Minua kusetettiin!
Olen nuori reilu parikymppinen yh-mamma, joka harvoin käy ulkona edes. Minulla oli ensimmäinen yhden yön juttu eilen. Kuten asiaan kuuluu, niin vahvassa humalassa lähdin erään ns. miehen mukaan.
Sanoin miehelle "h-hetkellä", etten syö pillereitä ja vaadin häntä käyttämään kortsua. Hän kääntyi etsiäkseen niitä ja kuului myös epämääräistä rapinaa.
Tajusin liian myöhään, ettei hänellä ollut mitään kondomia. Tosi kiva oli käydä apteekissa tänään hakemassa katumuspillerit. Lisäksi ajattelin vielä käydä testeissä varmistuakseni, ettei minulla ole mitään tautia.
Ihmettelenkin, miten joku voi olla noin törkeä. Huomasin, että kyseisen miehen henkinen taso on matala ja älykkyysosamäärä nolla. Itsekin olisin voinut olla tarkempi, mutta elämä opettaa.
Mistähän kyseisen jätkän käytös olisi voinut johtua? Monet miehet sanovat seksin olevan parempaa ilman kumia, mutta voisiko tähän käytökseen olla muitakin syitä? Onko kellään vastaavia kokemuksia?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
No minulle kävi nuorena niin, että ihan tarjosin kortsun (olimme meillä) ja näin kun se laitettiin päälle. Mies oli myöhemmin ottanut sen pois enkä huomannut mitään. Tunnusti tämän joskus paljon myöhemmin.
Mulla oli ensimmäinen seksisuhde kun itse olin 18v ja tyttö 16v. Hän ei halunnut kumin kanssa panoa yhtään kun sanoi, että se ei tunnu hyvältä. Oliko tyttö liian kuiva vai mitä, mutta sitten pantiin ilman kumia riskillä kunnes hän hommasi koululääkäriltä pillerit.
Miksi ihmisten pitää olla aina niin ilkeitä? Kaikki tekevät virheitä elämässään, toiset pienempiä ja toiset suurempia. Ei pidä lytätä ketään maahan vaan antaa asiallisia kommentteja ja kenties omien kokomuksien kertomisella muite tsempata eteenpäin.
Seksi on parempaa kuin se että jää ilman. Ei sillä ollut yhtään kumia.
Se käyttää ehkäsyä joka ei halua lasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se seksi ole parempaa ilman kumia. Asennevamma, joka nuorille pojille on saatu syötettyä. Päinvastoin, kestät kauemmin kun kumin kansa tuherrat...
Hohhoijakkaa. Siksi kumin kanssa tuhertaessa kestää pidempää kun se ei tunnu yhtä hyvältä.
Kiva että täräytät juuri H-hetkellä tiedon että "sun pitää sitte käyttää nautintoasi vähentävää kondomia".
Voi verrata siihen että mies täräyttäisi lahna-naiselle juuri ennen h-hetkeä että "sun pitää sitten ratsastaa mun päällä koko session ajan".
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Ei se seksi ole parempaa ilman kumia. Asennevamma, joka nuorille pojille on saatu syötettyä. Päinvastoin, kestät kauemmin kun kumin kansa tuherrat...
Niin, kestät kauemmin koska seksi ei tunnu miltään peniksessä....
Mutta kai se on pääasia, että naiset tykkää, kun homma kestää kauan...
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi oikeastaan syyttää kuin itseäsi. Katso peiliin.
Millä perusteella? Ohis
Olis ehkä voinut jo aikaisemmin kertoa että kondomi on sitte asia jota hän vaatii, jos sänkyyn mennään.
Voiko tuosta nostaa mitään syytettä? Toki sitten jos on tartuttanut sukupuolitaudin mutta entä noin muuten
Eka poikaystäväni "tiputti" kortsunsa sisääni, eikä vaivautunut kertomaan. Sieltä se sitten löytyi parin päivän päästä. Kaikenlaisia k**ipäitä!!
Vierailija kirjoitti:
Joku itsekäs, jolla on huono seisokki. Tuolle miehelle tuo oli varmaan pikku juttu, mutta naisen näkökulmasta suuri loukkaus. Tuollaisesta voisi nostaa syytteen, näyttö vaan on vaikea.
Ruotsissahan tuo on raiskaus. Kysykää vaikka Julian Assangelta (otti kumin kesken pois kysymättä kumppanilta, syyte napsahti) ;)
No minulle kävi nuorena niin, että ihan tarjosin kortsun (olimme meillä) ja näin kun se laitettiin päälle. Mies oli myöhemmin ottanut sen pois enkä huomannut mitään. Tunnusti tämän joskus paljon myöhemmin.