Herra armahda! Aamulehden juttu lisää :/
http://www.aamulehti.fi/kotimaa/suomi-on-valmis-jos-viime-syyskuun-pako…
Lisää, lisää, lisää...
Vaikka kansa sanoo eieiiiii
Kommentit (12)
Eipä muakaan. Suomessa on vasta ihan promilleja niistä määristä, mitä muissa maissa on. Kyllä meillekin kuuluu vastuunkanto.
Sisäsuomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa. t. ulkosuomalainen
No ei kai sua haittaakaan... : D
Mikä vitun vastuunkanto? Hyysätä nuoria miehiä? Voi itku.
Vierailija kirjoitti:
Eipä muakaan. Suomessa on vasta ihan promilleja niistä määristä, mitä muissa maissa on. Kyllä meillekin kuuluu vastuunkanto.
Sisäsuomalainen.
Joku 60 miljoonaa olisi suomelle laskettu määrä.
EU.
Olipa sinulla paljon paljon rahaa ;-)
Jonnekinhan ne ylimääräiset rahat pitää laittaa, kun koulutukseen yms. on jo satsattu viimeaikoina ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vahingoniloinen tirskahdus :D
t. toinen ulkosuomalainen
Miksi Suomen pitää kantaa vastuuta toisten sodista? Humanitäärinen apu on tietenkin ok, mutta nämä väestön siirtelyt... Siinä tulee mukana kummatkin tappelevat osapuolet.
Tulevaisuutta odotellessa. Syyriankin ongelmien yksi syy oli voimakas kuivuus. Kun kuivuus, tulvat jne. lisääntyy ilmastonmuutoksen edetessä, niin Eurooppaan tulee kymmeniä miljoonia ihmisiä. Sitä odotellessa pojat :)
Miks euroopalle langetetaan tää pakolais ongelma. Miks australia, aasia, amerikka ym. Ota näitä
Siis mikä vastuu ? Mistä tuommoinen keksitty? Mikä vastuu meillä elättää koko muslimiyhteisö?
Ai niin, onhan meillä rahaa. Uskovainen pääministeri ja velatkin muuttui käteiseksi.
VOI VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!1SUOMI ON HARVINAISEN PASKA MAA NYT SAA LUVAN LOPPUA EI ENÄÄ RAISKAAJIA LISÄÄÄ MUSTAT MIEHET POIS