Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua kusetettiin!

Vierailija
30.06.2016 |

Olen nuori reilu parikymppinen yh-mamma, joka harvoin käy ulkona edes. Minulla oli ensimmäinen yhden yön juttu eilen. Kuten asiaan kuuluu, niin vahvassa humalassa lähdin erään ns. miehen mukaan.

Sanoin miehelle "h-hetkellä", etten syö pillereitä ja vaadin häntä käyttämään kortsua. Hän kääntyi etsiäkseen niitä ja kuului myös epämääräistä rapinaa.

Tajusin liian myöhään, ettei hänellä ollut mitään kondomia. Tosi kiva oli käydä apteekissa tänään hakemassa katumuspillerit. Lisäksi ajattelin vielä käydä testeissä varmistuakseni, ettei minulla ole mitään tautia.

Ihmettelenkin, miten joku voi olla noin törkeä. Huomasin, että kyseisen miehen henkinen taso on matala ja älykkyysosamäärä nolla. Itsekin olisin voinut olla tarkempi, mutta elämä opettaa.

Mistähän kyseisen jätkän käytös olisi voinut johtua? Monet miehet sanovat seksin olevan parempaa ilman kumia, mutta voisiko tähän käytökseen olla muitakin syitä? Onko kellään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän piti sinua niin viehättävänä...Miehet harvemmin miettivät asian vakavuutta, koska he eivät joudu tekemään aborttia tai tule muutenkaan raskaaksi. Testeihin menoa kannattaa odottaa, sillä ne eivät näy heti ja hiv taitaa näkyä vasta 3kk tartunnasta. Toivotaan ettet tulisi raskaaksi.

Vierailija
2/33 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta tällaisesta miehestä ja vielä ainakin kaksi viikkoa pitäisi jaksaa odottaa, että voi raskaustestin tehdä. Seksiä tuli harrastettua kuukautisten lopussa ja otin alle 5h päästä je-pillerin, joten riskin pitäisi olla pieni, mutta huolestuttaa silti todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenkin voi ostaa kortsuja, vink vink... ;)

Vierailija
4/33 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset taas jauhaa ylimääräistä, ei kukaan oo niin idiootti mitä täälläkin monesta kuvan saa..

Siis ei tuossa jutussa ollut ketään muuta kusipäätä, kun tuo mies.

Asiahan oli jo selvä, mitä tulee tapahtumaan, ja äijä ku setti ihan pokalla.

Toivottavasti et saanut tautia, mutta olisit voinut kiusata sitä persenaamaa sanomalla että sulla on ja siksikin toivot kumia munan päälle.

Vierailija
5/33 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku itsekäs, jolla on huono seisokki. Tuolle miehelle tuo oli varmaan pikku juttu, mutta naisen näkökulmasta suuri loukkaus. Tuollaisesta voisi nostaa syytteen, näyttö vaan on vaikea.

Vierailija
6/33 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuija kirjoitti:

Joo. Olishan se noloo, kun ois ostanut ison kokoisia ja ne ei pysyis herra minimunan päällä. Kyllä mies tietää itse parhaiten vehkeensä koon ;)

Vierailija
7/33 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta syyte ja (nostit tai et) kerro näin tehneesi ja kiristä ainakin korvaukset. V**** mikä törkee jätkä!

Vierailija
8/33 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi oikeastaan syyttää kuin itseäsi. Katso peiliin. 

Vierailija
9/33 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuija kirjoitti:

Joo. Olishan se noloo, kun ois ostanut ison kokoisia ja ne ei pysyis herra minimunan päällä. Kyllä mies tietää itse parhaiten vehkeensä koon ;)

Ei kele miten hyvä idea. Usein kun se minimuna tulee näkyviin, ollaan jo tilanteessa, josta on vaikea peruuttaa. Vaatisin käytettäväksi omia kortsuja ja jos ei pysy niin voi voi.

Itse pyrin pukemaan kumin itse aina miehille ja osaan rullata sen huulillani paikalleen, joten tuollainen hämäys ei onnistuisi mulle.

Vierailija
10/33 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi oikeastaan syyttää kuin itseäsi. Katso peiliin. 

Millä perusteella? Ohis

Vierailija
11/33 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene sukupuolitautitesteihinta liian aikaisin, katso itämisaika. Muista otattaa sitten kaikki. Klamydia, tippuri, kuppa, hepatiitit, herpeksen vast-aineet ja HIV

Vierailija
12/33 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis testeihin, himskatin ennakkosyöttö.

Vierailija
13/33 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhäri sai munaa

Vierailija
14/33 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia se kortsu pitää naisen ite laittaa siihen munaan ja sit miehen pitää pitää kätensä koko ajan näkyvillä.

Vierailija
15/33 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän takia se kortsu pitää naisen ite laittaa siihen munaan ja sit miehen pitää pitää kätensä koko ajan näkyvillä.

Oikeestiko on miehiä jotka ottaa sen kondomin pois jos silmä välttää? Varjelkoon minua ikinä joutumasta vaailel markkinoille.

Taidan olla ihan pihalla....30 v saman miehen kanssa =)

Vierailija
16/33 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin muistan nuoruudesta jätkän, joka kyllä laittoi kortsun päälle, mutta otti tyyliin kolmannen vedon jälkeen sen pois!! "emmä laukee sun sisälle/et sä ny kerrasta raskaaksi  tuu" voi hyvä luoja miten hävettää oma mies"valinta". 

Vierailija
17/33 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, laita noin 4 kk kuluttua miehelle viestiä että olet raskaana. Saapa vähän ajateltavaa.

Vierailija
18/33 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seksi ole parempaa ilman kumia. Asennevamma, joka nuorille pojille on saatu syötettyä. Päinvastoin, kestät kauemmin kun kumin kansa tuherrat...

Vierailija
19/33 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se seksi ole parempaa ilman kumia. Asennevamma, joka nuorille pojille on saatu syötettyä. Päinvastoin, kestät kauemmin kun kumin kansa tuherrat...

Minä tykkään ilman kumia panosta kyllä paljon enemmän. Kumi tuntuu nihkeältä ja oikeastaan aina jolloin tulee, olo, että sattuu, niin kumin kanssa silloin on touhuttu. Mutta herraisä jos joku lähtee vieraan kanssa ilman kumia touhuun niin ihan järjetöntä!!!

Vierailija
20/33 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi