Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi mun tyttöä, se teki sen taas....

01.07.2016 |

En tiedä miten hän tietää milloin olen juuri nukahtanut, mutta aivan sama mihin aikaan nukahdan niin kuuluu "äiiiiiitiiiiiiiiii" ja on pissahätä tai jano tai sitten heräilee muuten vaan, ja itse en saa taas unta pitkään aikaan.
Aloitti tämän jo synnärillä kolme vuotta sitten, harvassa ne illat/yöt kun ei käy näin.

Ja huomenna taas herätys kuudelta ja töihin, pirteänä ja iloisena...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätti siis tunti sitten enkä ole onnistunut nukahtamaan, tulin sitten palstalle niin ei tartte yksin olla.

Vierailija
2/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kamalaa olla vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vit... Voiko se jatkua vielä vuoden ainakin?! T. 2v:n äiti, joka ei enää osaa nukkua kun kohta se herää kuitenkin

Vierailija
4/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se onkin. On se kuitenkin myös ihanaa.

Samoin kuin parisuhde voi välillä tuntua raskaalta, niin on se kuitenkin kaiken arvoista.

Töissäkin on välillä todella kamalaa, silti hyviä päiviä töissä on niin paljon että jaksaa niitä huonojakin hetkiä.

Elämäkin on välillä todella kamalaa, silti päivästä toiseen jaksaa ja hyviä päiviä on enemmän kuin huonoja vaikka huonoista puhuu enemmän koska ketään ei kiinnosta tietää että nyt kaikki on hyvin ja ihanasti.

Vierailija
5/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä396 kirjoitti:

Voi vit... Voiko se jatkua vielä vuoden ainakin?! T. 2v:n äiti, joka ei enää osaa nukkua kun kohta se herää kuitenkin

Esikoinen täyttää kohta 5v. ja on vasta noin puolen vuoden aikana nukkunut yöt herättämättä... Jos nuorin noudattaa samoja unitapoja nukutaan kunnolla ehkä kolmen vuoden kuluttua täällä.

Toivottavasti teillä oppisi nukkumaan aikaisemmin jo =)

6/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

etootosissas kirjoitti:

Käyttäjä396 kirjoitti:

Esikoinen täyttää kohta 5v. ja on vasta noin puolen vuoden aikana nukkunut yöt herättämättä... Jos nuorin noudattaa samoja unitapoja nukutaan kunnolla ehkä kolmen vuoden kuluttua täällä.

Toivottavasti teillä oppisi nukkumaan aikaisemmin jo =)

Ei siis edes ajatustakaan toiselle lapselle enää.

Vierailija
7/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

etootosissas kirjoitti:

Joskus se onkin. On se kuitenkin myös ihanaa.

Samoin kuin parisuhde voi välillä tuntua raskaalta, niin on se kuitenkin kaiken arvoista.

Töissäkin on välillä todella kamalaa, silti hyviä päiviä töissä on niin paljon että jaksaa niitä huonojakin hetkiä.

Elämäkin on välillä todella kamalaa, silti päivästä toiseen jaksaa ja hyviä päiviä on enemmän kuin huonoja vaikka huonoista puhuu enemmän koska ketään ei kiinnosta tietää että nyt kaikki on hyvin ja ihanasti.

Minusta vanhemmuus ei olisi "kaiken arvoista" vaan pikemminkin "ei tuonkaan arvoista". Siksi sanoinkin, että olisi kamalaa olla vanhempi.

Vierailija
8/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se lapai ollut pakko opettaa tollaseksi yöhuutajaksi? Kun meillä tulee jano, pissahätä tai nälkä, pikkunen kiipeää itse sängystä vessaan, toimittaa tarpeensa ja palaa sänkyyn. Säännöt on tehty siten että kun sänkyyn mennään, siellä pysytään ja sieltä ei häiritä ketään ja lspsi on niin oma-alotteinen ettei karju koko kämppää hereille tarpeittensa takia.

Vierailija
9/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu lapsi jos jo synnärillä huusi äitiiii:))

Vierailija
10/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 7- ja 5v heräilevät edelleen öisin

Vierailija
11/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu lapsi jos jo synnärillä huusi äitiiii:))

Juuh, kun kotiuduttiin osas jo lukea =D

Vierailija
12/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se lapai ollut pakko opettaa tollaseksi yöhuutajaksi? Kun meillä tulee jano, pissahätä tai nälkä, pikkunen kiipeää itse sängystä vessaan, toimittaa tarpeensa ja palaa sänkyyn. Säännöt on tehty siten että kun sänkyyn mennään, siellä pysytään ja sieltä ei häiritä ketään ja lspsi on niin oma-alotteinen ettei karju koko kämppää hereille tarpeittensa takia.

Juuh, ihan pakko oli opettaa kaikkia heräilemään öisin, ollaan vähän masokisteja ja sitäpaitsi on niin mukavaa kun on aihetta valittaa täällä palstalla.

Vierailija
13/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 7- ja 5v heräilevät edelleen öisin

Auts =(

Vierailija
14/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun

etootosissas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh, ihan pakko oli opettaa kaikkia heräilemään öisin, ollaan vähän masokisteja ja sitäpaitsi on niin mukavaa kun on aihetta valittaa täällä palstalla.

Mä en oikeasti tajua tota passaamisen kulttuuria. Jos lapsella on jano tai pissahätä keskellä yötä niin mihin siinä tarvitaan aikuista? Jos itse pitää korkean profiilin palvelut keskellä yötäkin niin oma vika 😁 sama kun eksän lapset oli opetettu siihen että kun ne heräs aamu kuudelta niin nuorimmainen karju sängyssä tasan niin kauan iskäjanoa et sai sen mehulasin. Miksi kuusi vuotiasta ei voinut opettaa hakemaan sitä mehulasillista itse ja ihmettelin eksääkin ettei noussut samaan aikaan lastensa kanssa.