Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookissa kalmanhajua: tänään on "syöpäperhe-päivä" ! Yhdyssanavirheineen kaikkineen!

Vierailija
01.07.2016 |

Aikalailla makaaberia, mielestäni.

Juuri tänään itkin viime kesänä syöpään kuollutta parasta ystävääni. Ketjun idea oli se, että jos tunnet jonkun, joka on kuollut tai sairastaa, niin jaa tämä lässynlässyn... ja vaaleanpunaista sydäntä melkein joka sanan välissä.
Sairasta. Jotain ihme jeesustelua.

Huh. Niin, itselläni on hyvänlaatuinen syöpä tutkimusten alla myöskin, Olen sinkku, joten tähän perhesessioon en varmaan kuulu: en siis tykkää.

Syöpäperhepäivä... :( ei helevati sentään.

Ootteko muut jo törmänneet tähän teemapävään?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä päivä? Syöpäperheiden päivä? Syövän perhepäivä?

Vierailija
2/52 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok, mutta tosiaan olisi joku saanut oikolukea tekstin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syopäperhe-päivä! :) Juu. 

Kaikkeen sitä fasepuukissa törmää. Sairasta.

ap.

Vierailija
4/52 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyseessä on syöpä perhe -päivä. Enpä taida.

Vierailija
5/52 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt. Varmaan sillä hyvää tarkoitetaan, mutta itsellänikin nousivat karvat pystyyn. Sairastan syöpää kyllä, mutta eivät nuo kirjoitusvirheet ja sydämet ainakaan mua auta yhtään.

Vierailija
6/52 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älytöntä laittaa kiertämään kopioimalla toisen seinältä.

Vierailija
7/52 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se, että näissä usein vedotaan siihen, että jos et jaa tätä, et välitä kyseisestä asiasta. Vihaan manipulointia ja vetoamista yli kaiken. En todellakaan jaa vaikka olisikin tärkeä asia.

Vierailija
8/52 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syopäperhe-päivä! :) Juu. 

Kaikkeen sitä fasepuukissa törmää. Sairasta.

ap.

Itse olen nähnyt tuota pitkin päivää versiona "syöpä perhe-päivä". Eli jo valmiiksi päin helvettiä kirjoitetun yhdyssanan on joku onnistunut mokaamaan vieläkin pahemmin. Taitavaa.

Vierailija
9/52 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksti menee siis näin:

tänään on syöpä perhe-päivä. voinko pyytää palvelusta?? vain muutama teistä tekee sen, ja minä tiedän keitä he mahdollisesti ovat. ❤ jos tiedät jonkun, joka taisteli taistelun syöpää vastaan ja nukkui pois, tai joku, joka kamppailee yhä, tai on selvinnyt siitä ❤ kopio ja liitä tämä seinällesi, osoittaaksesi tukea , kunnioitusta ja rakkautta.

#cancersucks ❤

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
10/52 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauton juttu, oikein ärsytti kun huomasin. Ona äitini kuoli viime vuonna syöpään, asia koskettaa minua siis todella mutta toi oli niin tökerö etten aio jakaa. Ei sillä, en jaa kyllä mitään muutakaan kiertojuttuja facessa.

Vierailija
11/52 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää nuo huonolla suomella kirjoitetut "vain 15 prosenttia kavereistani jakaa tämän ja tiedän ketä ne ovat". Aargh!

Vierailija
12/52 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tämän facebookissa, enkä halua siihen kommentoida. Huoli pojastani on suuri, koska hänellä on krooninen lymfaattinen leukemia. Äitini kuoli syöpään sekä mieheni, jonka kanssa olin naimisissa yli 30-vuotta. Kaikki minulle erittäin rakkaita.

Vierailija
13/52 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on parantunut syövästä ja tätini kuoli syöpään. Mitä he hyötyvät jos jaan tuon seinälläni?

Vierailija
14/52 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt oikeasti joku syöpäteemapäivä?

Vierailija
15/52 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo edes tarkoittaisi vaikka yhdyssanat olisikin kirjoitettu oikein? Syöpäperhepäivä?

Vierailija
16/52 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänlaatuista syöpää ei ole olemassa.

Vierailija
17/52 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää fb:n kissa/veli/auto/kummi/kaima/hevonen-päivät on huvittava ilmiö. Kuka tahansa voi pykätä jonkun päivän pystyyn.

" Tänään on peppupäivä. Kopioi tämä seinällesi, jos oma peppusi on sinulle tärkeä. Tiedän, että 102% kavereistani eivät tätä kopioi blaablaablaa"

Minulla on syöpälapsi, enkä tarvitse mitään päiviä siitä muistuttamaan. Meillä on helvetin syöpäpäivä ihan joka päivä.

Vierailija
18/52 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teksti menee siis näin:

tänään on syöpä perhe-päivä. voinko pyytää palvelusta?? vain muutama teistä tekee sen, ja minä tiedän keitä he mahdollisesti ovat. ❤ jos tiedät jonkun, joka taisteli taistelun syöpää vastaan ja nukkui pois, tai joku, joka kamppailee yhä, tai on selvinnyt siitä ❤ kopio ja liitä tämä seinällesi, osoittaaksesi tukea , kunnioitusta ja rakkautta.

#cancersucks ❤

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Mummoni kuoli syöpään, mutta se ei todellakaan velvoita minua kopioimasta tuollaista roskaa seinälleni.

En tajua, mikä järki noissa on.

Vierailija
19/52 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään virallinen päivä. Joku taas kirjoittanut. Kielioppivirheineen kaikkineen. Ei yhtään isoa kirjaintakaan. Tyhmiä nämä.

Vierailija
20/52 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt valitettavasti. Läheiseni kuoli hiljattain syöpään ja tuollainen lässynlää lähinnä rasittaa. Se, että jaat tuon typerän tekstin seinälläsi ei paranna kenenkään syöpää, ei tuo syöpään kuolleita takaisin eikä varsinkaan lohduta yhtään syöpään kuolleen läheisiä. Mua lähinnä ärsyttää kuten voi varmasti huomata. Tehkää mieluummin jotain konkreettista. Menkää käymään syöpää sairastavan luona. Olkaa tukena. Jos tunnette jonkun jonka läheinen on kuollut syöpään, olkaa tukena, olkaa läsnä. Käykää kylässä, auttakaa, kuunnelkaa. Osoittakaa välittävänne.