Mikäli haluat tehdä palveluksen itsellesi, lopeta se lapsillasi ja miehelläsi ja milloin milläkin itsestäsi erillisillä asioilla kerskailu netissä(kin)
Huomaa kirjoitusvirheet tuomassa lisämaustetta seuraavaan:
"MEILLÄ MIES hoitaa kodin, on hyväpalkkaisessa työssä1!1!1! hakee MUKSUT päiväkodista, pyörittää erästä pienimuotoista yritystä siinä sivussa1!1!1! ja ihanasti huomioi minutkin. Aina iltaisin mies hieroo minua ja tarjoaa lasillinen viiniä, juustoja ja mitä näitä vitun kliseitä nyt onkaan. Upea mies! :)))
MEILLÄ LAPSET tykkäävät asioida Mänttä-Vilppulan marketissa englanniksi, ovat niin kansainvälisiä, heh. Tähänkin liittyy tarina. Asuimme aikoinaan Jenkkilässä miehen asiantuntijatyön!!1!1! vuoksi jne. ;)))) Teen siitä vaikka myöhemmin erillisen kyselyketjun, koska kaikkia varmaan kiinnostaa ihan vitusti.
Mutta tosiaan... Tässä yksikin päivä (huomaa taas kirjoitusvirheet) meidän hoikka, blondi 167 cm kaunis ja fiksu tyttö (keskiarvo 9) oli ihan hukassa Mänttä-Vilppulan marketissa, kun ei millään muistanut sanaa juusto suomeksi! :D Myyjänä oli sellainen perus junttiakka, niin pitihän tyttären sitten puhua suomea, Mänttä-Vilppulassa..."
Ei vittu näin! :'D Kuolen sisäisesti häpeään joka ikinen kerta, kun näitä helvetin meillämiesmeillälapset-kerskailijoita ilmestyy jostain. Omista saavutuksista ja taidoista on ihan kivaa kertoa (tosin niistäkin tapetaan palstalla) (vaikka minäkin olen kertonut aivan neutraalisti asioistani täällä). XD Mutta jos juttu sisältää kirosanan tyyliin "kehua _kauniiksi_" tms. niin viha on valmis. Mutta palataan alkuperäiseen aiheeseen XD
Kommentit (12)
Tjaa...
Meillä MIES keittää aina kahvin.
On meinaan aik.oikeesti hyvää kahvia!
(ps. Ei meillä huonoja laatuja käytetäkään ;-))
No heh, ite en osaa enää kahvia keittääkään...
Lääkkeet, ap. Sun kirjoituksesi saavat minut aina ärtymään, kuten tämäkin päätön sepustus.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet, ap. Sun kirjoituksesi saavat minut aina ärtymään, kuten tämäkin päätön sepustus.
XD Riittääkö ibumax, jonka otin kauppamatkalla?
Paljon mukavampaa kuin vaikka äitihullun ikuinen valitus. Tai suklaaherkun unettomuuden ja nälän tuomat jaaritukset
Vierailija kirjoitti:
Paljon mukavampaa kuin vaikka äitihullun ikuinen valitus. Tai suklaaherkun unettomuuden ja nälän tuomat jaaritukset
XD minkä unettomuuden? Heräsin aamuyöllä ja siitä asti ollut hereillä, kävin kaupassa ja sellaista. - suklis
Hei "suklaaherkku", mikäli haluat tehdä palveluksen meille muille palstailijoille, lopeta se öisin ja humalassa ja milloin milläkin muka-asialla kirjoittelu n...
Joo kyllä näitä" meillä meillä" "meidän meidän" "meidän MIES" "MUN MIES" kirjoittelijoita riittää...facebookissakin. Mut eipä se onni, hehkutus ja leuhotus ole aina niin totta ja jos se on totta kirjoittelijalleen niin voip olla että elää valheessa hänkin tietämättään.
Mulla suhde varattuun perheenisään ja kun ollaan facekavereita niin sen vaimo tägäilee miestään joka helv**in juttuun.. "mun superihku ihana mies" "x vois tehdä meille tällaisen ihanan terassin kun tulee työmatkalta ... *sydän sydän sydän*". Onkohan se mies sitten niin superihku kuitenkaan? Ja voin kertoa, että se mies on ihan sairaan väsynyt, ettei jaksa sulle sitä ihanaa terassia rakentaa kun tulee töistä...
Kuulostanko ilkeältä? Katkeroituneelta? Niin olenkin. Minutkin on petetty pikkulapsiaikaan ja saanut huomata kun elänyt valheessa, kun mies puuhannut toisaalla aivan muuta. Nyt kyynistymässä. Elämä on pehvasta. Nautittava siis hetkistä - vaikka sitten sen varatun miehen kanssa.
Ja kenellä Onni on sen visusti kätkeköön. Hehkuttajat tekee itsestään pellejä.. jossain istuu kuitenkin joku joka tietää sinunkin onnesi olevan valhetta...vaikket sitä itse tietäisikään. Ehkä se on sitten se onni?!
Vierailija kirjoitti:
Hei "suklaaherkku", mikäli haluat tehdä palveluksen meille muille palstailijoille, lopeta se öisin ja humalassa ja milloin milläkin muka-asialla kirjoittelu n...
Humaladsa olen äärimmäisen harvoin XD Kalikka taisi kalahtaa niin että päähän tuli kuhmu.
kyynistynyt kirjoitti:
Joo kyllä näitä" meillä meillä" "meidän meidän" "meidän MIES" "MUN MIES" kirjoittelijoita riittää...facebookissakin. Mut eipä se onni, hehkutus ja leuhotus ole aina niin totta ja jos se on totta kirjoittelijalleen niin voip olla että elää valheessa hänkin tietämättään.
Mulla suhde varattuun perheenisään ja kun ollaan facekavereita niin sen vaimo tägäilee miestään joka helv**in juttuun.. "mun superihku ihana mies" "x vois tehdä meille tällaisen ihanan terassin kun tulee työmatkalta ... *sydän sydän sydän*". Onkohan se mies sitten niin superihku kuitenkaan? Ja voin kertoa, että se mies on ihan sairaan väsynyt, ettei jaksa sulle sitä ihanaa terassia rakentaa kun tulee töistä...
Kuulostanko ilkeältä? Katkeroituneelta? Niin olenkin. Minutkin on petetty pikkulapsiaikaan ja saanut huomata kun elänyt valheessa, kun mies puuhannut toisaalla aivan muuta. Nyt kyynistymässä. Elämä on pehvasta. Nautittava siis hetkistä - vaikka sitten sen varatun miehen kanssa.
Ja kenellä Onni on sen visusti kätkeköön. Hehkuttajat tekee itsestään pellejä.. jossain istuu kuitenkin joku joka tietää sinunkin onnesi olevan valhetta...vaikket sitä itse tietäisikään. Ehkä se on sitten se onni?!
Aaa, nyt ymmärrän miksi oletkin noin katkera toisten onnesta; Joudut tyytyä kakkosnaisen osaan. Älä turhaan pura muihin jos oma pilvilinnasi on romahtanut, ei se ole muiden vika.
LasilliSen! No, toisaalta sekin virhe sopi sekaan mainiosti XD