Mitä mieltä auringon otosta rivitalon pihalla?
Onko soveliasta ottaa aurinkoa rivitalossa omalla takapihalla bikineissä tai miehellä uimahousuissa? Pyörätie ja autotie menevät vieressä joten ohikulkijoita on.
Kommentit (13)
Hä? No onko sillä merkistyä rötkötätkö puistossa, omakotitalon pihalla vai rivarin pihalla
Tottakai omalla pihalla saa aurinkoa ottaa.
Herranjumala miten typerä kysymys. Tottakai omalla pihalla voi ottaa bikineissä aurinkoa, ja ihan soveliasta se on.
Saako istua rivarin pihalla jos on ruma?
Voi ottaa aurinkoa bikineissä omalla pihalla. Sllä ei ole merkitystä, meneekö vieressä tie tai ei.
Totta kai saa. Itse asun Helsingissä rivarissa, ja mun pihaa vastapäätä on kerrostalo, ja sen vierestä menee vilkas kävelytie. Otan omassa pihassani aurinkoa juuri niin paljon kuin huvittaa, ja juonpa kylmät kaljatkin siinä aurinkotuolissani. IHan sama mitä muut siitä ajattelee, tosin todennäköisesti eivät ajattele yhtään mitään.
Mää olen 20v mies ja otin tänään arskaa pikku-uikkareissa rivarin pihalla. Kyllähän se ihan soveliasta on :)
Tuon takia onkin hyvä asua talon korkeimmassa 4. kerroksessa ja missä on vielä maidotetut lasit niin voi ottaa aurinkoa alasti niin että kukaan ei näe.
Kerran näin tälläisen henkilön, ylemmästä kerroksesta vierestä verhojen välistä.
4.krs asukki kirjoitti:
Tuon takia onkin hyvä asua talon korkeimmassa 4. kerroksessa ja missä on vielä maidotetut lasit niin voi ottaa aurinkoa alasti niin että kukaan ei näe.
Oikein hyvää ja soveliasta mieltä!