Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melijoe.com - miten usein uutiskirjeitä, miten saa yhteyden?

01.07.2008 |

Rekisteröidyin kesän alussa yllä olevan nettikaupan asiakkaaksi ja luulin uutiskirjeitä tulevan, mutta yhtään en ole saanut. Nyt vasta muistin tarkastaa ale-tilanteen ja kaikki haluamani olivat jo loppuneet :-( Onko muilla rekisteröinti tuottanut uutiskirjeitä? Tuliko alen alkamisesta viestiä? Olenkohan tehnyt jonkun virheen rekisteröitymisessä... ainakin sähköpostiin tuli kuittaus kirjautumisesta. Useamman kerran olen myös etsinyt sivuilta sähköpostiosoitetta, josta voisi kysyä esim. kokovinkkejä, mutta ei ole tullut vastaan. Onko joku löytänyt sähköpostiosoitteen firmaan? Onkohan edes luotettava nettikauppa? Kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika paljon tuolta tilannut ja paketit ovat aina tulleet nopeasti.

Viestejä tulee säännöllisesti ja ennen varsinaisen alen alkua tuli "Private Sale"-viestejä - tulisikohan näitä sitten jos on ahkerasti aikaisemmin tilannut...

Paljon tulee myös tarjouksia eri merkeistä jne.

Asiakaspalveluun saa yhteyden "My account" kohdasta sisäänkirjaantumisen jälkeen - kohdasta contact us.

Sivun yläreunassa on muuten myös kohta contact us ja sitä voi käyttää vaikka ei olisi kirjaantunut sisään.

Suosittelen, luotettava kauppa pullollaan ihanuuksia:)

Vierailija
2/2 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen täysin "uuno", mutta en vieläkään löydä kohtaa, mistä voisin viestiä kirjoittaa... Klikkaan sitten kumpaa tahansa ehdottamaasi, tulee vain lista yleisimmin esitettyjä kysymyksiä ja vastauksia niihin, mutta en millään löydä kohtaa, mistä voisin lähettää sähköpostia.

Ihania vaatteita tuolla on! Minäkin haluaisin tarjouksia... Pitääköhän siis ensin tilata ja sitten vasta saa uutiskirjeitä, outoa. Hyvä kuitenkin tietää, että luotettava firma, vaikka hieman paremmin voisivat tosin toimia uuden asiakkaan saamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla