Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

synnytyskokemuksia Tammisaaresta

27.02.2006 |

Olen ajatellut mennä Tammisaareen synnyttämään (jos kaikki menee hyvin) sen tarjoamien pehmeiden metodien vuoksi. Vierailukäyntiin on vielä aikaa, joten olisin erittäin mukava kuulla kokemuksia sieltä.

Haluaisin ammeen, akupunktiota ja homeopatiaa kivunlievitykseen, mutta jos aivan tuskaksi menee, niin sitten epiduraali, vaikka en muuten haluaisi sitä ottaa.

Olisi kiva kuulla kokemuksia vaihtoehtoisista kivunlievityksistä ja tammisaaresta yleensä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyi 8/2005 Tammisaaressa (suunniteltu sektio).

Minulla/meillä on vain ja ainoastaan hyvää sanottavaa ko. paikasta. Kaikki oli aivan ensiluokkaisen hyvää. Hoitajat tosi ihania, avuliaita, ymmärtäviä ja vaikka mitä. Heillä on aikaa jokaiselle potilaalle ja sen he myös käyttävät hyväksi. Osasto on pieni, rauhallinen ja ehkä kodikaskin. Ihanaa.... muistelen silloin tällöin sitä mukavaa aikaa siellä. Niin, ja kukaan ei sieltä hätistele kotiin. Saa/voi lähteä, kun siltä tuntuu.

Kaikki hoitajat ovat tosiaan loistavia, mutta sitten on vielä niitä oikein oikein loistavia, kuten Katja (ja molemmat Lenat). Eräänä yönä syötin vauvaani päiväsalissa. Katja istui keinutuolissa ja jutusteli mukavia kanssani heijaten jonkun toisen vauvaa ja samalla kuulostellen synnytyshuoneen " säpinää" . Sairaalassakin voi viihtyä.

Mikäli meillä joskus tulee kakkonen, niin sinne menemme! Hyvää " matkaa" Tammisaareen!

p.s. Toivuin ja paranin sektiosta tosi hyvin. Kotiinlähtöpäivänä olin oikein hyvässä kunnossa.

Vierailija
2/3 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli tarkoitus synnyttää toinen lapsemme tammisaaressa. Jorvissa se kuitenkin tapahtui, koska poika kuoli kohtuun rv 37.

Nyt sitten olen ajatellut jorvia koska se on lähellä ja luultavasti raskaus on tarkemmassa syynissä loppuvaiheessa ja reilun tunnin ajomatka, jos joutuu usein käymään kuullostaa vähän turhalta.

Ultrankin olen jo jorviin varannut. Mutta eikös sen sairaalan voi päättää vielä myöhemminkin, vai?

No ei nyt kyllä sivunnut juuri asiaa mutta kerroin nyt kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kokemus sinulla takana:(!!

Voi olla, että tuollaisen " tapauksen" jälkeen hoitavat sinut mielellään Jorvissa, mutta asiaa kannattaa kysyä Tammisaaresta. Luulen, että sairaalan voi päättää myöhemminkin.

Mutta varmasti olisi hyvä käydä Tammisaaressakin lääkärillä. Olisi sitten varmuudeksi tietosi siellä, jos päädyt sinne.

Onnea matkaan!