Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos mies ei enää huomioi suhteessa, tapahtuisiko sama toisessakin suhteessa kun alkuviehätys katoaa

Vierailija
01.07.2016 |

Meneekö miehen mielenkiinto toisessakin suhteessa jossain vaiheessa? Tai tuleeko kaikista suhteista lopulta niin arkisia, että toinen ikäänkuin unohtuu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yli 10 vuotisessa suhteessa mies on menettänyt minuun seksuaalisen mielenkiintonsa jo muutaman alkuvuoden vierähdettyä. Kuulemma ei alkuhuumassa tajunnut, että vaikka olen kaunis ja seksi oli hyvää, ovat rintani pienet ja kroppa hoikka. Miehen naismaku kun on runsaampi, niin ei ole sitten vuosiin juuri kanssani seksiä halunnut. En vaan viehätä häntä seksuaalisesti, muuten kyllä rakastamme toisiamme :( Kaipaisin seksiä, nautin siitä suuresti. Eikä silikonit tms auta, koska ei mieheni niistä pitäisi enkä minä sellaisia ottaisi.

En tiedä olisiko mieheni seksuaalinen mielenkiinto säilynyt suhteessa, jossa naisella olisi enemmän muotoja.

N35

Vierailija
2/2 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoinb huomioi? - No. En muista suhteista nyt äkkiseltään osaa sanoa, mutta tuskin vanhempani ja tai tässä nyt erityisesti isäni, -kun Ap mainitsi esimerkissään miehen-  huomioi minusta usein ihailtvasti äitini, vaikka ovat yhdessä olleet useamman vuosikymmenen. - Itse sinkkuna huomaan toisinaan haaveilevani siitä, että minullakin olisi joskus vielä kumppani, jonka ajatukset ja mielenliikkeet saattaisi tunnistaa usein jo yhdestä katseesta. Mutta silti saattaisi sallia, ellei peräti vaatia, että toisella olisi myös niitä omia juttujaan ja puuhiaan, joista hän voisi viihtyä ja nauttia ja joista minä en vastaavasti ymmärtäisi juurikaan mitään. Sillä kuten vanhemmillani, vaikka heillä on hyvin paljon yhteistä jaettavaa ja kokemuksia ja edelleen halu jakaa asioita keskenään ilman ketään ulkopuolista, kuten vaikka meitä lapsia, niin heillä molemmilla on myös omia juttuja ja puuhia niin, että aivan toisiinsa kiinni kasvaneita he eivät ole.    

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla