Ultraäänitutkimus Mehiläisessä osana työhöntulotarkastusta
Olen menossa Mehiläiseen työhöntulotarkastukseen. Samalla he ehdottivat, että pääsen myös gynekologille. Hyvä niin. Työnantaja vieläpä maksaa. Tehdäänkö Mehiläisessä aina gynekologinen ultraäänitutkimus osana ns. perustutkimusta?
Kommentit (11)
Mihin toimenkuvaan olet menossa töihin???
Ei ainakaan meillä tehty, mutta voinee johtua siitä millaisen sopimuksen työnanatja on Mehiläisen kanssa tehnyt. Oudolta kuulostaa,
Vierailija kirjoitti:
Mihin toimenkuvaan olet menossa töihin???
Toimistotyötä, asiantuntijatyötä olen menossa tekemään.
Monessa paikassa ainakin ultra maksaa lisää, mut riippuu tietty työnantajasta että maksaako sen. Lääkäri/vastaanottovirkailija varmaan voi tarkistaa sopimuksenne kattavuuden.
Kai sitä työkalut pitää tarkistaa ennen käyttöönottoa.
Pitäisin aika helvetin sopimattomana jos työnantaja ehdottaisi gynekologin tarkastusta ennen töiden aloittamista.
Täh? Ehdottivat että menet gynekologille? Miksi? En ole ikinä kuullut, että sellainen kuuluisi työhöntulotarkastukseen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin aika helvetin sopimattomana jos työnantaja ehdottaisi gynekologin tarkastusta ennen töiden aloittamista.
Työnantajani ei sitä suinkaan ehdottanut vaan varatessani aikaa Mehiläisestä kysyttiin, haluanko käydä samalla myös gynekologilla. Ymmärsin niin, että se kuuluu työnantajan lääkäriaseman tekemän sopimuksen piiriin.
Minulle on tehty ultraäänitutkimus monta kertaa Mehiläisessä mutta ei työhöntulotarkastuksen yhteydessä.
Ei, sulle vaan... :D :D