Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka aloittaa kesälomansa jo juhannuksena?

Vierailija
30.06.2016 |

Siis vapaahtoisesti jo silloin eikä heinäkuun 2. tai 3. viikosta alkaen kuten yleensä on tapana.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla työpaikoilla lomakausi alkaa toukokuussa ja päättyy syyskuussa. Ei nykyisin ole enää mitään yleisintä lomakuukautta.

Vierailija
2/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kiertävä lomasysteemi, niin paljon ihmisiä töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmilla työpaikoilla lomakausi alkaa toukokuussa ja päättyy syyskuussa. Ei nykyisin ole enää mitään yleisintä lomakuukautta.

Oli puhe vapaaehtoisesti lomansa jo juhannuksena aloittamisesta.

ap

Vierailija
4/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei kovin hyvässä työpaikassa olle.

Vierailija
5/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka alkaa ykkösellä tai kakkosella.

Vierailija
6/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hieman sääliksi käy.

Vierailija
7/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alotan aina viikko ennen juhannusta, jos suinkin mahdollista; työyhteisössä on enemmistö ihmisiä joista en pidä lainkaan, ja näin saan parhaassa tapauksessa heistä 8 viikon loman; eka olen itse 4vk poissa, ja sitten he :D

Neljä viikkoa täyttä lomailua, ja siihen päälle 4 viikkoa niin että jopa viihtyy töissä.

Vierailija
8/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmetyttää kyllä sellainen ihminen, eikä ihan vähänkään, vaan en kerta kaikkiaan voi ymmärtää sellaista ihmistä!

Vierailija
9/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät voi olla lomalla yhtä aikaa. Suurin osa firmoista toimivat myös heinäkuussa. Vaikea kuvitella, että oma työpaikkani sulkisi ovet heinäkuuksi (pankki)😂

Vierailija
10/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras aika, tuo on suosituin aika ainakin valtiolla,työpaikka on hyvä ja juhannus paras ajankohta. Ei tarvitse toipua heti kesän juhlista.

Vierailija
11/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että haluaa viettää kesäloman heinäkuussa. Minä tykkään matkustella kesällä ja elokuu on hirveää joka puolella, kun koko muu Eurooppa lomailee silloin. Mulla on viisi viikkoa lomaa, joten palaan töihin, kun päiväkotimme taas aukeaa 1.8

Vierailija
12/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään olla heinäkuun töissä.

Silloin on rauhallista että se tuntuu melkein lomalta. Kesäloman pidän yleensä kesäkuussa tai elokuussa.

Vierailija
13/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää ja vähän käy kateeksi.

Vierailija
14/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että myöhäänpä lomailee. Mulla oli loma jo touko-kesäkuussa.

Vierailija
15/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ajattele mitään, itsekin aloitin juhannuksesta. Lomat sovitellaan, niin että on perheen yhteistä lomaa ja että lapset eivät joudu olemaan keskenään viikkotolkulla kesällä. Mutta todella paljon ihmettelen aloittajan esittämää kysymystä, miten joku voi edes kysyä jotain tollaista? Tulee mieleen ihminen, joka ei pysty hahmottamaan maailmaan kuin omasta kapeasta katsontakannasta, on jotenkin sairaan itsekeskeistä edes ihmetellä tollaista..

Vierailija
16/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä mitään jos aloittaakin... Jokainen tyylillään.

Meillä eukot tappelevat aina jos jostain loma-ajan saannista. Yksi jos toivoo aloittavansa loman juhannuksesta juuri silloin kun lomatoivelistat tulevat, niin suurin osa toivoo siihen myös. Kun ensi kerralla tulee kesälomatoiveet, aattelet että olet taas ajoissa toivot muualle aloittavasi loman koska monet edellisellä kertaa halusivat aloittaa lomansa juhannuksesta, niin ei vaan kaikki haluavat juuri siihen mihin toivoit omasi

Vierailija
17/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti vittumainen ihminen.

Vierailija
18/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ihmetyttää kyllä sellainen ihminen, eikä ihan vähänkään, vaan en kerta kaikkiaan voi ymmärtää sellaista ihmistä!

😁

Vierailija
19/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alotan aina viikko ennen juhannusta, jos suinkin mahdollista; työyhteisössä on enemmistö ihmisiä joista en pidä lainkaan, ja näin saan parhaassa tapauksessa heistä 8 viikon loman; eka olen itse 4vk poissa, ja sitten he :D

Neljä viikkoa täyttä lomailua, ja siihen päälle 4 viikkoa niin että jopa viihtyy töissä.

Miks mä en oo ikinä tajunnut samaa! Aina ollaan lomailtu inhokin kanssa samaan aikaan heinäkuussa, joten jatkossa lomailenkin sitten kesä- tai elokuussa :D

Vierailija
20/31 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sillä ihmisellä on työpaikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi