Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerronko kenellekkään kun mitään ei tapahtunut?

Vierailija
01.07.2016 |

Ajattelinpa pitkästä aikaa käydä äitini luona yökylässä, mutta siitä ei tullut yhtään mitään, oli pakko lähteä pois (en jaksa selittää miksi). Kaverilta sain kyydin pois sieltä ja jäin kapoilla kyydistä. Leikkikentällä näin mieheni siskon miehen poikansa kanssa ja menin moikkaamaan heitä. Tuon pojan kanssa ollaan aika läheisiä. Siinä sitten keinuttiin kun alkoi kova sade ja ukkonen jyristä ja mentiin heidän autoon ja lähdettiin vaan ajelemaan. Miehen siskon mies ehdotti, että mennään käymään heillä. Heillä ollessaan hän sanoi, että voin aivan hyvin jäädä heille yöksi koska hänelläkin tylsä ilta tiedossa kun vaimokaan ei ollut kotona. Katseltiin siinä illalla elokuvaa kun poika nukkui ja meillä tuli yllättäen sähköä täynnä oleva katseiden kohtaaminen ja käsien kosketus. Vetäydyimme äkkiä nukkumaan ja lähdin aamulla aikaisin pois.

Miehelle sanoin, että olin äitini luona. Tuon yhden tapauksen takia jätin kertomatta missä olin yötä, muuten olisin kertonut.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hertta sarja, 1973,  "Tunteiden myrskyävä hiekkalaatikko".

Vierailija
2/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Kyllä sinä nyt olet suurrikollinen. Vaikene kuin nainen, kärsi hiljaa ja vie salaisuutesi hautaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun autisti.

Vierailija
4/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä tuli yllättäen sähköä täynnä oleva katseiden kohtaaminen ja käsien kosketus.

😁 Hyvä ettei tullut yllättäen kakka housuun.

Vierailija
5/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hertta sarja, 1973,  "Tunteiden myrskyävä hiekkalaatikko".

:D

Vierailija
6/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä kertoisit ja kenelle? Miehelle? Hänen siskolleen? "meillä tuli yllättäen sähköä täynnä oleva katseiden kohtaaminen ja käsien kosketus"? Nauraisivat luultavasti kippurassa.

Vierailija
7/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olisi ok, jos et olisi valehdellut missä olit yötä. Kerro miehelle missä oikeasti olit ennen kuin asia selviää muuta kautta ja edessäsi on valtava soppa tyhjän takia.

Vierailija
8/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat näköjään kertoa, ainakin tänne :)

Vierailija
9/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kuvittelit sähköä täynnä olevan katseen ja siskosi mies vain vaivaantuneena vilkaisi sinua kun vahingossa tökkäsi kättäsi? Miehellä saattoi olla vaikka vatsa sekaisin ja siksi liikahti ja näytti omituiselta ja vetäytyi äkkiä nukkumaan.

Taidat nyt itse olla ihastunut tuohon mieheen ja siksi sekoilet aivan turhasta ja valehtelit vielä omalle miehellekin yöpaikasta.

Vierailija
10/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee mieleen se nim. juhannusheila:D Siskon mies pahoitellen katsonut ap:ta kun vahingossa tökkäsi käteen ja ap omassa ihastuksessaan nähnyt salamoiden leiskuvan miehen kiiltävissä silmissä. Kosketus oli selvästi tarkkaan harkittu ja viestitti ap:lle, että mies haluaa hänet tässä ja nyt, vaikka lapsikin on samassa huushollissa:D

Vierailija
11/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten muuten olisin voinut sitä sattunutta tapausta kuvailla. Tuijotettiin toisiamme kauan, tiedätte kyllä mitä tarkotan. Jos jompikumpi, tässä tapauksessa molemmat, ei olisi vetäytynyt lopulta pois niin en halua edes ajatella mihin se olisi johtanut. Ap

Vierailija
12/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sinä olet katsonut miestä niin hurmioituneen näköisenä, että mies on nähnyt parhaaksi kömpiä äkkiä nukkumaan. Itse ainakin säikähtäisin, jos kaveri yhtäkkiä toljottaa sydämet silmissä ja kuola valuen.

Vierailija
13/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kuvittelit sähköä täynnä olevan katseen ja siskosi mies vain vaivaantuneena vilkaisi sinua kun vahingossa tökkäsi kättäsi? Miehellä saattoi olla vaikka vatsa sekaisin ja siksi liikahti ja näytti omituiselta ja vetäytyi äkkiä nukkumaan.

Taidat nyt itse olla ihastunut tuohon mieheen ja siksi sekoilet aivan turhasta ja valehtelit vielä omalle miehellekin yöpaikasta.

En todellakaan ole ihastunut tai ajatellut ikinä mitään sellaista. Mies katsoi minua kauan, siis ainakin puoli minuuttia ja piti kädestäni kiinni. Miten muuten tämän voisi tulkita. Ap

Vierailija
14/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olin se vaivautunut, ei mies :D Ap

Vierailija
15/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten muuten olisin voinut sitä sattunutta tapausta kuvailla. Tuijotettiin toisiamme kauan, tiedätte kyllä mitä tarkotan. Jos jompikumpi, tässä tapauksessa molemmat, ei olisi vetäytynyt lopulta pois niin en halua edes ajatella mihin se olisi johtanut. Ap

No jos nyt olisittekin ihastuneita toisiinne ja vähän tuijotelleet silmiin, niin mitä sitten? Parisuhteessa on täysin sallittua ihastua, kunhan asia ei etene. En nyt menisi kuitenkaan omalle kumppanille hehkuttamaan, että ihastuksesi taitaa myös olla ihastunut sinuun, vaikka se mieltäsi lämmittääkin. Tuohan meni ihan mallikkaasti kun kumpikaan ei mitään edes yrittänyt tehdä. Mutta kerro nyt sille omalle ukollesi missä olit yötä, joudut vielä hankaluuksiin kun menit tuosta aivan turhaan valehtelemaan.

Vierailija
16/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole ihastunut tai ajatellut ikinä mitään sellaista. Mies katsoi minua kauan, siis ainakin puoli minuuttia ja piti kädestäni kiinni. Miten muuten tämän voisi tulkita. Ap

No mies on varmaan ihastunut sinuun? Parempi ehkä pitää pientä välimatkaa tyyppiin ja aina kun näette alat höpötellä lapsista ja tuon miehen vaimosta. Tuossakin tuijotustilanteessa olisit voinut vain naurahtaa, ottaa käden pois ja heittää jonkun todella typerän wc-vitsin, niin mies olisi ymmärtänyt pitää käpälänsä omalla puolellaan jatkossa.  Mutta siis en nyt tuosta kertoisi kellekään, kunhan ei toistu.

Vierailija
17/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDDDDDDD

Vierailija
18/18 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kokeillut levittää pillusi miehen tutkittavaksi 😁