Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~~HAAVEILIJAT VIIKKO 9^~~~~

27.02.2006 |

-Aloitus-

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi heti alkuun, en oo kerennyt paljoo nyt pinoilemaan enkä oo myöskään ehtinyt/jaksanut näitä pinoja paljon lukeakaan..

Nytkin vaan pikaisesti tulin pyörähtää.

Vauvasaralle ei kuulu hyvää..mun piti nyt aloittaa ainakin vuoden kestävä lääkitys jonka aikana ei missään nimessä saa raskautua, on niin vahva " myrkky" että aiheuttaisi vakavia vaurioita. Nyt sitten on mieli vähän matala, tän lääkityksen aloitus oli kyllä jo tiedossa, mut en ollut varma pitääkö se aloittaa vai voiko sitä siirtää. Lääkäri oli sitä mieltä että se pitäisi aloittaa nyt. Niinpä meidän tyttö ehtii reilusti täyttää 2v. ennen kuin yritys voisi alkaa.

Pitää taas mennä, kovasti ++onnea yrityksen jo aloittaneille.

Vierailija
22/32 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun mies on niin väsynyt, hänellä on varmasti paljon pahempi olla kun mitä minulle näyttää.

Muutamia onnettomuuksia luetellakseni tässä on viimeisen parin viikon aikana tapahtunut vaikka mitä..

Mies on isossa firmassa töissä, mutta meidän kaupungin toimistolla ei ole hänen lisäkseen kun kaksi työntekijää.

Heistä toinen menehtyi työtapaturmassa viikko sitten.

Mies menetti työkaverinsa ja sen lisäksi kaikki kolmen miehen työt jaettiin heille kahdelle, uutta ei haeta tilalle ainakaan lähiaikoina.

Samaan aikaan Kela muisti meitä 3000 euron laskulla, oltiin tienattu liikaa opintojen ohella, tai oikeastaan mies oli joten hän syyttää itseään siitä " ettei pitänyt huolta asioistaan" ja joutuu nyt repimään tuon summan meidän yhteisistä rahoistamme.

Sitten vielä meidän ystäväpariskunta ilmoitti eroavansa, ja me kun luulimme että heillä on kaikki hyvin.. mies otti jopa tämän asian raskaasti ja hänestä tuntuu että kaikki ympärillämme eroavat..

Kieltämättä itseänikin on kauhistuttanut kun kuluneen vuoden aikana ystäväpiiristämme on kaksi avoparia eronnut pitkän suhteen jälkeen ja yksi avioparikin ehti jo eroamaan vuosi häidensä jälkeen.

Näiden juttujen lisäksi on tapahtunut kaikenlaista pientä mihin itse en ole edes kiinnittänyt huomiota, mutta mies ottaa nyt kaiken yhtä vakavasti.. hänelle on tässä vaiheessa yhtä isoja asioita kavereidemme ero kuin kahvin läikkyminen pöydälle.

Harmittaa kun toinen on niin surullinen, mutta kyllä mä tiedän, että tästä taas kohta noustaan ja kun suru on käsitelty, saan taas nähdä aidon hymyn hänen kasvoillaan.

On vain niin vaikea löytää oikeita sanoja, en osaa muuta kun olla vain läsnä ja kuunnella..

Kiitos vielä sonnai ja sirppana lämpimistä ajatuksistanne, tuntuu hyvältä että joku siellä jossain kuuntelee ja toivottelee jaksamisia miehelleni.. kun en tästä viitsi meidän yhteisille tutuille puhua.. puhukoon hän itse sitten kun pystyy siihen.

Hypistely vaate on muuten oikeesti yllättävän kiva juttu, mieskin tänään katseli sitä settiä ja sanoi että " kyllä niille se käyttäjä saadaan" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sonnai:juu en mäkään enää ole perillä=9!Mutta testi oli nega.....ja ovis oli haamu....No pupuillaan sitten koko kuukausi putkeen niin eiköhä tärppää!Mulla tosissaan ne viime mensut oli ne niukat ja vuotopäiviä oli yks1No toivotaan että ei ole mitään vakavaa vikaaa....

Eli kaikki muutkin testi oli nega=(mutta yritys jatkukoon!!Kaikiille miehen käännytys säteitä!Ja Milenna:kiva kun tulit ilmottautumaan olevas vielä hengis;)

Ja tansku?++missä olet?

Vierailija
24/32 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sane: No huh!! Teille sitä on sattunu ja tapahtunu. Voimia sinnepäin vaikeen ajan ylipääsemiseen.

Huomenna pitäisi palata töihin 3 sairaslomapäivän jälkeen, eikä ton miehen kanssa oo vieläkää päästy keskustelee vauva kuumeestani. Ajattelin et jos se vähä aikaa sulattelis tietoo ja sit menisin taas vähä keskustelee lisää aiheesta.

Vierailija
25/32 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt vain taustaillut kun on hieman murheita ollut raha puolella ja gynellä käynti ei mikään mukava ollut edellis päivä kun lekuri meinas että on kohtu tulehdus ja nyt kaksi hirveää antibioottia saman aikaisesti käytössä. Ja kovin pukkaa raskaus oireita kun tädin pitäisi kurvata ensi viikolla paikalle mutta tiedän raskautumisen olevan mahdotonta jos minulla on se kohtu tulehdus mikä sitten selviää vasta ensi viikolla. Hirveitä alavatsa kipuja ollut nyt useita viikkoja.

Sorry oman navan sepustus mutta tulen paremmin kirjoittelemaan huomenna, nyt pakko mennä sänkyyn jotta jaksaa huomenna painaa töitä pitkää päivää kotona.

p.s. siskon vauva vasta rv.8 ja olen nyt innostuksissani kutonut koko yhden villasetin hattuineen ja hanskoineen joten taidan aika monta keretä tekemään ennen kuin vaaveli syntyy ;)

Nyt mentävä sänkyyn taas imettelemään omaa kroppaa miten ihmeellisesti se käyttäytyy/oireilee =(

Vierailija
26/32 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpäs ole aikaa löytänyt tulla tänne pinoilemaan, no, nyt yövuorossa ei kai paljon muuta ole kuin aikaa:)

tosi jännää lukea ihmisten erilaisista tilanteista ja miten kullakin tilanne kehittyy näiden vauvapuuhien suhteen. omalla sarallani ei paljon kehitystä ole näkynyt.. just kuulin (taas) yhdestä ystävästä joka oli käynyt ultrassa ja kuullut sydänäänet, siellä sitten syysvauvaa ootellaan. miehelleni kyllä muistin asiasta mainita.. on tässä kyllä tällä hetkellä ollut niin muutakin hässäkkää, että ihan jatkuvasti ei ole voinut vauva-aiheesta painostaa. mies alko uuden työn ma, ja meidän ekaluokkalaisen kanssa meinaa olla koulussa pulmaa.... no, piirsin mä miehelleni viivi&wagner -sarjiksen meidän elämästä, kuinka nainen ajattelee kohdullaan ja mies vatsallaan;) huumorilla suhtautui mun muru siihen, eiköhän mekin vielä joskus päästä yhteisymmärrykseen näissä ajoitushommissa.

nyt ei enää järki kulje, palaan pinoon ensi yönä.. ja yritän silloin kommentoida muidenkin sanomisia.

Vierailija
27/32 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansku:pikaset paranemiset!Harmi että nyt sillain tulehus pukkas=(

Mä tein just ukolle tilli perunaa ja lohta=)kaipaa varmasti kotimaista ruokaa ton kolmen vko:n jälkeen=)Lasangea kans=)tänään täti tuli kylään ja mikä ihmeellistä niin testi näytti silti positiivista?+siis ovulaatiotesti.Oon joskus kuullu että ovis voi alkaa jo kun kuukautiset ei ole vielä ees loppunu,mutta tiedä sitä sitten=9

Vierailija
28/32 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se meidän odotus palkittiin ja tänään tuli tieto, että mies on päässy sinne koulutukseen! Jee! Koulutus alkaa jo toukokuun alussa, joten huomenna mie alotan ihan vimmatun asunnon ettimisen. Voi mie oon niin onnellinen! Pääsen vihdoin lähemmäs miun sisaruksia ja Helsingissä on niin paljon enemmän töitä tarjolla meille molemmille ja paljon mielenkiintosempia töitä mulle. Kerrankin asiat menee niinkun pitikin... Voi että... :D

-S-

Vierailija
29/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon uusi tässä joukossa mut ajattelin et jospa minäkin voisin liittyä kun kovaa vauvakuumetta poden..?jaaaaa itse asiassa toivon ettei poteminen kestäisi kovin kauaa vaan alkaisi itse odotus ;)taidan olla ihan sekopäinen mut luulin ettei mulle enään kauheasti tulis ylitsepääsemättömiä vauva himoja mutta olin väärässä..pari kuukautta tuntui siltä että voi kun se ois ihanaa ja nyt on jo kauhea pakko saada fiilis.miehen kanssa oltiin,tai siis mies oli,sitä mieltä et meidän lapsiluku on täynnä..oli jopa hullu ajatellu et pistäis piuhat poikki!!!onneks sain puhuttua sille järkee..no joka tapauksessa olen sille vihjaillu muutaman kuukauden mut ei oikeen ole mitään sanonu,mutta eilen siltä ohi mennen kysäsin et koskas me tehdään se aada ja mies sanoi vaan et hänkin on ruvennu ajatteleen et ei kai tässä mitään vuosia kannata odotella,tosin lisäs siihen et mennäänkö harjotteleen?käytti siis tilaisuutta hyväks...;)tänään sit pyysin tarkennusta et koskas se ois ajatellu kun ois kiva saada vaikka talvivauva niin se naureskeli ja sano et sano suoraan vaan et haluat alottaa touhut jo nyt etkä esim syksyllä.vastasin siihen et järkevintähän nyt ois ottaa kierukka pois ja alottaa yritys kun kerta siltä tuntuu..varmistin viel et mieskin siis haluaa ja kyllä se niin sano ja puhu niin kivasti synnytyksistä ym.ku sanoin et oon kyl ajatellu sectioo(kauhee kammo ponnistusvaiheesta)mies sano et oothan ennenki hengissä selvinny ja oishan isi siinä vierellä vaikkei se sitä kipua pois vie niin auttas vähän ja minä rupesi jo miettiin hulluna et pitäisköhän sittenki(jos kaikki menis hyvin)synnyttää alakautta,tosin olen kyllä vannonu ettei koskaan enään...no ehkä meen vähän asioitten edelle...hieman:)tuli aika pitkä juttu mut pakko johkin hehkuttaa kun kamuille ei vie voi,sovittiin et tää on hys-juttu jonku aikaa.

