Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette pitkässä parisuhteessa

Vierailija
02.07.2016 |

Luin toisesta keskustelusta, että pitkässä parisuhteessa monilla oli vähän seksiä. Esim kerran kuussa.
.
Eli osoitan kysymyksen niille pitkässä parisuhteessa oleville, joilla seksi on vähentynyt. Ei kiinnosta viestit teiltä joilla seksiä on paljon, kyllä kaikki tietävät että osalla on paljon seksiä mutta minua nyt kiinnostavat ne ihmiset, joilla ei ole.
.
Miten tämä toimii? Miten näin tapahtuu? Mikä on syy?
.
Olen itse ollut kohta vuoden parisuhteessa ja olemme aika nuoria, parikymppisiä. Pelkään että meillekin käy niin, että seksi katoaa. Nyt meillä on seksiä aika lailla päivittäin.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No väheneehän se jos nainen pihtaa.Aina naista ei huvittaisi mutta silti pitää koittaa innostua.

Miehet voi syyttää itseään.Ehkäisypillerit,ei haluta lapsia,naisen väsyttäminen...

Vierailija
2/58 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä ehkä 2-3 kertaa kuussa. 10 vuotta yhdessä. Pikkulapsiarki syö energiaa ja aikaa... lisäksi nukutaan lapsen kanssa perhepedissä, jossa ei kyllä sitten ikinä sekstailla. Mutta onnellisia ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa 10v,ikää m31v ja n30v. Lapset 3v ja 6v. Molemmilla vuorotyö, lisäksi itse opiskelen samalla (todella rankkaa). Harrastuksena molemmilla sali, miehellä vielä intensiivisemmin joten vie aikaa ja energiaa. Lapset harrastavat myös. Suurin syy seksin vähyyteen on se, ettei jaksa. Yhteistä, siis kahdenkeskistä aikaa on niin vähän, että kyllä silloin seksiä harrastetaan mutta siis ei todellakaan usein. Seksi on taivaallista ja nautinnollista, silloin kun sitä on.

Itse ainakin tyydytän itseäni ja eiköhän mieskin sitä tee :) se ei tosin vähennä halujani miestä kohtaan yhtään.

Eli lyhyesti: aika on se joka vaikuttaa seksiin suurelta osin.

Vierailija
4/58 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on seksiä ehkä 2-3 kertaa kuussa. 10 vuotta yhdessä. Pikkulapsiarki syö energiaa ja aikaa... lisäksi nukutaan lapsen kanssa perhepedissä, jossa ei kyllä sitten ikinä sekstailla. Mutta onnellisia ollaan.

Kunnes sitten joku päivä sullekin valkenee, ettei se 2-3 kertaa kuussa ollutkaan tarpeeksi miehelle ja oli käynyt aidan toisella puolen.

Vierailija
5/58 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun vaikuttaa moni asia.

Raskaus, kk-kierto, väsymys, työt, hormonit, ties mikä.

Meillä on ollut välillä todella pitkiä, kuivia kausia. Kerran parissa kuukaudessa. En tiedä mikä ne on loppujen lopuksi aiheuttanut. Ehkä se, että ollaan oltu 20 vuotta yhdessä. Ekat 5 vuotta oltiin kuin punasilmäkanit. 😃

Vierailija
6/58 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä 22vuotta. Seksi on vähentynyt nyt viimeisen kahden vuoden aikana oikeastaan täysin sen takia, että kohta täysikäiset lapsemme ovat "koko ajan" hereillä ja aikaa ja mahdollisuuksia seksiin on harvoin. Isommat lapset vielä tykkää valvoa olohuoneessa, joka on meidän makuuhuoneen vieressä.. Aamuisin taas ei viitsi, kun pienemmät lapset on jo hereillä...

Mutta aina kun tulee pienikin tilaisuus niin seksiä on. Ehkä 1-3krt/2vko.

Vierailija
7/58 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan se seksin määrä vähetä, jos se on kummallekin ok. Ihan normaalia.

Vierailija
8/58 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä alle kouluikäistä ja vauva nukkuu välissä.Seksiä ei olla harrastettu 6 vuoteen omassa sängyssä vaan toisessa kerroksessa oma "kutuluola".

Joskus väsyttää mut ei se mun väsymys lopeta miehen panetusta,se kun on se ,jota useemmin haluttaa.Seksiä 2 krt. viikko ainakin plus pikaiset.Molemmat paremmalla tuulella kun tarpeeksi seksiä.Mut sekin osa-alue parisuhteessa kuten muukin vaatii vähän työtä.Ois helppoa olla naama norsun veellä ja ajaa mies pois,mut mä haluan et tää toimii.

Vierailija
9/58 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä parisuhteessa käy niin, ettei ole koko ajan 20v vaan sitä huomaa yllättäen, että ikä alkaa numerolla 5. Siksi on ihan loogista, ettei enää nai kuin kanit, koska hormonitoiminta on muuttunut molemmilla. Seksi ei enää ole asia, jota pitää harjoittaa kyläpaikan siivouskomerossa, kuten aikoinaan (silloin 30 vuotta sitten) oli ihan pakko päästä kokeilemaan. Nyt tietää, että seksiä saa ja voi panostaa laatuun määrän sijaan.

Mikä ei tarkoita sitä, etteikö lomalla voisi kokeilla saunan pukuhuoneessa kesken kiukaanlämmityksen, uudestaan päivätorkuilla ja vielä kerran laiturilla keskellä yötä. Mutta ei joka päivä, kuten nuorempana tuli tehtyä.

Vierailija
10/58 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on neljä alle kouluikäistä ja vauva nukkuu välissä.Seksiä ei olla harrastettu 6 vuoteen omassa sängyssä vaan toisessa kerroksessa oma "kutuluola".

Joskus väsyttää mut ei se mun väsymys lopeta miehen panetusta,se kun on se ,jota useemmin haluttaa.Seksiä 2 krt. viikko ainakin plus pikaiset.Molemmat paremmalla tuulella kun tarpeeksi seksiä.Mut sekin osa-alue parisuhteessa kuten muukin vaatii vähän työtä.Ois helppoa olla naama norsun veellä ja ajaa mies pois,mut mä haluan et tää toimii.

Ja yhdessä 17 vuotta.

Vierailija
11/58 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä toimii? Miehen spermasäiliönä toimiminen?

Vierailija
12/58 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kunnes sitten joku päivä sullekin valkenee, ettei se 2-3 kertaa kuussa ollutkaan tarpeeksi miehelle ja oli käynyt aidan toisella puolen.[/quote]

Kuule kyllä se pikkulapsiarki + vaativa ura väsyttää miestä yhtä lailla. Mutta kai sulle tuli hyvä mieli kommentistasi.

Vierailija
13/58 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä 12 vuotta. Alkuun seksiä oli 2-3 kertaa viikossa. Totaalinen romahdus tapahtui, kun lapsiluku tuli täyteen. Vaimo yksinkertaisesti laittoi jalat yhteen sen kummempia selittelemättä. Nykyään pääsee petipuuhiin korkeintaan pari kertaa vuodessa. Rankkaahan tämä on, mutta lasten vuoksi pitää kärvistellä.

Vierailija
14/58 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotta yhdessä ja seksiä 2-4 kertaa kuussa. Musta tuntuu, että tämä on ihan luonnollista.

Parikymppisenä seksiä oli montakin kertaa päivässä, mutta siitä sitten pikku hiljaa on vähentynyt tarve. Enkä usko, että miehellä on sen useammin tarvetta, kun toisinaan tulen torjutuksi. Itse asiassa hän torjuu enemmän kuin mä. Elämä vie ja tuo, viihdytään yhdessä. Tehdään paljonkin asioita yhdessä ja seksiä sitten siinä sivussa. Seksi ei ole enää parisuhteen itse tarkoitus. Ei käytetä kaikkia tilaisuuksia seksiin, vaan viimeksikin, kun teinit oli pois pari päivää. Käytiin teatterissa, löhöttiin kotona, samoiltiin metsässä, niin ja töissäkin piti käydä.

Vierailija
15/58 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v yhdessä. Seksiä ennen paljon, koska molemmat halukkaita. Nyt kuitenkin minulla vaihdevuodet alkaneet jokin vuosi sitten ja sinne meni halut. En haluaisi enää ollenkaan. Mies kuitenkin vonkaa jatkuvasti. Pakko jaksaa kerran viikossa. 

Vierailija
16/58 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa joku mulle, miksi seksiä pitäisi olla usein. Miten on edes mahdollista, että joku haluaisi esim 15 vuoden ajan harrastaa seksiä saman ihmisen kanssa joka toinen päivä? Mihin sitä seksiä tarvitaan niin usein? Mä olen ollut 2,5 vuotta sinkkuna ja on tosi ihanaa, ettei ole paineita koko ajan sekstailla ja huolestua, jos seksiä ei olekaan pidempään aikaan. Kamalan painostavaa, että seksiä pitää koko ajan haluta.

Mitä jos ei vaan kiinnosta? Miksi se on huono asia ja haluttomuudelle pitäisi tehdä jotain?

Vierailija
17/58 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä toimii? Miehen spermasäiliönä toimiminen?

No ihan news flash sulle.Naista ei huvita ihan niin usein kuin miestä.On täällä naisia jotka kertovat laittavansa haarat kiinni kun lapset tehty.Koitan pitää meidän seksielämän vireänä vaikka ikää ja lapsia onkin

Tuo mies on minulle niin tarkeä.Mies huomaa että väsymyksestä huolimatta ajattelen häntä ja jaksan lähteä viettämään yhteistä aikaa,ja hän arvostaa sitä.Nainen kuvittelee usein olevansa joku taivaan lahja ja kohta ollaan yh ja yksin ja on niin raskasta.

Vierailija
18/58 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on apina,se sitoo paria yhteen kun kuksutellaan usein.Ei ole mitään rakettitiedettä tämäkään.

Vierailija
19/58 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu yhdessä 12 vuotta, 18-vuotiaasta asti. Seksiä on satunnaisesti, viimeksi syksyllä.

Suhteen alkuaikoina seksiä tosiaan oli useammin, kerran tai pari kuukaudessa. Siitä se sitten väheni ensimmäisten vuosien aikana. Muistelen niin että ensin minä olisin halunnut enemmän kuin mies ja se tuntui turhauttavalta, sitten totuin, sitten halusin tuskin lainkaan. Yhteen aikaan ei harrastettu seksiä ollenkaan muutamaan vuoteen. Nykyään ollaan miehen kanssa aika tasoissa ja seksiä on silloin tällöin, kun molempia huvittaa. Kumpikaan ei ole käytännössä kovin paljon seksin perään. Jos joskus halutaan lapsi niin sittenhän seksille on taas enemmän "kysyntää", en epäile etteikö viitsittäisi tarpeen tullen joka kuukausi yhtyä.

Vierailija
20/58 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti elämästä nyt äläkä ressaa asioita mitä ei välttämättä ikinä edes tapahdu.

Ehkä et edes ikinä saa pitkää suhdetta tai lapsia tai voit kuolla jo huomenna...mistä sen tietää.

Me olemme pian 5kymppisiä ja yhdessä olemme olleet 20 vuotta ja elämässä on paljon muutakin kuin vain meidän 2 parisuhde ja seksi.

Sovimme hyvin yhteen kaikin puolin ja vaikka seksiä on vain 1 viikossa niin se on taivaallista. Pieni puute ja todellinen himo tekee siitä ihanaa. Tämä sopii siis meille molemmille mutta ei sovi varmasti naapuri Pirkolle ja Peralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi