Tyttöystävä yllätti siivoamalla ja pesemällä pyykkiä luonani ollessaan
Hän oli tämän viikon luonani, koska hänen kesälomansa alkoi viikkoa aiemmin kuin omani. Töissä ollessani hän oli joka päivä tehnyt kotitöitä ihan pyytämättä, mistä olin kyllä kiitollinen. Nyt huomasin, että juuri ostamani paita oli kutistunut pesussa käyttökelvottomaksi. Se maksoi vähän toista sataa euroa, mutta kyllä tyttöystäväni vähintään 100 euron edestä on duunia tällä viikolla luonani painanut, joten en aio asiasta hänelle edes mainita. Pahoittaisi vain mielensä turhaan.
Tänään aion yllättää hänet ravintolaillallisella kiitokseksi ahkeroinnistaan ja illan päätteeksi tarjoan hänelle kokovartalohieronnan korkeimman omakätisesti. Ajattelin ensin lahjakorttia hierojalle, mutta ei sentään hemmotella tyttistä pilalle. Ja onhan se kiva itsekin päästä kaunista neitoa "leipomaan". :)
Kommentit (8)
Teillä on hyvät mahdollisuudet onnistua suhteessa, molemmat tekevät asioita ilahduttaakseen toista. Hauskaa iltaa ja onnea tulevaisuuteen, rakkaus näkyy pienissä teoissa 🌸
Palstamamman kehittelemä kiva pikku satu, tarkoituksena ilmeisesti saada palstaa lukevat harvat tissiposkimiehet ostamaan naisilleen materiaa , palveluksia ja nostamaan naiset pesukoneen napin painamisesta jalustalle. Tai sitten aloittaja on ainakin kirjoitustyylinsä perusteella semifägäri.
Vierailija kirjoitti:
Palstamamman kehittelemä kiva pikku satu, tarkoituksena ilmeisesti saada palstaa lukevat harvat tissiposkimiehet ostamaan naisilleen materiaa , palveluksia ja nostamaan naiset pesukoneen napin painamisesta jalustalle. Tai sitten aloittaja on ainakin kirjoitustyylinsä perusteella semifägäri.
Toxic masculinity
http://thefederalist.com/2014/06/17/understanding-toxic-masculinity-why…
Tyttöystävä teki suuren virheen. Totuttaa jo alussa sut että hän kyllä passaa. Lopulta kotona on sohvalla lojuva kaljamahainen mies ja nainen se vaan kerää sukkia lattialta ja kantaa kaljaa eteen.
Ihanalta mieheltä kuulostat! :) Kyllä miesystävän antama hieronta on huomattavasti parempaa hemmottelua kuin lahjakortti hierojalle. Onnea teille!
Muistakaa vaan jatkossa setviä ne pyykit yhdessä tutkien pesuohjeita... ;)
Minäkin tarjouduin heti yhteen muutettuamme pesemään miehen pyykit. Pesin ne liian kuumassa ja kahdella eri kerralla tuhosin miehen kaksi arvokasta paitaa. Sen jälkeen hän kiitti välittämisestä, mutta sanoi, että haluaa itse pestä omat vaatteensa. Niin on jatkettu nyt jo vuosia, kumpikin pesee omansa.
Oliko siis tyhmästi tehty?
Ps. Töissä keitin kahvit taukotilaan vanhoista puruista. Sanoin, etten tiennyt, ettei niitä voi käyttää uudestaan, kun en itse juo kahvia vaan olen teenjuoja. Sain ikuisen vapautuksen kahvinkeittovuorosta.
Taitaa olla neito tosissaan sinun kanssasi...
💕💞
Jätä se lehmä ansaitset tiukempaa