Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempien kotiin murtauduttu, epäilivät ensimmäiseksi minua

Vierailija
30.06.2016 |

Oli viety arvokkaita lasiesineitä ja koruja. Tuntuuu nyt aivan paskalta. Äiti kävi ovella ja uhkaili että perintöä on sotten turha odottaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakiosa sinulle kuuluu joka tapauksessa. Mutta jos et provoa, niin onko taustalla jotain sellaista, jonka perusteella vanhemmat epäilevät ensimmäisenä sinua?

Vierailija
2/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko heillä perusteita epäillä sinua? Oletko joskus jotain heiltä varastanut tai onko sinulla päihdeongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. Millaiset vanhemmat? Toinen oman vanhempasi kumppani?

Vierailija
4/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ikkuna oli rikottu niin silti epäilevät minua vaikka minulla on avain.

Ap

Vierailija
5/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveljeni oli päihdeongelmainen, nyt jo kuollut. En ole koskaan varastanut jos nyt ei mitään äidiltä otettuja meikkejä lasketa. Ap

Vierailija
6/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla rikostausta? Huume- tai päihdeongelma? Mielenterveysongelmia? Historiaa varastamisesta? Vietätkö aikaasi moottoripyöräjengien kanssa?

Joku syy äidilläsi on että ensimmäisenä epäilivät sinua, ehkä sinulla on peiliin katsomisen paikka.

Minusta äitisi on kumminkin reilu että otti sinuun yhteyttä ennen kuin poliisiin. Noloja nämä tapaukset kun aikuiset kakarat tai uusi seurustelukumppani paljastuu varkaaksi poliisin tutkimuksissa.

Vierailija
7/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samoin. Vanhempien piharakennukseen murtauduttiin ja äitini mies oli vakuuttunut että se olen minä. Oli todellisuudessa lähistöllä asuva sukulaispoika. Tilanne oli absurdi, mitä minä hyvissä tienisteissä ollut ja nuhteettoman taustan omaava olisin käytettyjen työkalujen ja muiden rotujen kanssa.

Vierailija
8/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella miltä sinusta tuntuu. Syyttömänä syytettynä oleminen sellaisten ihmisten taholta, joiden luuli peräti rakastavan sinua ja olevan aina puolellasi no matter what tuntuu todellakin aivan hirveän paskalta. Minulle on käynyt vähän samoin isäni kanssa, mutta osasyynä tähän oli isän uusi kumppani, joka suhtautuu minuun epäluuloisesti.

Minulla ei ole mitään syytä alkaa korjailla sen ämmän harhaluuloisia ajatuksia (loputon suo) vaan olen lakannut pitämästä yhteyttä. Isä sitten ilmeisesti pitää minua hylkääjänä, vaikka se hän oli tasan itse kun ei sanonut paskiaiskumppanilleen, että nyt turpa umpeen, puhut tyttärestäni ja hänestä et tuollaista paskaa usko ja puhu. Mutta ei. Minun ois pitänyt ymmärtää, miten X on nyt vaan niin stressissä. Juu en oikein ymmärtänyt. Painukoot suolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän