Muita juoppoja, joita alkoholi alkaa jo kyllästyttää?
Vaikka kuinka juo, ei mene enää päähän ja kännit eivät ole samanlaisia kuin ennen, mutta silti ei pysty oleen juomattakaan.
Se on pikku hiljaa ajanut kokeilemaan muita tapoja päihtyä ja nytkin tölkin avatessa ensimmäiset ajatukset ovat "oispa mämmiä/vauhtia/happoa".
Dokaamalla ei pääse enää kuin korkeintaan johonkin diapamia vastaaviin oloihin. Ärsyttää ja masentaa.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Alkoi myös alkoholi kyllästyttää jokunen vuosi sitten. Lopettelin ja onhan se mukavampi herätä mm. vkonloppu-aamuisin, kun on virkeä ja voi nauttia vapaapäivien aamuista kunnolla.
Alkoholi, varsinkin olut, on alkanut niin turvottamaan mahaa ettei jaksa edes juoda. Ja muutenkin sellainen väsynyt känni (viimeksi pari vuotta sitten) on niin last season.
Millä aineilla olet korvannut alkon? Ihan pajalla, hapolla vai onko mennyt kovempiin mömmöihin?
Alkoi tympiä erittäin paljon jo viisi vuotta sitten. Ylimääräiset kilot, kehnot unet, mokailut, niistä syntynyt kehno itsetunto. Laitoin korkin kiinni kokonaan. Enää ei mikään harmita, on hyvä olo. Ja niitä kiksejä saa nykyään paljon enemmän ihan selvästä päästä. t. ex juoppo
Itellä loppu alkoholi pajalla. Oikeestaan kokonaan. En halua enää kännistä pahaa oloa.
Vierailija kirjoitti:
Itellä loppu alkoholi pajalla. Oikeestaan kokonaan. En halua enää kännistä pahaa oloa.
Ei auta paja. Sitä tulee käytettyä vain sekaisin alkoholin - ja tämä kombokin alkaa olla jo "koettu" (ts. tylsä kombo).
Mäkin join kuin sieni vuosia mut sit se viinanhimo vaan loppui kuin seinään. Pari kertaa kokeilin pajautelka mut ei sekään sovi eikä kiinnosta.
Ite tulin raskaaksi niin oli pakko lopettaa seinään. Nykyään pystyn juomaan yhden tai kaksi kerralla ilman, että pitäisi vetää kännit.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi tympiä erittäin paljon jo viisi vuotta sitten. Ylimääräiset kilot, kehnot unet, mokailut, niistä syntynyt kehno itsetunto. Laitoin korkin kiinni kokonaan. Enää ei mikään harmita, on hyvä olo. Ja niitä kiksejä saa nykyään paljon enemmän ihan selvästä päästä. t. ex juoppo
Onneksi olkoon! Olen todella ylpeä sinusta:)
Kyllä se tuosta viellä lähtee kuin vanha mopo. Elin myös tuon vaiheen ja kyllä siihen rakkaaseen alkoholiin palaa aina takaisin. Alkoholi on paras päihde ja suosituin maailmaaan!
Olen elänyt tuon vaiheen se olikin vain valheeeeeee! Mä unelmoin mä unelmoin kunnon kännistäää. Mä unelmoin mä unelmoin kunnoon kännistäää.
Olen lopettanut parivuosikymmenta kestäneen lipittelyn kokonaan. Kohta puolivuotta täysin selvänä. Elämäni paras teko!
Vierailija kirjoitti:
Mä unelmoin mä unelmoin kunnon kännistäää. Mä unelmoin mä unelmoin kunnoon kännistäää.
Kyllä ne kunnon kännit tuntuu kaukauselta unelmalta. Tuskimpa enää ikinä tulee yhtä kovia kännejä kuin tuli vielä 2-3 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä unelmoin mä unelmoin kunnon kännistäää. Mä unelmoin mä unelmoin kunnoon kännistäää.
Kyllä ne kunnon kännit tuntuu kaukauselta unelmalta. Tuskimpa enää ikinä tulee yhtä kovia kännejä kuin tuli vielä 2-3 vuotta sitten.
Ette te ole vielä kunnon juoppoja. Elätte tuota vaihetta minkä minä elin kymmenisen vuotta sitten.
Se rakkaus syttyy kovaa ja vaatii aina irtiottoja kunnes se loputon jano ottaa alleen. Sille ei näy loppua. Dar dirlandei.
Mä dokasin viisitoistavuotiaasta kaksvitoseksi, kymmenen vuotta meni todella lujaa, melkein joka ilta bisseä litkiessä, meni asunto ja työpaikka. Sitten mun läheinen kuoli ja jotenkin havahduin siihen, että ei siinä dokaamisessa ollut enää mitään mieltä,mä vaan lopetin sen dokaamisen. Nykyään voin ottaa muutaman siiderin, enemmän tulee otettua ehkä kerran vuodessa, jos sitäkään.
Nyt mut näkevät ei voi koskaan uskoa, kuinka lähellä totaalista rappiota olin.
Minkä takia sä ap. haluat elää mömmöillä ja /tai bissellä? Eikö sulla ole vähentäminen tai lopettaminen käynyt mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sä ap. haluat elää mömmöillä ja /tai bissellä? Eikö sulla ole vähentäminen tai lopettaminen käynyt mielessä?
Lähinnä siten käy mielessä, että koko ajan suunnitteleen alkon korvaamista muilla aineilla.
Alkoi myös alkoholi kyllästyttää jokunen vuosi sitten. Lopettelin ja onhan se mukavampi herätä mm. vkonloppu-aamuisin, kun on virkeä ja voi nauttia vapaapäivien aamuista kunnolla.
Alkoholi, varsinkin olut, on alkanut niin turvottamaan mahaa ettei jaksa edes juoda. Ja muutenkin sellainen väsynyt känni (viimeksi pari vuotta sitten) on niin last season.