillä sai ruuat, jälkiruuan ja kahvit. Juomat piti ostaa itse.

Vierailija
6/21 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiamella oli ihan väärin valittu mekko, siis sellainen olkaimeton jonka yläosa on kovitettua kangasta johon rintojen tulisi solahtaa paikalleen niinkuin olkaimettomiin rintsikoihin. Valitettavasti malli ja koko olivat ihan väärät, joten kupin yläreunan ja rinnan yläosan väliin jäi kaljapullon mentävä väli. 

Sulhasen mielestä tämä oli hurjan hassua, ja otatti kovasti kuvia pitäen kaljapulloa tuossa lovessa. 

Loppuillasta olin tupakilla morsiamen äidin kanssa joka haukkui sulhasen perheen täysin. 

Ja tämä oli tiivistelmä 6h kestäneestä "juhlasta", lähdin aikaisin pois ja kieltäydyin myöhemmin kummin tehtävistä koska minulla on jo paljon kummilapsia. Krhm. 

Vierailija
7/21 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja häihin piti ostaa 35€ maksava illalliskortti. Sillä sai ruuat, jälkiruuan ja kahvit. Juomat piti ostaa itse.

Eikä!! Maksattivat häät vierailla? Uskomatonta!

Vierailija
8/21 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät jossa päällisin puolin kaikki näytti hyvältä: oli kaunis hääpari, hieno hääpaikka, hyvää ruokaa ja juomaa ja hyvää musiikkia. 

Mitään muuta ei sitten ollutkaan. Ei mitään ohjelmaa, ei koristeluja, ei valokuvia hääparista, ei viittauksia polttareihin tai esim. polttarikansioita esillä. Näin jälkikäteen ajateltuna tunnelmakin oli hieman outo, mutta silloin en ajatellut muuta kuin sitä, että onpa kummallista, että yleensä muuten niin järjestelmällinen ja kaikesta tarkka ystäväni ei ole kiinnittänyt mitään huomiota esimerkiksi koristeisiin.

Ymmärsin tämän kun sain muutama viikkoa myöhemmin kuulla, että pari oli eronnut häämatkalla. Ilmeisesti molemmat olivat olleet eron kannalla jo ennen häitä ja siksi juhlavalmistelut olivat vain puoliksi tehty. Hääpari ei ollut innostunut häistä, mutta jostain syystä eivät pystyneet niitä perumaankaan.

Vierailija
9/21 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häät jossa päällisin puolin kaikki näytti hyvältä: oli kaunis hääpari, hieno hääpaikka, hyvää ruokaa ja juomaa ja hyvää musiikkia. 

Mitään muuta ei sitten ollutkaan. Ei mitään ohjelmaa, ei koristeluja, ei valokuvia hääparista, ei viittauksia polttareihin tai esim. polttarikansioita esillä. Näin jälkikäteen ajateltuna tunnelmakin oli hieman outo, mutta silloin en ajatellut muuta kuin sitä, että onpa kummallista, että yleensä muuten niin järjestelmällinen ja kaikesta tarkka ystäväni ei ole kiinnittänyt mitään huomiota esimerkiksi koristeisiin.

Ymmärsin tämän kun sain muutama viikkoa myöhemmin kuulla, että pari oli eronnut häämatkalla. Ilmeisesti molemmat olivat olleet eron kannalla jo ennen häitä ja siksi juhlavalmistelut olivat vain puoliksi tehty. Hääpari ei ollut innostunut häistä, mutta jostain syystä eivät pystyneet niitä perumaankaan.

Mitä ihmeen valokuvia hääparista ja polttarikansio? Ei meillä ollut mitään tuollaista esillä. Miksi olisi ollut, häävieraat tunsivat meidät jo ja se polttarikansio olisi ollut kuin kiusantekoa niille, joita ei kutsuttu mukaan. Minusta jotenkin ikävää näyttää, että näin kivaa meillä oli ilman teitä.

Vierailija
10/21 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääparin pöydässä istui morsiamen äiti ja kaasot sekä bestman.

Sulhasen äiti oli sijoitettu ihan muualle. Koska morsian inhoaa tätä. Sulhanen taas liian lassukka sanomaan mitään. Oli minusta kyllä törkeyden huippu oli välit millaiset tahansa.

Häät tämä anoppi oli kyllä kelvannut maksamaan

Vierailija
11/21 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Morsiammen sisko oli erittäin häpeissään kaikesta häiden järjestelyistä. Hänen mukaan yli puolet kutsutuista ei tullut häihin. Yllätys!

Vierailija
12/21 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole IKINÄ edes kuullut polttarikansiosta??

itsellä oli vaan saunomista mökillä tyttöjen kanssa.. siis siitäkö olis joku valokuva albumi kaikille nähtäväksi ??

:D

muutenkin noi kuvat parista on niin mennyttä ja tyylitöntä.. MIKSI?

Meistä ei ihmeellisiä kuvia edes ole. miksi pitäisi räpsiä kuvia omista naamoista? on hetkiä joista kuvat on mutta miksi pitää jakaa niitä muulle?? häh? :D

Vierailija
13/21 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmö ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa.

Vierailija
14/21 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolin umpitunnelissa tupakkapaikalla morsiusneidon pillua. Oli siis 16 vuotias morsiamen serkkutyttö. :D

Vierailija
15/21 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli päättänyt ommella häämekkonsa ja joo. Olihan se hieman kesken kun tulin päivää ennen. (Juhannushäät) ompelin käsin kun ompelukone reistasi. Sitten ennen vihkiäisiä päätti että rusetti pitää pesiin päälle saada 90-lukulaisten tyyliin. Ei muuta kuin puku päälle ja se rusetti ommeltiin taas takapuolen päälle. Vetskari vaan jäi sinne alle. Joten hääyönä tarvittiin ratkojaa.

Vierailija
16/21 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä en ole IKINÄ edes kuullut polttarikansiosta??

itsellä oli vaan saunomista mökillä tyttöjen kanssa.. siis siitäkö olis joku valokuva albumi kaikille nähtäväksi ??

:D

muutenkin noi kuvat parista on niin mennyttä ja tyylitöntä.. MIKSI?

Meistä ei ihmeellisiä kuvia edes ole. miksi pitäisi räpsiä kuvia omista naamoista? on hetkiä joista kuvat on mutta miksi pitää jakaa niitä muulle?? häh? :D

Minä valitettavasti olen nähnyt polttarikansioita. Yhdessä ei tainnut olla ainuttakaan selväpäistä kuvaa sulhasesta. Onneksi kuvaajakin oli ollut sen verran soosissa, ettei kuvatkaan olleet kovin tarkkoja.

Vierailija
17/21 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni sai kutsun bestmaniksi päivää ennen häitä. Hän suostui heti laosuudenystävänsä pyyntöön. Hän kysyi, mitä tehtäviin kuului ja niitä oli kaksi. Ensimmäinen oli kukkien vieminen vihkikirkkoon ennen häitä, ja laitoinme ne sitten alttarin molemmin puolin hautajaisissa käytettäviin telineisiin, koska maljakot olisi pitänyt tuoda itse. Kukat toi morsian ja maljakot eivät olleet tulleet hänen mieleen. Toinen tehtävä oli sormuksesta huolehtiminen vihkimisen aikana ja se meni ok.

Häissä oli pääruokana kanankoipia, riisiä ja kastiketta, mikä vähän hämmästytti, mutta ajattelimme, että eipä tässä mitään, käyhän tämä näinkin. Olimme jonon hännillä ja ruoka loppui kesken. Kanankoipi olisi kyllä maistunut siinä vaiheessa iltaa.

Ainoa ohjelmanumero oli morsiamen vanhempien järjestämä tanssimusiikki terassilla. He sitten ihmettelivät kovaan ääneen, koska vähän yli kaksikymppinen vierasjoukko piti "lavan" tyhjänä.

Vierailija
18/21 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissä jossa olin ei nostettu mitään maljaa , ymmärrän alkottomat häät mutta olis voinut vaikka kuusenkerkkä juomalla ... Oli joku uskonto/vakaumus juttu se ilmeisesti oli ....

Juhlissa kuunneltiin sitten morsiamen useita vuosia sitten kuolleen vaarin laulua ja puhetta , c-kasetilta... Oli nauhoitettu tulevia lapsenlapsen häitä ajatellen..

Vierailija
19/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen valokuvia hääparista ja polttarikansio? Ei meillä ollut mitään tuollaista esillä. Miksi olisi ollut, häävieraat tunsivat meidät jo ja se polttarikansio olisi ollut kuin kiusantekoa niille, joita ei kutsuttu mukaan. Minusta jotenkin ikävää näyttää, että näin kivaa meillä oli ilman teitä.

Onpa oikein tosi suomalainen vastaus! Ei voi kertoa että on pidetty hauskaa, kun muut olisivat kateellisia ja kokisivat sen kiusanteoksi.

Nuo olivat varmaan esimerkkejä, mutta kyllä minusta valokuvat hääparista koristeina on kivoja.  Varsinkin niissä tapauksissa, joissa pariskunta on ollut pitkään yhdessä, on hauska katsoa vanhoja kuvia heistä. Muutenkin minusta on kiva, että hääparin tarina tulee häissä esiin, kun sitä kuitenkin juhlitaan.

Ja eiköhän kaikille ole ihan ilmiselvää, että morsiusparille järjestetään polttarit ja siellä on läheisimmät ystävät. Kaikissa häissä jossa minä olen ollut, on polttareista ollut esillä kuvia, kansio tms. ja niiden katsominen on hauskaa ajanvietettä, ei kukaan ole todellakaan ajatellut, että voi ei, kun noilla on ollut noin hauskaa enkä ole saanut olla mukana. 

Vierailija
20/21 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran häissä, joissa oli ohjelmanumerona tehtävien arpominen vieraille tyyliin "kokkaa parille romanttinen illallinen". Hommat oli tarkoitus tehdä ensimmäisen aviovuoden aikana. Olin itse häissä avecina tuntematta hääparia juurikaan ja sain tehtäväksi käydä pesemässä parin ikkunat. En mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän