Tinderissä tuli työkaveri vastaan
Tinderissä tuli samalta työpaikalta (melko iso firma) vastaan yksi mies jota olen työpaikallakin kattellut. Tuli matchi. En usko että mies välttämättä edes tunnisti mua työpaikaltaan olevaksi mutta varmaan sai sen selville jos tarkemmin katsoi työpaikkatietoani siellä.
No kuitenkin laitoin miehelle pari päivää sitten viestin, johon se ei vastannut mitään. Nyt mua hävettää sit loman jälkeen mennä töihin, ja mietin leikinkö edelleen niinkun en tietäisi koko tyyppiä edes. Typerää edes vaivata päätään tällasella asialla, kun vois luulla että jos sydäntä painaa niin haluaa että hänelle jutellaan. Tuntuu tyhmältä olla huomaamattakaan miestä sitten töissä..
Kommentit (3)
Ei varmaan pitäisikään olla hävettävää, mutta silti mietin että nyt se varmaan aattelee koko ajan töissä että oon kiinnostunut siitä. (Niinkun tavallaan olenkin).
Ap
Jos se lähtee duunissa toitottamaan tuota, niin tiedätpä ainakin että on ääliö. Tinderit ei kuulu työpaikalle.
Mitäs hävettävää tuossa on? Tajusi että oot kolleega ja päätti näin, että ei nyt tälläistä säätöä.