Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa tämä perinteinen systeemi jos / kun kesälomareissulle päästään, että

reissan
01.07.2016 |

yhdet sukulaiseni haluavat viina-mäyriksen ( 10 pulloa 80 prosenttista ) ja tänään kun mäyriksen hintoja tutkailin niin johan on hinnat nousseet.

Maksavathan he tietysti mäyriksen sitten, kun sen heille viemme. Mutta loma-matkalla tuon "päkin" hinta on pois omista lomarahoistamme. Enkä vain kerrassaan kehtaa etukäteen rahoja heiltä pyytää viinaksia varten.

Mieheni on sitä mieltä, että ilman muuta pitää rahat viinaksiin heitä kysyä jo ennen loma-matkaa. Että ei hänestä tuollainen systeemi, että vasta matkan jälkeen saa rahat, ole mistään kotoisin.

Tai en tiedä sitten, kun useammassa muussa paikassa kiertelemme, että jospa siellä nuo "kasikymppiset" olisivat halvempia ( tyyliin 6 - 10 euroa pullo ). Näin ollen tuon 10 pullon satsi tulisi halvemmaksi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteistä pitää pitää kiinni. Viinamäyriksestä ei tingitä. Eihän kesäloma ole mitään ilman sitä.

Vierailija
2/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on WT:t liikenteessä. Varma havainto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Kieltämättä minäkään en olisi kovin iloinen tuollaisista sukulaisilta tulevista dotuksista lomanne suhteen... - Ihan kiva, että he kuitenkin ovat maksaneet tuomisistanne... - Toivottvasti maksavat tälläkin kertaa, jos siis pidätte perinnettä yllä.  Mutta toisaalta minusta voisitte myös kokeilla vaihtelua ja kertoaa, että jätätte tuomatta mitään, koska ei kai lomareissun tarkoitus ole olla toimia muiden toiveiden toteuttajana, oli tuo toive mikä tahansa. 

Vierailija
4/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäs sille voin, että sukulaiset nyt sattuvat "yömyssyistään" tykkäämään ja siksi tuollaista mäyristä aina meiltä tinkaavat, kun matkalle lähdemme.  Minuakin moisen tuominen inhottaa ja ärsyttää, kun itse emme juo pisaraakaan viinaksia.  Niin kuskata tuollaista sitten matkassa mukana.    Yhhh sentään!!

Vierailija
5/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tuotte? Tallinnasta?

Vierailija
6/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ongelma on kyllä sellainen, että mulla loppuu mielikuvitus kesken. Onko tuollaisia ihmisiä, oikeasti?

Vierailija
7/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia ne vegaanit on. Kannatti ottaa kaveriksi, ku halutan leikkiä suvaitsevas

Vierailija
8/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että ne olivat yllättäen loppuneet.

Tuomisten ruinaaminen on moukkamaista vaikka maksaisikin ne. On siinä oma vaivansa etsiä ja kuljetella tavaroita.

Vierailija
9/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/4  Olen kieltämäti kanssasi samaa mieltä.  Kun kuitenkin itsekin hyvin pääsevät Tallinnaan menemään ja itse sieltä juomisensa hakemaan. Vaan kun eivät saa aikaiseksi kuin kerran vuoteen matkan sinne tekemään.  Niin sitten pitää meitä pyytää juomisia tuomaan.

Vierailija
10/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6  Sanon valitettavasti kyllä ja he ovat vieläpä vanhempani. 

8 Noh onneksi Tallinnassa ne viinapuodit ovat siinä satama-alueella, mutta kyllä inhottaa silti päkki hakea, kun itse ei juoda pisaraakaan viinaksia.

Vierailija
11/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

? Nyt oon tippunut kehityksen kärryiltä ja ultramodernin pluralisoituvan yhteiskunnan siipirattaista.

Viinamäyris?

Vierailija
12/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole sen verran suoraselkäisyyttä, että sanotte nou nou, tällä kertaa emme tuo teille viinamäyristä? Toimitte kynnysmattona, mitä ikinä keksivät pyytää, niin te juoksette ja haette/tuotte/viette? Voi ziizus sentään.

Vierailija
13/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ole sen verran suoraselkäisyyttä, että sanotte nou nou, tällä kertaa emme tuo teille viinamäyristä? Toimitte kynnysmattona, mitä ikinä keksivät pyytää, niin te juoksette ja haette/tuotte/viette? Voi ziizus sentään.

Veganit on tossuja ja kusipäitä!!! Pysykää kaukana niistä

Vierailija
14/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

? Nyt oon tippunut kehityksen kärryiltä ja ultramodernin pluralisoituvan yhteiskunnan siipirattaista.

Viinamäyris?

Turpa umpeen vegaani!!!

Vierailija
15/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäinen kirjoitti:

6  Sanon valitettavasti kyllä ja he ovat vieläpä vanhempani. 

8 Noh onneksi Tallinnassa ne viinapuodit ovat siinä satama-alueella, mutta kyllä inhottaa silti päkki hakea, kun itse ei juoda pisaraakaan viinaksia.

Vihaan vegaaneja!!! Kasvata se saatana selkäranka, ,,joka muuten ei ole kasviperäinen ja sano asiat niin kuin ne ovat

Vierailija
16/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Veganit on tossuja ja kusipäitä!!! Pysykää kaukana niistä" - Mistä sinä tähän keskusteluun Vegaanit löysit? Miten he liittyvät aiheeseen? - Etkö tiennyt että alkoholin nauttiminen ei suoranaisesti liity millään muotoa alkoholin nauttimiseen; ei hyvässä eikä pahassa

Vierailija
17/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet nyt ne mäyrikset jos jo lupasit, mutta ens kerralla sanot, että ei käy. Ja kyllä olisitte voineet ottaa rahat etukäteen. En itekkään tykkäis jos menis omasta matkakassasta, vaikka sen sitten saiskin takaisin.

Vierailija
18/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai siis ettekö ole vielä lähteneet lomalle? No sitten vaan kieltäydyt hakemasta.

Vierailija
19/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa välillä lomakohde sellaiseksi, josta ei halpaa viinaa raahata?

Vierailija
20/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko oikeesti aikuinen? Kerrot vaan ettei autoon mahdu ylimääräsiä tai jos ootte bussi/junamatkalla ettette voi tuoda ylimääräsiä. Oli vanhemmat tai ei niin joku raja pitää olla. Käymme ystäväporukalla Virossa kolmesti vuodessa kylpyläreissulla enkä ole ikinä tuonut kenellekkään yhtään pulloa. Sanot vaan ettet voi tuoda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi