Onko muita vanhempia, jotka jo odottavat, että arki alkaisi ja päiväkodit aukeaisivat?
Meillä 1v ja 8kk ikäinen lapsi. Koko päivä on yhtä perässä juoksemista. Meillä tuo vauhti on vielä potenssiin miljoona, jos vaikkapa vertaan veljeni lapseen, joka on kutakuinkin samanikäinen. Vanhempanikin sanoivat, etteivät uskalla ottaa lastani hoitoon mutta veljen lapseni kyllä. Ymmärrän heitä. Oma lapseni nukkuu päivisin ehkä tunnin päikkärit ja nekin puolen tunnin väsytyshuudon ja taistelun jälkeen. Olen täynnä raapimisjälkiä.
Olemme mieheni kanssa lomalla heinäkuun loppuun, joten tietenkin hoidamme lapsen kotona, emmekä vie päivystävään päiväkotiin. Mutta oikeasti odotan jo, että arki alkaa ja voin viedä laspeni päiväkotiin aamupalalle ja itse kävelen töihin aamukahville.
Kommentit (5)
Miksi päiväunista tapellaan? Ja miksi se lapsi raapii?
Tjaa. Me viilattiin lomia, jotta saadaan olla lasten kanssa elokuukin. Heinäkuu alkaa vasta huomenna, vielä ehtii luoda lapselle järkevät rutiinit ja noudattaa niitä.
Ap,
Soittakaa itse lastensuojeluun!
Tarvitsette apua.
Jos oikeasti toivot ja odotat, että saat viedä lapsesi ja vielä noin pienen hoitoon niin hakekaa oikeasti apua!
Ei ole normaalia :(
Mitä juuri luinkaan ap????
Olisko kuitenkin lapsen parempi olla hoidossa päivät kuin teidän kanssa?
Ei ihan terveeltä kuulosta tuo arki teillä.
Säälittää lapsi ja toivottavasti ei vaistoa haluttomuuttasi olla hänen kanssaan.
Raapimisjälkiä? Mitä psykopaatin alkua te oikeen kasvatatte