Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomalla elokuva, voi luoja

Vierailija
30.06.2016 |

Harvoin näkee yhtä amatöörimäistä paskaa. Näyttely huonoa, kuvaus surkeaa ja ohjaus. Kyllä on ollut surkeeta roskaa tuohon aikaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kaikkien aikojen paskin elokuva.

Vierailija
2/7 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty katsomaan, Samuli Edelman mustassa tukassa jonain tsikolona, apuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua Solar Films -tuotantoa, ohjaus Aleksi Mäkelä. Mitä voi odottaa? Eipä juuri mitään. Näyttelijät olivat tosiaankin lomalla tai koko tuotantoryhmä.

Vierailija
4/7 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää, mutta oon ollut aikanaan katsomassa tätä leffateatterissa ihan maksavana asiakkaana. Tosin en leffaa itse valinnut, vaan yksi kaverini oli menossa katsomaan ja tulin mukaan kun oli tylsää. Muistan vieläkin sen oksennuksen maun mikä pukkasi suuhun katsoessani kökköä amatöörinäyttelyä. Muistan sen Edelmanin mustan tukan ja Veijosen blodin. Silloin kyllä tuntui, että suomalaisella elokuvalla ei taida olla tulevaisuutta. Ihme kyllä ja onneksi olin väärässä.

Vierailija
5/7 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmalla kädellä tehtyä. Mutta enpä tiedä onko Aleksi Mäkelä ohjannut yhtään hyvää elokuvaa?

Vierailija
6/7 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solar Films parantanut noista ajoista vaikka tuota tuubaa onkin tullut enemmän kuin tarpeeksi. Rööperi ja ekat Varekset oli musta hyviä. Tämä leffa nyt on ihan täyttä shaibaa.

Vierailija
7/7 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty katsomaan, Samuli Edelman mustassa tukassa jonain tsikolona, apuva.

Näyttääkö se katkarapunsa tässäkin leffassa, se on sen tavaramerkki hillua katkarapu paljaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän