Missä sinkut?
Ei ole pitkään aikaan ollut sinkkualoituksia eikä sitä myöten ole päässyt purkamaan turhautumista. Mun on turha tehdä, koska en osaa keksiä aihetta, joka kiinnostaa.
Haluisin vaan sanoa, että yksinäiset illat välillä ahdistaa. Kaipaan kosketusta ja molemmin puolista tunnetta rakkaudesta sekä seksiä.
Kommentit (21)
Pitää vähän pitää taukoa, kun on vähän säpinää. Palaan sitten taas vinkumaan tänne, jos tulee rukkaset.
Vierailija kirjoitti:
Pitää vähän pitää taukoa, kun on vähän säpinää. Palaan sitten taas vinkumaan tänne, jos tulee rukkaset.
Pääsispä itsekin tuonne asti
ap
Viettänyt kesää tässä ja nussinut nuorempia miehiä, niin ei ole ehtinyt täällä vinkua.
Tää 44-v. sinkkunainen on poteroon kaivautuneena, nuolemassa haavojaan ja miettimässä, milloin jaksaa taas ottaa uudestaan henkisesti turpiin, kun ei tunne olevansa kenellekään sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin tulla paneen sua.
ISOkaluinen mies
Hetero, homo, bi?
Olen niin väsynyt naisettomuuteen, että ei jaksa enää edes valittaa siitä.
M27
Vierailija kirjoitti:
Viettänyt kesää tässä ja nussinut nuorempia miehiä, niin ei ole ehtinyt täällä vinkua.
Haha, mulla samat suunnitelmat heinäkuulle. :D
N39
Täällä yksi, jolla on myös pientä säätöä meneillään. Kolmannet treffit tiedossa ihanan miehen kanssa... Osa minusta haluaa päästä sinkkuudesta eroon, osa taas haluaisi nauttia vapaudesta.
Jos aloitus on naisen tekemä, niin äkkiä tulee joku "mies" siihen vinkumaan, kuinka hänellä on paaaaljon vaikeampaa kuin naisilla. Jostain syystä muut kirjoittajat alkavat sitten vänkäämään tämän tyypin kanssa ja jättävät ketjun aloittajan huolet vaille huomiota. Näin ne sinkkuaiheiset ketjut yleensä menee.
Tsemppiä sinulle ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Mulla tarkoitus nuorempia naisia panna kesälomalla, mutta valitettavasti mun pitää maksaa siitä.
M38
Vierailija kirjoitti:
Lähdetäänkö baanalle etsimään kainaloa?
Lähdetään vaan!
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Mulla tarkoitus nuorempia naisia panna kesälomalla, mutta valitettavasti mun pitää maksaa siitä.
M38
Harmi sulle.
Mulla on huomenna treffit pitkästä aikaa. Tyyppi vaikuttaa kivalta, odotan siis ainakin halausta, ehkäpä jopa pusua! N23
Tää sinkku on luovuttanut jo kymmenen vuotta sitten, että enää kosketusta saisin...
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
M38Harmi sulle.
No saapa tytöt vähän taskurahaa.
M38
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pitkään aikaan ollut sinkkualoituksia eikä sitä myöten ole päässyt purkamaan turhautumista. Mun on turha tehdä, koska en osaa keksiä aihetta, joka kiinnostaa.
Haluisin vaan sanoa, että yksinäiset illat välillä ahdistaa. Kaipaan kosketusta ja molemmin puolista tunnetta rakkaudesta sekä seksiä.
Vieläkö etsit kosketusta?
Vierailija kirjoitti:
Tää sinkku on luovuttanut jo kymmenen vuotta sitten, että enää kosketusta saisin...
N45
Höpö höpö, miksi olet luovuttanut vai onko sinulla jotain ennakkoluuloja kosketuksista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään vaan!
N38
No läditkkö baanalle ja oliko mukavaa?