Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänään on lasten toiveruoka-päivä, halusivat valmis pyttipannua

Vierailija
01.07.2016 |

minusta se on karmeaa ja syönkin itse suosiolla eilisen kanakeiton jämät :D mutta lapset nauttikoot

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä he osasivat haluta valmispyttipannua?

Vierailija
2/78 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat luonnollisesti saaneet sitä syödäkseen aiemminkin, tollo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita voi joskus, harvoin harrastaakin. Kakarana oma , kauheasti haikailemani herkkuruoka oli silloin markkinoille tulleet Saarioisten broilerpyörykät, joita saimme ehkä kerran vuodessa. Nyt jo pelkkä ajatus ja haju etoo tolkuttomasti  : )

Anna palstamammojen jeesustella huonoista ravintoarvoista ja huonosta äitiydestäsi.

Vierailija
4/78 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja äiti hämmästelee, että pahaa on

Vierailija
5/78 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nimenomaan valmispyttipannua? Eihän siinä ole mitään muuta kuin perunoita sipulia ja makkaraa pilkottuna.

Vierailija
6/78 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti teillä syödään eineksiä aika harvoin, ja siksi lapset haluavat niitä. Meillä oli kotona perusruokaa einesranskikset ja kalapuikot. Yksi ystäväni oli aina ihan onnessaan päästessään syömään meillä - minä puolestani rakastin syödä tämän ystäväni luona, koska hänen äitinsä laittoi tosi hyvää kotiruokaa. Molemmat oltiin sitä mieltä, että toisen kotona on paremmat safkat.

Vierailija
7/78 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ensimmäisessä viestissä oli kenties sisällytettynä pientä kettuilua ;)

Vierailija
8/78 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit kiusallasi ostaa halvinta mahdollista. tuon jälkeen lapset eivät enään pyydä uudestaan tuota ruokaa.

Vierailija
9/78 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyttipannu, munakas, ohrapuuro ovat kyllä kummallisimmat valmisruuat. Miksi joku niitä ostaa?

Vierailija
10/78 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä isot edellä nii sitä pienet perässä...

Vierailija
11/78 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä haluavat aina riisipuuroa. Mikäs siinä, helppoa ja halpaa, teen mielelläni vaikka en itse tykkääkään.

Vierailija
12/78 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lempparia on kylmä eineshampurilainen ilman juustoa tai ketsuppia... Joskus kyseenalaistan lasten mieltymykset hiljaa mielessäni mutta makunsa kaikilla. Syökööt sitä joskus, eivät siihen kuole.

Vierailija
13/78 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin  lapsena kateellinen muiden perheiden einesruuista. Mun mielestä oli noloa kun meidän lihapullatkin oli niin muhkuraisia (äidin itsetekemiä) verrattuna kavereiden luona syötyihin säännöllisen pyöreisiin pulliin. Haaveilin myös kalapuikoista mutta meillä oli aina vaan haukea, kuhaa tai jotain muuta isän kalastamaa kalaa. Nykyisin tietysti arvostan ihan toisella tapaa vanhempieni laittamaa ruokaa kun itse olen laiska ja kehno ruuanlaittaja ja jääkaapissani on miltei aina jotain einestä.

Vierailija
14/78 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvassa taitaa olla lapset, jotka eivät olisi koskaan, missään mitään pika- tai einesruokaa ikinä maistaneet.

Turhaa jeesustelua.

Vierailija
15/78 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyttipannu, munakas, ohrapuuro ovat kyllä kummallisimmat valmisruuat. Miksi joku niitä ostaa?

Nuo kaksi jälkimmäistä on toki outoja kun ovat niin vaivattomia mutta ei pyttipannu kovin nopea ja vaivaton ruoka ole perunoiden keittämisineen ja kaikkine pilkkomisineen.

Vierailija
16/78 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun herkkua lapsena oli mummolassa ranskanleipä ja lauantaimakkara, niitä ei koskaan saanut kotona. 

Vierailija
17/78 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voisit kiusallasi ostaa halvinta mahdollista. tuon jälkeen lapset eivät enään pyydä uudestaan tuota ruokaa.

Toivon todellakin , että sinulla ei ole lapsia, jos lasten "lempiruoan" tarjoaminen mahdollisimman pahanmakuisena on oiva kasvatuskeino ja suotavaa.

Velamies

Vierailija
18/78 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin munkin oli siihen jos sai juomaksi vielä jaffaa niin oli herkkua

Vierailija kirjoitti:

Mun herkkua lapsena oli mummolassa ranskanleipä ja lauantaimakkara, niitä ei koskaan saanut kotona. 

Vierailija
19/78 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä järkytyin. Semmostako on oikeasti olemassa?

Vierailija
20/78 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuule vaikka huonokätinen ja -kuntoinen vanhus tai sairas ihminen, kiireinen ihminen, yksineläjä tai sellainen ihminen jolla on kotonaan keittiö- tai putkiremontti meneillään ja käytössä on vain mikro.

En jaksa ymmärtää näitä ainaisia ihmettelyjä ruoan osalta palstalla. Itse et  käytä koskaan edes mitään puolivalmisteitakaan, eikö niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi