Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmeellisin LOVESTORY, jatkokertomus...

Vierailija
01.07.2016 |

Olen jo vanha nainen. Joskus 45 vuotta sitten minulla oli Tukholmassa usalainen poikaystävä, joka oli minua noin viisi vuotta nuorempi. Jutusta ei ensin meinannut tulla mitään (koska oli tuo ikäerokin), mutta sitten tuli ja rakastuin oikein kunnolla.
Sitten eräänä aamupäivänä hän vain ilmoitti minulle, että hänellä on liput USAan ja lähtee samana päivänä iltapäivällä. Jouduin täydelliseen shokkiin ja epätoivoon. Minulla oli jo yksi todella kamala rakkauspettymys takanani ja nyt jouduin hylätyksi. Hän sanoi, että siellä hänellä on koko elämä järjestetty, on myös tyttöystävä... Kenellä 20 veellä on koko elämä järjestetty ja vielä tyttöystäväkin... olin todella kauhuissani... mutta en voinut asialle mitään. Minkälaisia yhteystietoja hän ei minulle antanut eli koko homma katkesi siihen. Kysyin vielä, että mistä päin olet ja hän antoi alueen lähellä Nykkiä, mutta se saattoi olla valhetta...
Koska miehellä on latinonimi niin olen ajatellut, että entä jos hän oli jostain mafiapiireistä... elämä järjestty??? Toisinaan hän sitten on ollut mielessäni ja näinä tietsika-aikoina olen etsinyt häntä, jotain jälkeä hänestä, mutta mitään en ole löytänyt...
Jokin aika sitten kerroin hänestä eräälle ystävättärelleni, joka on asunut USAssa ja jolla on jotain usalaisia ystäviä. Hänpä alkoi googlettaa... eikä hänkään löytänyt "mitään" mutta löysi jonkun, jolla sama nimi, mutta lisänimenä Della... Hän sitten sanoi, että usalaiset saattavat käyttää useita nimiä... Ystävättäreni alkoi sitten etsiä tästä henkilöstä tietoja ja löysi mm syntymäajan, kotiosoitteen, muut jotka asuvat samassa osoitteessa yms... Asuinpaikka oli joku "ghettotyyppinen" valtava talo suurten teiden risteyksessä... sitten hän sanoi, että äijä on varmaan dumpannut sut kun on köyhistä oloista... Koska syntymäaika stemmasi niin lopulta päätin, että kirjoitan kirjeen... siis en tiennyt miesystäväni tarkkaa syntymäpäivää, mutta synttärivuoden... olen saattanut tietääkin tarkan synttärin, mutta että olen unohtanut...
Kuukausi sitten kirjoitin kirjeen ja laitoin mukaan nuoruudenkuvani. Laitoin siihen meiliosoitteen ja kas, eilen sain vastauksen. Sitten hän oli mennyt myös naamakirjaan ja lähetti kaveripyynnön... MUTTA... hän ei olekaan etsimäni henkilö vaan joku muu, joka on samanikäinen, sama nimi, sama asuinalue... Mies sanoi olevansa kotona, koska on sairas... siinä varmaan syy jossain slummissakin asumiselle sillä siellä ei ole meidän maamme kaltaista sosiaaliturvaa...
Mieleeni tulee kyllä, että entä jos kuitenkin on sama mies, mutta on todellakin sairas ja elämä kuitenkin mennyt pieleen ja sen vuoksi ei halunnut - ei kehdannut edes - sanoa, että on sama ihminen...
Meillä oli sitten heti eilen vähän kirjeenvaihtoa ja lähetin hänelle kuvan vanhasta boyfriendistäni... Kysyin, että onko todella niin, että hän on joku muu... ymmärtäisin valheen... mies kertoi olevansa kotona päivät pitkät, koska on sairas ja että hänellä olisi aikaa kirjoitella. Hänkin pitää tätä meidän stooria tähän asti mitä erikoisempana, outona, kummallisena... Kerroin myös, että jos hän on oikea henkilö, niin minua ei haittaa se, että hän ei ole terve, vaikka sairaus on tietysti kamala ja ikävä juttu...
Mitäköhän tästä tulee? Sainko nyt jonkun usalaisen kirjekaverin? Onko hän oikea henkilö vai joku ihan muu? Kenellä on ollut kaksi samannimistä ja samana vuotena syntynyttä poikaystävää?
Mitä tulee mieleesi?
Kirjoitan tänne jatkoa sitten kun sellaista tulee...
07.01.2016

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä etsintään, toivottavasti löytyy, tai jos ei, niin toivottavasti saat tuosta kaverista uuden ystävän :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän