Naiset pörrää miehen ympärillä kun ollaan baarissa.
Itse en kyllä saa miehiltä sellaista huomiota. Vaikka ollaan ulkonäöllisesti melko samalla tasolla. Paskinta on, ettei naiset yhtään välitä, että mies on varattu. Ei mun mies mikään hunksi oo, että ihmettelen miksi niin moni nainen yrittää pussata tai pyytää numeroa. Ja jos ne vielä tietäisi miltä se näyttää alasti niin ehkä jättäisivät väliin. Kalu sillä on kyllä ihan ok kokoinen. Itse en ole halunnut häntä enää pitkään aikaan. Ne naiset on mitä nyt kattonut niin nättejä. Exä on sitten kaunis. En ymmärrä miten haluaa vieläkin tulevan aviomieheni takaisin. Oon miettinyt erota ennenkuin tehdään isoa virhettä. Mutta en kyllä saa hienompaa miestä koskaan.
Kommentit (19)
Jännä, ettei kaltaisesi viehättävä ihminen saa miehiltä huomiota.
Ei ne naiset pörräis jos mies ei antaisi siihen aihetta.
Miehesi voisi omalla käytöksellään näyttää, ettei muut naiset kiinnosta kuin sinä. Jos niin ei tee...huono juttu.
Ette varmaan vaikuta pariskunnalta
Olin ihan lähellä kun mies meni tilaamaan juomaa ja baaritiskillä heti joku nainen työntyi viereen ja alkoi juttelemaan. Näitä sattuu monta kertaa illan aikana. Mies ei ole mikään flirtti kuitenkaan. Muistan ekan tapaamisen se oli kyllä puhelias ja hauska mutta myös punasteli ja vähän reppanan oloinen. Ap
Miehen käytöksessä piileepi syy ;) tarkkaile tarkemmin. Hymyileekö muille, antaako katsekontaktia muille, kosketteleeko/pitääkö sinua kädestä.
Tai kokeile itse! Ala hymyillä lähestyttävästi miehille ja iske vaikka silmää pari kertaa. Varmasti tulee miehiä tyrkylle sullekin. Ei kukaan mitään nyrpeänä näköistä tai omissa oloissa viihtyvää tule kovin helposti pokailemaan
Vierailija kirjoitti:
Ette varmaan vaikuta pariskunnalta
Istuttiin vierekkäin mutta ei koskettu toisiimme ja joku mies sanoi että sulla on kaunis nainen. Ainakin miehet tunnistaa pariskunnaksi. Ja kerran kysyin yhdeltä mieheltä miksei edes katsonut muhun niin vastas että kun sulla on se mies. Miksei naiset välitä niinkuin miehet jos on varattu? Ja mä en tykkää pussailla julkisesti kun mies taas yrittää tehdä sitä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehen käytöksessä piileepi syy ;) tarkkaile tarkemmin. Hymyileekö muille, antaako katsekontaktia muille, kosketteleeko/pitääkö sinua kädestä.
Tai kokeile itse! Ala hymyillä lähestyttävästi miehille ja iske vaikka silmää pari kertaa. Varmasti tulee miehiä tyrkylle sullekin. Ei kukaan mitään nyrpeänä näköistä tai omissa oloissa viihtyvää tule kovin helposti pokailemaan
Tää on totta en hymyile tai katsele muita. Mies on joskus hermostunut jos joku mies näyttää kiinnostustaan musta. Jotenkin kai yritän välttää ettei toistuisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Alfa?
Meinasin jo aloitusviestiin laittaa että alfa tuo ei ole. Ap
Haisee hielle eli THE Alfa ??!! Jos näin on niin mitään et voi. Se on geeneissä niin kuin minulla.
No eihän tuo mikään parisuhde ole, kun et halua miestäsi. Päästä hänet vapaaksi ja anna jollekin toiselle naiselle mahdollisuus häneen!
Mun ex ei pitänyt mua lähellään kun baarissa oltiin ja katseli muita. Sitten kun hiillyin miksi muijia tulee niin liki, hän kohautti hartioitaan "emmä vaan tiedä" mutta selkeästi siis ei ole ollut mun kanssa siellä baarisssa. Myöhemmin vasta tajusin tuon kun nykyisen kanssa liikkuu joka todella on mun kanssa viihteellä mikä ei tarkoita nyhjäämistä nurkassa vaan pienillä jutuilla tekee selväksi sen. Ei siis mitään imuttelua tai kokoaikaista kädestä pitämistä tai tiukkaa silmiin tuijottamista. Rento meininki missä on tilaa jutella tuntemattomienkin kanssa ilman että tulee syliin istumaan tai tyrkyttää puhelinnumeroaan.
Komea, tumma, rasva% "nolla", lihaksikas.
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan lähellä kun mies meni tilaamaan juomaa ja baaritiskillä heti joku nainen työntyi viereen ja alkoi juttelemaan. Näitä sattuu monta kertaa illan aikana. Mies ei ole mikään flirtti kuitenkaan. Muistan ekan tapaamisen se oli kyllä puhelias ja hauska mutta myös punasteli ja vähän reppanan oloinen. Ap
En voi kun nauraa.....
Näitähän aina on jos ramppaa baareissa
Nuorena pariskuntana käytiin usein viihteellä,ukot pörräs perässä,akat ukon perässä
Ei niille roikkujille tarvii mitään puhua.
Jos eivät usko niin vaihtaa paikkaa.
Naimisissa ollaan oltu parikyt vuotta
Tuntuu,että nuoret nykyisin haluu flirtailla,kukaan ei siihen teitä pakota :)
Potkaskaa perseelle jos änkäytyvät reviirille
Tuskin sun kannattaa edes mennä naimisiin kun ajattelet toisesta noin kurjasti :(
Kauneus jää elämässä jälkijunaan,luonne ratkasee kaiken
Sen tietää ne jotka ovat ottaneet kaupungin hunksin.
Vierailija kirjoitti:
Haisee hielle eli THE Alfa ??!! Jos näin on niin mitään et voi. Se on geeneissä niin kuin minulla.
Tykkään kyllä yli paljon miehen hien hajusta mutta harvoin se kyllä ihan puhtaasti hielle haisee. Ap
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo mikään parisuhde ole, kun et halua miestäsi. Päästä hänet vapaaksi ja anna jollekin toiselle naiselle mahdollisuus häneen!
En viitsi kun tuo on niin rakastunut minuun. Jos jättäisin niin exä olisi heti käymässä kiinni ja mä kuolisin jos ne palais yhteen. Ap
Ja ikää teillä on 18 vuotta?