Nainen päällä/ratsastus - Miten paras tuntuma?
Miten saatte parhaan tuntuman nainen päällä -asennossa? Aina kehotetaan hinkuttamaan klitorista miestä vasten päällä ollessa, mutta mä en jotenkin saa siinä kunnon tuntumaa. Siis, jos on asennossa niin, että sääret on patjaa/alustaa vasten. Mies myös usein ohjaa mut tekemään pumppaavaa ylös alas -liikettä nytkytyksen sijaan, eikä mulla oo mitään sitä vastaan, kun se "nytkytys" ei mulla niin tunnu. Mies myös rakastaa, jos ratsastan niin, että laitan jalkapohjat patjaa vasten ja nousen ylös ja alas reisien avulla, välillä niin, että vaan terska on suuaukolla. Tätäkin teen mielelläni, mutta usein on olo, että teen asennossa liikkeitä, jotka tuntuu miehestä hyvältä, vaikka sen käsittääkseni pitäs olla sellanen, että nainen saa siitä ehkä enemmän nautintoa ja esim. helpommin orgasmin.
Vinkkejä siis asennon muunteluun. Toimisko vaikka tyynyn miehen takapuolen alla?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Miten saatte parhaan tuntuman nainen päällä -asennossa? Aina kehotetaan hinkuttamaan klitorista miestä vasten päällä ollessa, mutta mä en jotenkin saa siinä kunnon tuntumaa. Siis, jos on asennossa niin, että sääret on patjaa/alustaa vasten. Mies myös usein ohjaa mut tekemään pumppaavaa ylös alas -liikettä nytkytyksen sijaan, eikä mulla oo mitään sitä vastaan, kun se "nytkytys" ei mulla niin tunnu. Mies myös rakastaa, jos ratsastan niin, että laitan jalkapohjat patjaa vasten ja nousen ylös ja alas reisien avulla, välillä niin, että vaan terska on suuaukolla. Tätäkin teen mielelläni, mutta usein on olo, että teen asennossa liikkeitä, jotka tuntuu miehestä hyvältä, vaikka sen käsittääkseni pitäs olla sellanen, että nainen saa siitä ehkä enemmän nautintoa ja esim. helpommin orgasmin.
Vinkkejä siis asennon muunteluun. Toimisko vaikka tyynyn miehen takapuolen alla?
Hommasin meille semmosen kiilatyynyn .Se toimii hyvin myös takaapäin asennossa suosittelen.Nauttiiko miehes paljon ratsastus asennosta?
Paksu tyyny miehen pyllyn alla helpottaa naisen oloa varsinkin jalkapohjat alustaa vasten touhutessa
Juu, tämä on kuulemma yks miehen suosikkiasennoista, et oon mä kai jotain oikein tehny. :-D Täytyypä seuraavaks laittaa tyyny miehen alle, jos se vähän helpottais.
Mä tykkään tässä asennossa olla just noin, et yläkroppa on miehen päällä, mut siinäkään en oikeen saa tuntumaa klitorikseen. Se tuntuu myös ihan sikahyvältä, jos mies nousee istumaan, siinä se vaakasuunnassa liikkuminen toimii ja tuntuu klitoriksessa. Sillonkin mies tosin haluaa, et liikun ylös ja alas. Onko toi ees taas nytkyttäminen jotenkin tylsää tai liian vähän penistä stimuloivaa miehille?
Yläviistoon, ei ylös-alas. Ei jalatkaan väsy.
Mä teen niin, että oon pystyasennossa miehen päällä sääret patjaa vasten. Nojaan ylävartaloa vähän taaksepäin, otan käsillä tukea miehen reisistä ja liikun eteen-taakse-akselilla. Mies osuu hyvin oikeaan kohtaan ja samalla yleensä käyttää käsiään mun rintojen tai klitoriksen hieromiseen. Mulla toimii, ja tajuan yleensä vähän hämärästi sieltä oman (hyvin voimakkaan) orgasmin keskeltä että mies laukeaa suht samalla/vähän ennen kun mäkin, eli vissiin sekin tykkää. Yritin kysellä speksejä, mutta siitä hyvältä tuntuu kuulemma "kaikki".
Kannattaa kokeilla eri asennoissan ja nimenomana kumpikin eri asennoissa. Esim mies jalat yhdessä tai harallaan tai koukussa ja/tai harallaan antaa ihan eri tuntumaan vaikka itse olisi samassa asennossa.. Kokeilemalla oma paras löytyy
Ai naisen kannalta parhaan? Mulla on tullut parhaat orgasmit ikinä silleen, että olen nojannut yläruumiin kokonaan miestä vasten naama sen kaulalla ja liikkunut enempi vaaka- kuin pystysuoraan. Uhh, kun muistan miten peppuni pyöri ja hän piti isoja käsiään siinä :) Onnistuu hyvin myös niin, että mies nojaa sängyn päätyyn.