Vierailija
30/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonnai: Onnea sinulle ja miehellesi, tervetuloa tänne pääkaupunkiseudulle.

Töihin pitäisi lähteä lapsia hoitamaan, maanantaina olisi viimeinen työpäivä nykyisessä työpaikassa. Lapsia tulee ihan hirveä ikävä.

Vierailija
31/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äippärää-82: Tervetuloa joukkoon, itsekin olen uusi palstailija vielä.

Sonnai: Tervemenoa pääkaupunkiseudulle =D

Se on kyllä ihan mukava paikka, mulla on paljon sukua siellä suunnalla. Siellä on tosiaan töitä enemmän kun tekijöitä ja ihanaa kun pääset lähelle perhettäsi (sisaruksiasi).

Meillä ei ole täällä tampereella sukua ollenkaan, olisi kiva kun saatais vähän tulevia mummoja ja kummeja lähemmäs.. mutta itsepähän ollaan tänne haluttu =)

Viikonloppuna pitäs kiertää muutamat asuntoesittelyt läpi, olis haaveena ostaa pieni rivitalon pätkä täältä jostain.. olis niin mukava alkaa laittamaan ihan omaa kotia, ei vuokrakotiin halua laittaa omia rahojaan kiinni.

Mies tosiaan on alkanut lämmetä vauva-ajatukselle, se lupasi että kun asunto löytyy niin aletaan heti tekemään yhdestä makkarista lastenhuonetta ja tarkistetaan ennen kun edes mennään esittelyyn asuntoa ihmettelemään, että onko lähellä päiväkodit ja koulut.

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille, minä se meinaan taas painaa koko viikonlopun töissä.. asuntosäästäjinä ollaan päädytty tähän tulokseen.. saadaan nopeammin rahaa säästöön kun tehdään viikonloppuisin töitä.. varsinkin sunnuntaisin voi tienata " helppoa rahaa" kun saa tuplapalkan vaikka töissä on viikonloppuisin rauhallisempaa kuin arkena.

Aurinko paistaa jälleen.

Meillä on alkanut taas arki palata raiteilleen ja suurin suru ja väsymys on käsitelty. Tuntuu että ollaan taas voitonpuolella vaikka kyllähän paljon vaikeitakin asioita vielä pyörii mielessä.

Omaan napaan vielä tuijottaen, -tuntuu niin hyvältä kun kotona on taas hyvä olla eikä ilmapiiri tunnu niin jäykältä että sitä voisi melkein veitsellä leikata.

Vierailija
32/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole pinoon kerennyt. meillä onkin elämä vaihtanut ihan raiteita. Ollaan viime kesänä ostettu omakotitalo ja nyt sitten se menee myyntiin. pari päivää sitten sai puolisoni sellaisen työtarjouksen että pakko vaan muuttaa takasin pk-seudulle. Ja kaiken kukkuraksi minäkin olen menossa työhaastatteluun saman firman toiseen paikkaan.

Ainut vaan että ei oel varaa hommata uutta taloa ennen kun tämän saa myytyä. tänään kävi välittäjä ja myyntiin menee siis pian , mutta ennne kun ostaja löytyy niin se on eri asia.kuukausi oisi aikaa ennen kun puolisko aloittaa työt espoossa, mutta jos minä saisin työpaikan niin se kai alkaisi jo nopeammin.

puhuin sitten tuossa, jotta voisiko täältä ylimääräisiä tavaroita myydä pois myös.. ja sitten luettelin mitä ja siellä seassa oli vauva-amme ja siihenkös puolisoni sanoikin että" miksi se" , eli kyllä kai sekin on nyt sitten ihan positiivisin mielin vauva ajatuksesta.. onhan mulla täs aikaa pehmittää. ei vaan millään jaksaisi odottaa. muutossa on toki se hyvä puoli että sitten varmaan pääsen synnyttämään siihen sairaalaan mihin haluan.

Juu anteeki tämä oma napaisuuteni!!! On vaan pää ihan täys juttuja ja pitää suolla ne ulso suusta. :/

tervetulos uudelle !!!:) nimimerkin jo unohdin :(