Meidän työpaikan ihmesuhdekoukerot ansaitsisivat vuoden saippuasarjapalkinnon
Meillä on töissä samassa tiimissä 3 naista ja 2 miestä, kaikki varattuja ja yli 30-vuotiaita. Silti, kaikki 3 naista ovat ihastuneet yhteen mieheen, toinen mies on ilmeisesti suuntautunut muualle. Ja tämä 1 kaikkien suosima mies taas on ihastunut minuun, mutta flirttailee näille kahdelle muulle ja minua kohtaan käyttäytyy huonosti.. Ja jotta tämä ei olisi tarpeeksi yksinkertaista, niin myös yksi naisista on ihastunut minuun, en olisi ikinä uskonut, mutta näin vaan on.
Onko muidenkin työpaikoilla samanlaista, jos ollaan tarpeeksi tiiviisti tekemisissä toistensa kanssa? Olemme siis korkeasti koulutettujen asiantuntijaorganisaatiossa töissä..
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien naisten ihailema mies on ihastunut minuun.
Yeah rait.
En mäkään sitä uskoisi, kun "kilpailijat" on tosi nättejä ja mua nuorempia, mutta näin vaan on. Mies on itse sanonut niin mulle humalapäissään..
Ap
Hah. Jää kirkkaasti kakkoseksi minun entiselle työpaikalleni. Siellä ollessa meno oli todella kuin saippuasarjasta.
Mua kiinnostaa se mies joka on suuntautunut muualle :)
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa se mies joka on suuntautunut muualle :)
Olisitpa sä meillä töissä, niin saatais uusia juonikäänteitä siihenkin suuntaan!
Ap
Edellisessä työpaikassa lähes jokaisella oli ollut suhde työkaverin kanssa. Nykyisessä ei kenelläkään. Korkeintaan pari pientä muttei mitään suurempaa.
Voiko työpaikan ilmapiiri tehdä sen että suhteet ns kuuluu työpaikalle???
Kaikkien naisten ihailema mies on ihastunut minuun.
Yeah rait.