Nostan hattua miehille, jotka seurustelevat 10-15 vuotta nuorempien naisten kanssa. Se on oikein ja luonnollista.
10-15 vuotta vanhempien naisten kanssa seurustelevat miehet taas ovat jälkeenjääneitä ja lapsellisia luusereita. Sellainen suhde ei voi olla terve, koska mies ei hae vanhasta naisesta tasavertaista kumppania vaan äiti hahmoa. Kunnon mies ottaa nuoren naisen ja jatkaa sukua. Miehellä kun tekniikka pelaa pitempää kuin naisilla.
Kommentit (9)
Varmaan totta, mutta tarkoittanee samalla sitä, että se mies ei aikuistu vaan elää sitä parikymmpisen elämää aina vaan uudestaan. Henkinen kehitys ri toimi, fyysinen kehitys kuitenkin menee menojaan, vaikka lapsia voi siittää pitkään on se fyysinen habitus jo ihan muuta.
Mun puolesta saa ottaa minkäikäisiä vaan, kunhan ei ei alaikäisiä.
Mutta aika usein tälläkin palstalla on aloituksia, joissa kysytään, että miten nelikymppinen mies löytäisi sen parikymppisen misun. Jos se on niin luonnollista, niin luulisi, että miehillä roikkuisi niitä nuoria naisia koko ajan lahkeissa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta aika usein tälläkin palstalla on aloituksia, joissa kysytään, että miten nelikymppinen mies löytäisi sen parikymppisen misun. Jos se on niin luonnollista, niin luulisi, että miehillä roikkuisi niitä nuoria naisia koko ajan lahkeissa.
Roikkuu, jos on tarpeeksi fyffeä. Siitä nainen kuin nainen tykkää.
Itse tunnen erään n. 60v tohtori/yrittäjämiehen, jonka ensimmäinen vaimo oli häntä 19v nuorempi ja nykyinen 33v nuorempi. Mitäs hänestä ajattelet?
Vierailija kirjoitti:
Itse tunnen erään n. 60v tohtori/yrittäjämiehen, jonka ensimmäinen vaimo oli häntä 19v nuorempi ja nykyinen 33v nuorempi. Mitäs hänestä ajattelet?
En ole aloittaja, mutta tuo mies on mielestäni Super-YTM.
No itse katson paheksuen, koska minua vanhemmat miehet eivät ole fyysisesti tasoisiani ja ennuste vain heikkenisi tulevina vuosina.
Miehekseni sopii parhaiten nuori, komea, seksikäs, älykäs, hyväkäytöksinen ja liikunnallinen tulevaisuuden lupaus! Potentiaalia tulevien lastemme isäksikin! Ajattelin opiskella vielä muutaman vuoden ja lapsia viimeistään 23-25 vuotiaana.
t. Nainen 19 v ja poikaystävinä ollut 21 v ja nyt 17 v.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko vaimot hyvännäköisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko vaimot hyvännäköisiä?
Todella hyvännäköisiä. Kummatkin kauniita (ulkonäkö varmaan 9,5/10 luokkaa) ja hoikkia. Mies itsekin on suht. hyvinsäilynyt ikäisekseen.
-5
Näinhän se on. Jostain syystä ne wanhat akat eivät asiaa ymmärrä, ja katsovat velvollisuudekseen alkaa jäkättämään asiasta joka ei itse asiassa heille edes kuulu. Hulluja ne on.