~~~~HAAVEILIJAT VIIKKO 9^~~~~
Kommentit (32)
Oikein hyvää ja aurinkoista maanantaita kaikille=)Nyt saaatiin nettikin toimimaan kun hoksasin katsoa että onkos johdot kiinni seinässä niin netti johto oli irronnu,eli minä imuroin ja en huomannu johtoa joten siinä se varmaan on irronnu==No onneksi nyt pääsee millon vaan nettiin!Ajattelin tänään ostaa ovistestejä kun en ole tasan varma mun oviksesta ja kierrosta niin jos se avittais hieman.Huomenna menen ystäväni kanssa shoppailemaan petivaatteita ja verhoja!1Eli samalla varmasti menen hiplailemaan niitä vauvan vaatteita henkka maukkaan=)Pitää nyt kysyä,että vaikka tulenki raskaaksi niin saanko kirjotella täällä ja zempata ja lähetellä plussa säteitä ja käännytys?E
Vasta alan vähitellen heräilemään, joudin kuuden jälkeen soittamaa poliisit kun naapuri soitti musiikkia niin kovalla. Oli ilmeisesti sammunu, koska ei laskenu poliisejakaan sisään. Joutuvat oottelemaan käytävässä puol tuntia ennen kun isännöitsijä vissiin toi niille avaimen. Olivat kuitenkin oikein mukavia setiä! :)
[b]Sirppana[/b]: Onnea miehen lämpiämisen johdosta! Eihän se nyt hyvänen aika tarkota että et sais iloita omasta omasta onnesta, jos jollain toisella ei asiat oo yhtä hyvin! ;)
[b]Snowflake[/b]: Tietysti sie saat ainakin miun puolesta tänne kirjotella jos siusta tuntuu siltä ettet halua tuonne odotus-puolelle siirtyä. En mie ainakaan ala ketään porukasta pois potkimaan. Sulle ilmeisesti raskautuminen on aika helppoa, kun puhut asiasta niin varmaan sävyyn?
Pakko tehdä vähän kouluhommia, palailen myöhemmin! Tosi mukavaa kuitenkin, että täällä on nyt muitakin, viime viikko näytti olleen aika hiljanen ja viiknloppu varsinkin.
-S-
En olekaan vähään aikaan kerennyt kirjoitella, kun oli viikonloppuna ne miehen isän viiskytvuotisjuhlat.
Kiitos kaikille, jotka onnitteli uuteen asuntoon pääsystä :) Ylihuomenna ois muutto eessä ja mietittiin just miehen kanssa et mitenköhän me jaksetaan kantaa nuo kaikkein painavimmat sohvat ja pesukoneet, kun ei päivällä ainakaan saaha ketään avuksi, mutta jätetään ne varmaan sitten illaksi viimeiseksi, kun meidän vanhemmat pääsee avuks. Päätin siirtää torstaina olevan tentin huhtikuulle, kun en kyllä mitenkään kerkee lukemaan siihen nyt, kun on tää muutto ja huomenna mä pidän koulussa yhen seminaari esitelmän ja sitäkin pitäs vielä opetella.
Sonnai:
En oo vielä päättänyt miten ottasin vauvan miehen kanssa puheeks, mutta en kyllä ennen muuttoa yritä keskustella. Ajattelin ehkä nauttia pari siideriä, jos se helpottas asian esittämistä, vaikka ei se tietysti oo mikään järkevin tapa ratkaista asiaa alkoholia nauttimalla... Jos sattuis tulemaan telkkarista joku ohjelma missä ois vauvoja ja mieskin ois kattomassa niin sillä tavalla voisin myös kysyy et mitäs jos mekin hankittas tuommonen :) Mutta ei ainakaan vielä oo sattunut semmosta ohjelmaa tulemaan, kun on oltu yhtäaikaa telkun eessä. Hankala kyllä tuo siunkin tilanne, kun miehestä ei saa selvää mitä se oikeen haluu :(
Mä varmaan jättäisin miehen, jos se ei haluis lapsia ollenkaan. Vaikee ajatella, kun tiedän, että mies haluu lapsia ei välttämättä just nyt mutta kuitenkin joskus, tietysti voihan se muuttaa mieltään eikä haluu ollenkaan lapsia, mutta enpä oikein usko siihen. En oo ainakaan ikinä kuullut kenestäkään joka ois ensiks halunnut lapsia ja sitten muuttanut oikeesti mielensä ettei halua niitä ollenkaan (siis tarkoitan nyt ensimmäistä lasta). Toisin päin taitaa olla yleisempää, siis ettei halua lapsia, mutta sitten muuttaa mieltään ja haluaakin niitä.
Missäs Tansku tosiaankin on? Hu-huu, tuuhan kirjottelemaan :)
Snowflake:
Onnittelut miehen käännyttämisestä ja vauvanteko puuhien alkamisesta :) Mun puolesta ainakin saat kirjotella tänne jos tahot, oothan kuitenkin ollut samassa tilanteessa kuin me muutkin ja ymmärrät meidän tilanteet, ja osaat ehkä neuvoakin :)
Sirppanalle myös onnittelut miehen lämpiämisestä :) Toivottavasti plussaat pian, tässä vähän plussasäteitä ~+~+~+~+~+~+~+~+~+
Tuosta nipsulin jutusta tuli mieleen, että pitäsköhän munkin kirjottaa miehelle kirje ja sillä tavalla kysellä sen vauva-ajatuksista...
Mitähän mun vielä piti kirjotella...Hmmm...äsken oli jotain mielessä, mutta nyt en millään muista mitä... No hyvää alkanutta viikkoa kaikille Haaveilijoille!!!
Ainiin, nyt muistin :) En tiiä millon me saadaan netti sinne uuteen asuntoon, kun mies vasta viime viikolla soitti siitä ja ne oli sanonut että kestää kuusi viikkoa???!!!! No mies oli sit saanu ne laittamaan meidät kiireellisiksi asiakkaiksi niin ei nyt varmaan niin kauan mee, mutta tuskin ihan heti päästään nettiin. Mutta kerkeen varmaan vielä huomenna kirjottelemaan :)
Moni teistä olikin kommentoinut viikon 8 ja 9 pinoissa kommenttiani etten jättäisi miestäni vaikka hän ilmoittaisi ettei halua koskaan lapsia.
Haluan vielä tarkentaa sitä, mitä tarkoitin.
Me ollaan miehen kanssa oltu pitkään yhdessä ja hän todella on elämäni rakkaus. Hän tekee minut niin onnelliseksi, etten usko, että " mikään" saisi rakkauttani sammumaan niin että voisin, saati sitten haluaisin lähteä tästä suhteesta.
Tottakai tulevaisuus voi tuoda tullessaan mitä tahansa enkä voi koskaan tietää miten meidän käy.. mutta mielummin eläisin yhdessä hänen kanssaan ilman lapsia kuin lähtisin hänen luotaan ja yrittäisin löytää jonkun toisen kanssa niin hyvän suhteen että haluaisin hänen kanssaan perustaa perheen.
Näitä asioita minun ei onneksi tarvitse tosissaan miettiä koska tiedän ettei mieheni ajattele niin ettei hän koskaan halua lapsia, totesin vain että olisin hänen kanssaan vaikka hän ei haluaisi lapsia.
Lapsen suunnittelusta muuten sen verran, että juuri lauantaina juteltiin aiheesta pitkät pätkät ja mies sanoi, että hänestä alkaa tuntua ihan oikeesti siltä, että hän olisi kesällä valmis jättämään ehkäisyn pois.
Mies sanoi, että häntä jännittää se, mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta haluaisi jo ottaa sen askeleen että voisimme alkaa yrittämään..
Nyt teistä moni miettii että miksei yritys alkaisi heti jos mies alkaa olla valmis, mutta me olimme molemmat sitä mieltä että olisi parempi aloittaa yritys vasta sitten kun minun työkuvioni ovat varmistuneet.. ja varmuus työn jatkuvuuteen tulee toukokuun alkuun mennessä.
Pitäkää siis peukkuja, että sillon voin heittää hymyssä suin pillerit pois.. sitä en meinaan tee jos en saa toisen 100% tukea asialle.. tai no.. 80% :kin riittää =D
Sonnai: Meillä on pikkuinen lättänaama, bulldoggi =)
sonnai:juu mun ei tartte ku se nähä niin tuun raskaaks;)näin mun mutsi vitsailee kun oon raskautunu helposti mutta edelliset 2 päättyi km:ään=(täytyy toivoa että nappais heti kii se siimahäntä:)
ukko on ostanu mulle mun lempi tuoksua ja vaatteita!!Ei suostunu enempää kertomaan!!Kävin vaan pikaseen kun pitää mennä ruokkimaan poitsua=)
Eli ilmeisesti kuulun tähän teidän joukkoon. En tiedä lukiko kukaan mun aikaisempaa viestiä ihan tuolla muiden seassa, mutta vauvasta kovasti haaveillaan molemmat. Ajankohta vain ei ole vain vielä osunut kohdalleen. Olemme vasta muutama kuukausi sitten aloittaneet yhteiselon, joten katsellaan ensin.
Vauvahaaveiden lomassa hellitään sitten kahta karvaturria...
aurinko paistaa ja olokin aika hieno. vauvaa yritetään tosissaan leikkimielellä.
miehelleni laitoin viime viikolla viestin puhelimeen (kun oli työkeikalta tulossa) että nyt olis ne tyttöpäivät, joten tulehan reippaana kotiin... ja reippauttahan on sitten riitänyt...
vl oltiin lahdessa, kun mies hiihti finlandia-hiihdon ja minä tetysti siinä sivussa kiertelin kaupungilla.
jos oikein osaan itseäni ja tuota kiertoa tulkita, niin oviskin taisi tulla päälle eilen (vai olenkohan aivan sekaisin näissä päivissä). ainakin vuoto oli hyvin venyvää :)
nyt reippaana tämä viikko niin ensi viikolla meidän perheelle (mies, lapsi-02, koira ja minä) koittaa loma :))))
tänään hyvällä tuulella, huomisesta ei tiedä ;)
Tervetuloa [color=Violet] Ninca [/color]! Kävin lukemassa sen sinun aloituksen :) Suurin osa meistä täällä on semmoisia, joiden miehet ei vielä oo lämminneet vauvan hankinnalle, mutta on myös erilaisissa tilanteissa olevia, kuten ei ole vielä löytynyt sopivaa miestä ja osa on jo saanut miehen käännytetyksi yms. Mutta tervetuloa, mukavaa saada lukea erilaisissa tilanteissa elävien ajatuksia :)
Meillä on esittelypinokin tuolla jossain, tippunut varmaan aika kauas, mutta käympä nostamassa sen tuohon etusivulle niin voit lueskella meistä haaveilijoista ja lisätä omat tietosi siihen niin minä sitten päivitän sinut mukaan joukkoomme.
Mitenkäs muuten te, jotka olette saaneet miehen lämpiämään vauva-ajatukseen, haluatteko että teidän esittelyyn lisätään maininta siitä tai jotain? Enpäs nyt muista ketä teitä oli, paitsi Snow ainakin :)
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella viime päivinä, vauva haave on ja pysyy, mutta ei ole oikein ollut kirjoiteltavaa, kun meille ei sitä pikkukakkosta ole varmaankaan tulossa vähänaikaan... Älkää silti poistako minua! Jos sopii niin taustailen täällä ja kirjoittelen kun sille päälle satun:) Ihanaa lukea että jotkut ovat jo edistyneet miehen käännyttämisessä! Oispa se meilläkin niin...
appelsiinie:voi harmi että käännytys ei meinaa onnistua=8mun puolesta saat silti olla joukossamme=)ei sitä joka päivä tarvitse kirjottaa jops on morkkis=)
Tansem:se olis hyvä että lisäis että jotkut on saanut käännytettyä ukon.Se saattaa antaa lisäpotkua muihin ja toivon kipinää=)
Meillä poitsu on nyt kipeenä ja yheltä on lääkärillä aika.Viime yö meni valvoessa kun poitsu yski niin että hyvä kun henki kulki=(en sit uskaltanu nukkua kun pelkäsin jos se tukehtuu!!Mä olen tällänen pelkuri ja vähän vainoharhanen=)Ulkona on pirun kylmä!!Vein koirat ulos niin olin jäätyä!Kohta meilläkin alkaa muutto hommat!Ihanaa saadaan isoasunto!1Haetaan kolmiota saunalla!!Nyt lähen kattomaan poitsua kun se heräs=)
käyn ostamassa ovis tikkuja ja testin jo valmiiksi!1
[color=CD6600][b]Sane[/b]: Voi että miten kauniisti kirjotat siun ja miehen suhteesta! :) Ihanaa, että teillä on asiat noin hyvin! Eikä sillä, on meilläkin, ja oon kovasti sitä mieltä, että tää mies on mulle se oikee, niin monesta kivikosta on yhdessä selvitty ja yhä vielä toisiamme rakastetaan. Mie tosiaan tuon keskustelun alotin luettuani siun kirjotuksen, mutta ymmärsin sen ainakin mielestäni ihan niinkun sie sen olit tarkottannukkin... Tuli vaan mieleen kysellä muitten mielipidettä, kun ite en tosiaankaan tiedä, mitä tekisin, jos ilmotus tulis, ettei mies ikinä millonkaan haluis lapsia.
[b]Ninca[/b]: Tervetuloa!
[b]Appelsiinie[/b]: Niinhän se on, että sie käyt täällä just niin plajon kun ite haluat, ei oo pakko käydä joka päivä jos ei taho. Eikä ees joka viikko. Ja voihan täällä toki jutella muustakin, kun vauvoista, vaikka asia nyt tuntuukin olevan pinnalla. Älä kuitenkaan kokonaan häviä kuvioista!
Mie yritin taas eilen jutella miehen kanssa tästä vauva-asiasta, vaan ei siitä taaskaan tullu mitään. [b]Tansemille[/b] vinkki, alotin keskustelun ilmottamalla tilanneeni Vauva-lehden. ;) Mies vaan sanoo, että ei nyt osaa sanoa asiasta mitään, katotaan sitten kun on asetuttu jonnekin. No, tuon kannan kyllä ymmärrän, tällä viikolla saadaan tietää, onko mies päässy sinne oppisopimukselle. Ehkä nyt ei todellakaan oo se otollisin aika keskustella vauvan hankkimisesta. Joten mie päätin, että en vähään aikaan ota asiaa puheeks. Ei tässä nyt kuitenkaan mikään hoppu ole... Jos nyt tuun raskaaks niin sit tuun, se ois tosi kiva, mutta en voi lääkäriin asian kanssa lähteä vasta kun joittenkin kuukausien kuluttua. Kesän lopulla on joka tapauksessa mentävä gynelle, niin voin siinä samalla ottaa asian puheeks. Mies on osaltaan oman ratkasunsa tehny ja jättäny ehkäsyn pois enkä mie jaksa enää miettiä, miksi se on niin tehny. Hyvänen aika, aikuinen ihminen! No, tää päätös pitää taas pari päivää... Mutta ihan varppina jätän Vauva-lehdet oikein näkyvästi pöydälle lojumaan, ettei vaan mies pääse unohtamaan! ;) Vaan enpä koskaan kuvitellu joutuvani tämmöseen tilanteeseen!
Ai, oli muuten aika jännää, mies oli pari päivää pois kotoa ja miuta oikeesti pelotti käydä illalla yksin nukkumaan! Olin ihan varma, että tänne tulee joku. Ja ikinä en oo pelänny olla yksin kotona... Näinköhän mie oisin sekoomassa? ;)
No, vähän lisää kouluhommia taas...
-S-[/color]
Enpä ole ihan vähään aikaan täällä kerennyt kirjoittelemaan. On noita koulu hommia ollu nyt niin hirveesti että en millään ole kerennyt. Mutta mukana ollaan.
On varmaan tapahtunut paljon kaikenlaista sillä aikaa kun olen ollut poissa, täytyy lukea ajan kanssa vanhoja juttuja.
Meillä ollaan nyt taas keskusteltu vauvan teosta ni ei kuulema toista tule! Vähän masentaa... Poika on ollu nyt kolme viikkoa kipeänä ja nukkunu huonosti ja sen takia varmaan mies on nyt niin jyrkästi sitä mieltä. Mulla senkun kuume kasvaa, katselin tuossa yksi päivä äitiys vaatteita ja haaveilin...
Tämä oli nyt tämmänen pika isku, täytyy lähteä hakemaan poika hoidosta. Yritän palata illalla uudestaan.
Aurinkosta laskiaistiistain jatkoa!
Ei maha tulla huomisesta muuttopäivästä kovin mukavaa kun tuntuu että ollaan molemmat kipeinä :( Mulla on kurkku ja pää kipee ja kuumetta oli muutama tunti sitten 37,9 mies laitto töistä viestiä että sillä on ihan samanlainen olo.
En voinukaan pitää tänään sitä esitelmää, kun koulun tietsikka ei suostunu avaamaan sitä, kun olin tehnyt sen eri ohjelmalla ja tallentanut väärässä muodossa, no onneks sain sen korjattua ja pidän sen esitelmän torstaina.
Sonnai:
Kiitos vinkistä ;)
Nyt ei oikein tuu mitään mieleen, kun on niin sairas ja väsynyt olo :(
En tosiaan tiiä milloin pääsen seuraavan kerran pinoutumaan mutta toivottavasti pian. Pitäkäähän pino pystyssä.
Taas eksyin koneelle ja aloin itsekin ihmetellä miten istahdan aina vain useammin tähän näytön ääreen nyt kun olen löytänyt tieni vauvapalstalle.. ennen mulle ei netistä tuntunut löytyvän mitään kiinnostavaa.. hain tietoa googlella, luin sähköpostini ja maksoin laskuni.. mutta nyt tuntuu että nää sivut alkaa ihan tosissaan kiinnostaa ja koneelle tulee enemmän kun mielellään.
Me käytiin miehen kanssa kirppiksellä, eteen tuli pöytä missä oli ihan tuliteriä, tosi kauniita vauvan vaatteita.. en sanonut mitään, katsoin vain.. johon mies tokaisi " voithan sä jotain pientä ostaa mitä hypistellä" . En meinannut käsittää ensin mitä se meinasi, mutta se ihan tosissaan osti sellasen pienen pehmoisen paketin mistä mä en meinannut saada silmiäni irti.. meillä on siis jo pari vauvan vaattetta valmiina.. alkaa tuntua siltä, että kyllä niille käyttäjäkin on tulossa =)
Hyvää mieltä vain latistaa se, että miehellä on turhan rankka jakso menossa, töissä on kauhea kiire ja stressi ja sen lisäksi sille on sattunut muutakin ikävää lähiaikoina.. miksi kaikki ikävä aina kasaantuu ja kaikki kaatuu päälle yhdellä rysäyksellä?
Olisi niin paljon helpompi käsitellä niitä ikäviä asioita jos ne tulisi ripotellen, hyvien aikojen välissä, yksitellen..
Olen yrittänyt olla avuksi kotona ja tehnyt hänelle mieluisia ruokia, hieronut, silitellyt, siivoillut ja yrittänyt laittaa kotia kauniiksi.. mies on kyllä kiitollinen ja näyttää sen, mutten minä saa hänen apeaa mielialaansa ja väymystään pyyhittyä pois..
Tiedän että itsellänikin on näitä väsymyskausia, lähinnä pimeän aikaan.. mutta nyt, kun aurinko paistaa ja kevät tulee, minulla olisi muuten niin hyvä olla.. mutta surettaa kun tietää että toisella on periaatteessa kaikki hyvin, mutta silti paha olla..
Taas pari päivää mennyt ihan hujauksessa.
Kaveri sai perjantaina oman pikku-kakkosensa ja nyt olen pari kuvaa vauvasta nähnyt ja kuume vaan pahenee. Näytin niitä miehellekin että muistatkos kun tuo ainokainenkin oli noin pieni.... Muutenkin usein unissa mulla on jo iso vauvamaha :)
Ihana tuo Sanen hypistelyvaate ;) Pitäis varmaan kaivaa varastosta tytön vauvavaatteet. Löysin yks päivä ihan vastasyntyneiden vaippoja mitä on jäänyt ja kyllä olivat pieniä! Nukelle sopivia.
Ja toivottavasti Sanen miehen tilanne helpottaa. Niinahän sitä sanotaan että jokaiselle annetaan kannettavaa niin paljon kuin kestää. Ja se muuten on totta, että aina kun ikävää tapahtuu niin kaikki tulee samaan aikaan. Ajatelkaa vaan miten ihanalle tuntuu kun kaikki on ohi. Ja jos vielä pääsette vauvanteko hommiin :D
Ja toivottavasti Minttulin mies vähän " pehmenee" kun tilanne helpottaa!!
Ja tervetuloa minunkin puolesta kaikille uusille, jos itse suht uutena saan toivotella :)
Täytyypä taas lopetella, kahvitankkaus kesken.
++++++ ja käännytyssäteitä kaikille!
-Sirppana-
Ei kuulu tätiä?Ja se ovis testikin näytti omituisia!Ostin nyt varmuudeksi raskaustestin ja teen sen kun pisuhätä tulee=)Okei täti on vasta 2päivää myöhäs joten ei viel ole paljoa myöhäs....Huomenna kultani kotiutuu vihdoin ja viimein niin päästää tosi toimiin!Kauhia ikävä on!Poitsu on oppnu paljon lauseita!Nuo lapset kun kasvaa niin nopeasti=)Olen juuri omalla mummilla kylässä kun pyysi vielä ennen ukon tuloa ettei sitten vierailut taas tyssää siihen että ukko on töissä...No palaan myöhemmin kun mummi tossa höösää=)
Tänne päädyin kun miehen kanssa ei päästä yhteisymmärrykseen vauvan hankkimisesta. Hänen mielestä parin vuoden päästä, mun mielestä NYT on hyvä hankkia vauva. Milläköhän sen pään sais käännytettyä?!?
[color=CDB5CD]Mihinkä se meidän [b]Tansku[/b] on hävinny? Huhuu!
[b]Minttuli[/b]: Tosi kurja, että mies on niin jyrkkä. Toivotaan kuitenkin, että se muuttaa vielä mieltään. Jos se vaikka on nyt vaan niin väsyny lapsen sairastamiseen ja sen takia on " päättäny" ettei toista enää tuu? Onneks teillä on kuitenkin se teidän esikoinen... ;) Jaksuja!
[b]Tansem[/b]: Pikaista paranemista! Toivottavasti saatte pian netin uuteen asuntoon ja pääset taas pinoutumaan!
[b]Sane[/b]: Aivan ihana homma tuo hypistelyvaate! Ehkäpä mies alkaa lämmetä? ;) Miehelle jaksamista! Mikäköhän siinä oikeesti on, että kaikki ikävät asiat aina kasaantuu? Sit kun menee huonosti niin sit menee TOSI huonosti... Vaan toisaalta, olishan se ikävä jos huonoja uutisia tulis silleen yks kerrallaan koko ajan ripotellen...Menisköhän sillon ikinä hyvin? Siun mies on kuitenkin tosi onnekas, kun sillä on lähellä ihminen joka välittää siitä niin paljon, kun sie ihan selvästi välität!
[b]Snow[/b]:Tuuhan sit kertomaan, mitä testi näyttä! Mie en kyllä enää ollenkaan kärryillä noissa siun käänteissä...Ei oo tainnu viime aikoina menkat tai ovikset tullu ihan normaalisti?
[b]Miimu[/b]: Tervetuloa! Tuohon samaan kysymykseen myö kaikki täällä mietitään vastausta, pari on siinä tainnu jo onnistuakkin, mutta suurin osa ollaan ihan hakusesa tuon asian kanssa... :)
Mie oon istunu koko päivän tässä koneella, pitäis saada rästitehtävät tehtyä ja sit alkaa taas tekemään opinnäytettä eteenpäin. Tosi mielenkiintosta yrittää miettiä minkälaisia ahdistavia tunteita vuoden takanen harjottelu on miussa herättäny... Joku psykan tehtävä... Ei oo vissiin tullu kauheen hyvin pidettyä huolta siitä, että tehtävät tulee tehtyä ajallaan. Ois pitäny palauttaa viime toukokuussa. :/
Ei oo kuulunu mitää siitä miehen kouluuksesta... Mie alan kohta jo hermostua. Haluisin päästä muuttamaan!
Noh, pakko vissiin tehdä tuo tehtävä loppuun, mies tulee kohta kotiin, on kuulemma noussu kuume. Jos vaikka sit parantaisin sen miun kosketuksella... Pyh. :D Palaillaan!
-S-
[/color]
Kylläpä harmittaa kun ei kultaa tullut jääkiekostakaan. Mutta toisaalta oikein hyvä saavutus tuo hopeakin.
Snowflakelle kiitokset plussista ;) Toivottavasti tehoavat!
Mies taitaa nyt ihan tosissaan lämmetä vauvalle, viikonloppuna jo laittoi käden mahalle että olisko siellä joku <3
Anteeksi hehkutus nyt kun Sonnaikin juuri kirjoitteli mikä tilanne heillä on. Kyllä tosi kurjaa käytöstä mieheltä. Mikäköhän näissä suomalaisissa ukoissa on kun pitää niin jurmuja ettei asioista voi puhua.
Ja tuosta että pystyykö olemaan miehen/puolison kanssa jos hän ei halua lapsia. Mä kyllä varmaan olisin niin " kylmä" että lemppaisin miehen. Varsinkin jos olis esikoisesta kyse. On se kuitenkin niin iso asia että varmasti tulehduttaa välit. Ja oikeastaan mitä järkeä on parisuhteessa jossa kumppaneilla on ihan eri päämäärät ja haaveet tulevasta. Nyt jos mies kieltäytyy toisesta niin ero EI olis kyllä yhtään varma, kun on jo tuo yksi ihana ja ollaan kuitenkin oltu jo aika pitkään yhdessä ja aika kiinni kasvaneita.
No, nyt täytyy lähteä ainokaista viihdyttämään ennen kun on saanut taas täys kaaoksen tänne kämppään. On ne kaappeihin " piilotetut" tavarat vaan niin jänniä.
-Sirppana-