Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei koskaan ole minuun yhteydessä

Vierailija
01.07.2016 |

paitsi silloin kun minulta halutaan jotain. Olen nyt päättänyt olla vastaamatta enää kellekään. Itse yritin silloin tällöin pitää yhteyttä, myönnän etten hirveän aktiivisesti, koska olen luonteeltani enemmän introvertti, mutta laitoin kuitenkin synttärionnitteluja, soitin harvakseltaan ja ehdotin jotain tekemistä. Tajusin kuitenkin joku aika sitten, että nämä henkilöt ovat itse minuun yhteydessä vain silloin kun tarvitsevat minulta jotain; pitää olla lapsenvahtina, pitää hakea postit heidän lomamatkan aikana, pitää neuvoa jossain ammattiini liittyvässä asiassa. Muuten he ovat aina kovin kiireisiä eikä ketään kiinnosta kuulumiseni.

Nyt olen sitten täysin yksin. Pitäisi vaan jotenkin päästä tästä pettymyksen tunteesta ja katkeruudesta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän sama juttu, mutta olen ajatellut sen niin, että kyllähän minäkin tavallaan olen ollut muilta ihmisiltä vailla jotain, vaikka sitä seuraa. Joten kukin on tavallaan aina vailla jotain toiselta. Ja kun itse lakkasin pitämästä yhteyttä muihin ihmisiin, se oli oma päätökseni ja itse olen vastuussa yksinäisyyden tunteestani. 

Vierailija
2/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat ylipäätään nykyisin vähän tekemisissä muiden kanssa, nysvätään vaan oman perheen kanssa ja some riittää tylsiin hetkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut samaa. Itsellä mitta tuli täyteen joidenkin kohdalla ja lopetin yhteydenpidon heihin. Joskus mietin, että varmaan yksinäisyyteni vuoksi siedin näiden ihmisten käytöstä.

Joillekin toisille taas kieltäydyin koiranhoidosta ja yllättäen kaverisuhde jatkuikin eli en vain ollut asettanut rajojani selvästi.

Ja kun seuraavia ihmisiä kohtaat, niin pyri välttämään sitä, että kuvio ajautuisi taas siihen, että sinä hoidat toisten koiria ja lapsia, autat muutoissa ja tuttavien talkoissa, kestitset ja majoitat yökylään itsensä kutsuneita, lainaat rahaa tai tavaroita, jne. Itse tein kaikkea tätä, mutta nyt autan enää vastavuoroisesti käyttäytyvoä.

Vierailija
4/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on. Itse lopetin yhteydenpidon yhteen tyyppiin sen jälkeen kun kutsuin hänet katsomaan uutta asuntoani mutta hän ei missään vaiheessa tullut.

Sitten 1.5 vuoden kuluttua häneltä tulee viesti että "miten susta ei kuulu mitään". Vähänkö ärsytti tuossa vaiheessa, musta ei kuulu mitään? Hänestäkö sitten kuului 1.5v aikana?

Vierailija
5/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua on. Itse lopetin yhteydenpidon yhteen tyyppiin sen jälkeen kun kutsuin hänet katsomaan uutta asuntoani mutta hän ei missään vaiheessa tullut.

Sitten 1.5 vuoden kuluttua häneltä tulee viesti että "miten susta ei kuulu mitään". Vähänkö ärsytti tuossa vaiheessa, musta ei kuulu mitään? Hänestäkö sitten kuului 1.5v aikana?

Minä näin tuttua 14 vuoden jälkeen. Kun tuttu kuuli ammattini niin hänelle tuli heti mieleen miten hän tarvitsisi minun apuani eli ei ollut muuttunut yhtään. Nyt ei olla 6 vuoteen nähty.

Vierailija
6/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes puoliyhteydessä?

Vierailija
7/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin puoli- ??

Vierailija
8/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin puoli- ??

No suku- !!!

Voisin olla, jos olet nainen ja ok näköinen ja normaalipainoinen. t. sinkkumies

Vierailija
9/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh tätä se on nykyään, ärsyttää "kaveri" joka vaihtaa ja peruu sovittuja menoja kun pitääkin mennä toisen kaverin kanssa tekemään jotain muuta tai jos ehdottaa jotain niin en ehdi mutta kuitenkin muille kavereille on aikaa. No ilmeisesti en sitten ole niin tärkeä ihminen ja hyvää seuraa kyseiselle ihmiselle. Olen miettinyt että annan olla ja lopetan yhteydenpidon, miksi hakata päätä seinään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän