ADD ja Concerta
Aloitin tänään Concertan ADD-diagnoosilla. Sinä, jolla on sama dg ja lääkitys: Minkälaisia hyötyjä olet kokenut lääkityksestä ja kuinka nopeasti teho alkoi? Minulla on nyt kesäloma ja olen toiveikas, että työt ja arki lähtisi sujumaan uudella draivilla loman jälkeen. Muussa tapauksessa ei pakka pysy enää kauan kasassa!
Kommentit (9)
Auttoi mulla toimintakyvyn paranemiseen ja lisäsi mun aktiivisuutta selvästi.
Ei vain sopinut lopulta koska aiheutti myös liiallista sydämentykytystä ja nukkumisvaikeuksia. Tosin mulla oli se kaikkein pitkävaikutteisin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Auttoi mulla toimintakyvyn paranemiseen ja lisäsi mun aktiivisuutta selvästi.
Ei vain sopinut lopulta koska aiheutti myös liiallista sydämentykytystä ja nukkumisvaikeuksia. Tosin mulla oli se kaikkein pitkävaikutteisin vaihtoehto.
Saitko muuta sen tilalle?
Minä aloitin Concertan pari vuotta sitten ja elämä lähti heti parempaan suuntaan. Lääkityksellä pystyn yksinkertaisesti pysymään paikalla ja tekemään kaikki asiat mitä pitäisi tehdä.
Sivuvaikutuksia minulla mm. sydämentykytykset, univaikeudet (käytän samalla unilääkkeitä) ja huonontunut mieskunto.
Concerta auttaa. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Minä aloitin Concertan pari vuotta sitten ja elämä lähti heti parempaan suuntaan. Lääkityksellä pystyn yksinkertaisesti pysymään paikalla ja tekemään kaikki asiat mitä pitäisi tehdä.
Sivuvaikutuksia minulla mm. sydämentykytykset, univaikeudet (käytän samalla unilääkkeitä) ja huonontunut mieskunto.
Concerta auttaa. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Kuinka kauan sitä saa syödä, jopa vuosia?
Up