Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten enkelin olemassaolo näkyy sinun henkilökohtaisessa elämässä?

Vierailija
01.07.2016 |

Kertokaa kokemuksia.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen pieniä välähdyksiä hänestä. Aluksi en uskonut näkemääni mutta totta se on. Olen niin onnellinen :)

Vierailija
2/21 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on migreeni tai skitsofrenia, jos näet välähdyksiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos metsässä kaatuu puu niin kuuluuko siitä ääni?

Vierailija
4/21 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on yhä hengissä.

Vierailija
5/21 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy silmissä näkyviin välähdyksiin? Ja vastaus on, kyllä kuuluu. Äänet eivät ole riippuvaisia ihmisen läsnäolosta. Esim. korkeat äänet, joita ihminen ei edes voi kuulla, ovat olemassa.

Mutta aiheeseen liittyen, jos enkeli kuiskailee korvaasi, olet skitsofreenikko ja tarvitset lääkityksen.

Vierailija
6/21 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen jos joku näkee enkeleitä. Semmoinen riittää minulle :)

Vierailija
7/21 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen niitä Supernaturalissa. Aika mulkkua porukkaa valtaosa, onneksi ei ole tullut livenä vastaan.

Vierailija
8/21 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko porukka näkee jotain ihmishahmoja ja eivät huolestu mielenterveydestään? Jos näkisin jonkun ihmishahmon keikkumassa siellä, missä sitä ei ole, varaisin ajan samantien lääkäriin.

Vierailija
9/21 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy silmissä näkyviin välähdyksiin? Ja vastaus on, kyllä kuuluu. Äänet eivät ole riippuvaisia ihmisen läsnäolosta. Esim. korkeat äänet, joita ihminen ei edes voi kuulla, ovat olemassa.

Mutta aiheeseen liittyen, jos enkeli kuiskailee korvaasi, olet skitsofreenikko ja tarvitset lääkityksen.

Selvästikin elämäsi ollut helppoa ilman vakavia sairauksia. Hädän hetkellä ihminen nöyryytyy. Odota vain.

Vierailija
10/21 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe, enkä usko enkeleihin.

Kiinnostaisi kuitenkin, että miten teidän uskovaiset läheisenne/tuttavanne suhtautuvat, kun kerrotte näkevänne enkeleitä? Tuntuvatko he uskovan varauksetta juttuihinne tai ovatko jopa kateellisia, jos eivät itse näe? Vai kerrotteko ollenkaan?

Vierailija
11/21 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt, mutta tuntenut ja kuullut usein. Muutamien ihmisten kanssa olen asiasta jutellut ja heillä on samoja tuntemuksia ja kokemuksia. Olen yli 40 vuotias nainen. :)

Vierailija
12/21 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon enkeleihin. En ole nähnyt, mutta toisinaan tuntenut läsnäolon. Apua saan useinkin, kun vaan pyydän. Auttavat niin pienissä kuin isoissakin jutuissa 🙏🏻

Vierailija
13/21 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin nähdä/aistia tjsp. enkelin, mutta en ole. Toisaalta yksi asia on mennyt nyt kesällä putkeen kun pyysin apua siihen. Ehkä jonain päivänä saan konkreettisia näkyjä, toivon. 

Vierailija
14/21 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt tai kokenut mitään, mihin enkeli olisi uskottava selitys. Enkeliharhojen puute näkyy elämässäni yleisenä tasapainoisuutena.

Vierailija
15/21 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa lukee näitä kommentteja :D Mut joo, itellä ei oo omakohtasia kokemuksia, mut yks sukulainen kertoo enkeleistä ja hän kuulemma pystyy kutsumaan esim parannusenkeleitä, jotka voivat parantaa kaikennäkösiä vaivoja.. Myös kuolleiden kanssa hän kykenee keskustelemaan..

Vierailija
16/21 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko porukka näkee jotain ihmishahmoja ja eivät huolestu mielenterveydestään? Jos näkisin jonkun ihmishahmon keikkumassa siellä, missä sitä ei ole, varaisin ajan samantien lääkäriin.

Vähän sama fiilis.. :D

Vierailija
17/21 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi ahdistunut ja päätin jättää tuhoisan ihmisen taakseni.

Tunsin tuskaa ja päätöksen tekeminen oli todella vaikeaa.

Selailin lohdukseni näitä enkeliviestejä.

Yhtenä yönä, jolloin valvoin taas itkuisena, sain viestin, että minusta pitää huolta tietty arkkienkeli, joka eheyttää ja lohduttaa minua. Sain sen jälkeen rauhan ja nukuin todella syvää, rauhallista virkistävää unta. Seuraavana aamuna heräsin virkeänä ja mieli levollisena, vaikka olin nukkunut vain pari tuntia. Ennen tätä olin kärsinyt unettomuudesta, tahmeasta olosta ja ahdistuksesta. Tuosta yöstä lähti toipuminen. En enää katsellut taakseni ja nuo minua satuttaneet asiat eivät enää vaivanneet.

Vierailija
18/21 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turvallinen olo ja saan neuvoja.

Vierailija
19/21 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtelee mun tavaroita. Hukkaa asioita. Syö mun jääkaapista. Ei siivoa jälkiään.

Vierailija
20/21 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostamalla tämän vanhan ketjun luettavakseni.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi