Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheisyyden puute..

Karoliina1233
30.06.2016 |

Olen ollut vuoden naimisissa mieheni kanssa ja meillä on alle 5-vuotias lapsi ja toinen tulossa. Olen yrittänyt puhua aiheesta miehelleni ja tehnyt itse alotteita, mutta ei. Ongelmana on läheisyyden puute. Emme riitele ja arki rullaa mukavasti. Vanhempina olemme läsnä ja rakastavia, mutta toisiamme kohtaan ei mitään.

Mieheni ei sano minulle edes hyvää yötä vaikka toivotan. Ei haleja, ei suudelmia. Kun minä halaan tai suutelen , tuntuu että se on hänelle ennemmin vaivaannuttavaa. Seksiä meillä on n. Kerran 2 kuukaudessa. Viime kerta kesti noin minuutin. Mies oli pahoillaan ja lähti pesulle.

Tuntuu, että pakahdun. Tilanne ei ole muuttunut suuntaan eikä toiseen raskauden aikana. Olen surullinen, mutta olen monta kertaa asian ottanut esille ja se ei auta mitään. Mies ei ota asiaan kantaa millään tapaa.

Olen jopa niin säälittävä, että käyn hieronnassa kerran kuukauteen ja se normaali kosketus on enemmän kuin kotona saan koskaan.

En ole hätiköijä, mutta viime aikoina olen alkanut miettimään että milloin on aika erota? Jos toista ei yksinkertaisesti vain kiinnosta. Välillä tuntuu, että miehen puolelta olen vain sen takia että kulissit pysyvät kunnossa. Pettämiseen en usko.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aiemmin oli hyvin lähellä ja sanoi hyvää yötä?

Vierailija
2/4 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin muuttui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se vaan arki voittaa.

Vierailija
4/4 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aina ollut tuollainen minuutti-mulkku ja käytös tuota luokkaa. Jos on, niin mitäs läksit. Ei tuollaisen kanssa kannata elämäänsä tuhlata jos edes yritystä muutokseen ei ole.