Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spotify soittaa koko ajan samoja kappaleita! (mobiili, free)

Vierailija
01.07.2016 |

Ärsyttävää. Kyse nyt siis ilmaisesta mobiiliversiosta, jossa musiikkia voi kuunnella vain satunnaistoistolla. Minulla on soittolista jossa on ainakin 300 kappaletta, mutta Spotify kierrättää samoja pariakymentä biisiä. -.-

Onko muut huomanneet tälläistä? Ihan tuhottoman ärsyttävää, varsinkin kun niitä ohituksia on käytössä joku n. 10...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin eilen! Erittäin ärsyttävää

Vierailija
2/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo todellakin. Kun lisään uusia kappaleita soittolistalle, mobiiliversio ei about koskaan soita niitä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se ilmaisversio soittaa niitä eniten ohitettuja kappaleita. Eihän kukaan muuten ostaisi Premiumia. Miettikää nyt. Siksi niitä ohituksiakin on käytössä rajoitettu määrä.

Vierailija
4/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo todellakin. Kun lisään uusia kappaleita soittolistalle, mobiiliversio ei about koskaan soita niitä :D

Joo, olen tässä kuussa lisännyt ainakin 20 uutta kappaletta, enkä ole KERTAAKAAN kuullut niitä mobiilissa! :O

Vierailija
5/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisversion mainoksetkin taitaa mennä niin, että mainostetaan aivan päinvastaista musiikkityyliä mitä itse pääasiassa kuuntelee. Mulla ainakin on mennyt jo hermo niin, etten paljoakaan jaksa spotifyta aukaista.

Vierailija
6/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se ilmaisversio soittaa niitä eniten ohitettuja kappaleita. Eihän kukaan muuten ostaisi Premiumia. Miettikää nyt. Siksi niitä ohituksiakin on käytössä rajoitettu määrä.

Sama vika on maksuversion satunnaistoistossa. Haluaisin käyttää sitä, mutta en voi koska joutuisin koko ajan skippailemaan kappaleita jotka on jo kuunneltu miljoona kertaa.

Ihan vinkkinä, jos skippausrajoitus ärsyttää, niin tabletilla Spotify toimii samalla lailla kuin tietokoneella.

Vierailija
7/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ratkaisu on ollut pienemmät soittolistat, kun listalla on vaan joitain kymmeniä biisejä niin soittaa tasaisemmin. 

Vierailija
8/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaistoisto ei mielestäni toimi yhdelläkään musiikinsoittosoftalla oikein, ei edes foobarilla :/ Spotify premiumin mobiiliversiossa on myös pelkästään satunnaistoisto, mutta skipata saa vaikka kuinka. Ärsyttää, se, että pitää tehdä erillisiä soittolistoja mobiilikuuntelua varten, ettei se paska pyöritä yksiä ja samoja biisejä jatkuvalla syötöllä. Satunnaistoisto on vaan hanurista.

Vierailija
9/9 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla ja varsinkaan ilmaiseksi ei saa hyvää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän