Haluaisin harrastaa seksiä, mutta ei ole parittelukumppania :(
Onko muita onnettomia täällä? Tietävätkö he joilla on parittelukumppani kuinka onnekkaita he ovat?
Kommentit (28)
Tuollahan noita parittelukykyisiä naaraita ja koiraita vaeltelee luonnossa. Ei muuta kuin kiinni kuin sika limppuun.
Arvaan miksi et ole löytänyt kumppania. Parittelu on jälkeläisten tekemistä. Itse olen vain kahteen otteeseen harrastanut parittelua ja muuten rakastelua ihan iloksi.
En ole minäkään paritellut aikoihin. Tuttu tunne.
T. Ukkomies
Kannattaisiko tehdä jotain löytääkseen parittelukumppanin? vai ajattelitko, että kyllä sellainen tulee ovikelloa soittamaan, riittää kun istuu kotona ja surffaa netissä?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko tehdä jotain löytääkseen parittelukumppanin? vai ajattelitko, että kyllä sellainen tulee ovikelloa soittamaan, riittää kun istuu kotona ja surffaa netissä?
Kieltämättä odotan että joku tulisi soittamaan ovikelloa ja parittelemaan kanssani. En tajua että mitä muka voisin tehdä asian eteen? Tätä ei helpota se että olen mies, ja miehen jostain syystä odotetaan noutavan kuunkin taivaalta jotta pääsisi edes kerran reissullansa maistamaan naisen nektaria :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä odotan että joku tulisi soittamaan ovikelloa ja parittelemaan kanssani. En tajua että mitä muka voisin tehdä asian eteen? Tätä ei helpota se että olen mies, ja miehen jostain syystä odotetaan noutavan kuunkin taivaalta jotta pääsisi edes kerran reissullansa maistamaan naisen nektaria :(
Mukavaa odotusta. Don't hold your breath.
Vierailija kirjoitti:
Sen kun tietäisikin mitä pitää tehdä. Kaikenlaista oon yrittänyt, mutta ei ole tärpännyt
R
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Tiedän tunteen. Täytyy varmaan odottaa jos siinä kolmenkympin kohdilla naiset olisivat kiinnostuneempia. Nuoremmille ei elämän realiteeti ole vielä hallussa.
Akasta on tullut kylmä kalkkuna mitä ei mikään kiinnosta,seksi kaikista vähiten.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Täytyy varmaan odottaa jos siinä kolmenkympin kohdilla naiset olisivat kiinnostuneempia. Nuoremmille ei elämän realiteeti ole vielä hallussa.
Onneksi vanhemmiten alkaa halut heikentyä. Taisi jäädä seksielämä omalta kohdalta lähes kokonaan kokematta.
M33
Olin viisi pitkää vuotta ilman miestä ja seksiä. Nyt olen seurustellut vuoden ja sitä seksiä on ollut paljon. Olen loppu! Mies jaksaa ja haluaa jopa enemmän kuin suhteen alussa. Mutta mä olen niin kyllästynyt seksiin. Enpä arvannut tässä käyvän näin. Haluan seksiä muutaman kerran kuussa ovulaation aikaan. Mutta pakko on "antaa" muulloinkin, koska en halua tuottaa pettymystä miehelle.
Minä parittelin säälistä lihavan hikoilevan keski-ikäisen kanssa. Ihan järkyttävä kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun tietäisikin mitä pitää tehdä. Kaikenlaista oon yrittänyt, mutta ei ole tärpännyt
= laittanut nettiin ilmoituksen ja käynyt muutaman kerran yksin baarissa? Mitä muuta?
Jos haluat löytää naisen - toivottavasti muuhunkin kuin paritteluun, mutta vaikka vain siihenkin, niin
- ole aktiivinen, liiku joka päivä ulkona ihmisten parissa. Näin kesällä se on erityisen helppoa.
- tutustu ihmisiin. Myös muihin kuin kiinnostaviin naisiin.
- "biletä". Se nyt vain on fakta, että keikoilla, baareissa ja festareilla on kaikkein helpointa lähestyä monia vastakkaisen sukupuolen edustajia samana päivänä/iltana. Et ikinä netin kautta saisi järkättyä kymmeniä treffejä samalle illalle, mutta baarissa tai keikalla tapaat helposti kymmenen eri naista muutaman tunnin aikana.
- liiku em. paikoissa kavereiden kanssa. Yksin on vaikea olla sen oloinen, että on pitämässä hauskaa, ihmiset haluavat tutustua ihmisiin joilla on hauskaa ja rento fiilis.
- jos ei ole ystäviä niin hanki ihan ensimmäiseksi niitä.
- kehitä sosiaalisia taitojasi, jos ne eivät ole kunnossa. Jurottaja tai tuppisuu ei ole kiinnostava juttukaveri.
- laita se hemmetin kone kiinni ja pidä se kiinni silloin, kun koneella työskentely ei ole välttämätöntä töiden tai opintojen takia
Mitä kauemmin olen ollut ilman seksiä sen vanilijamaisemmaks mun fantasiat menneet. Tyyliin nainen on mun sylissä sohvalla ja sormetan häntä kun toinen käsi vaeltelee pitkin kroppaa tai sidon naisen kädet ja suutelen häntä joka puolelta hitaasti ennen kuin nuolen häntä...
Joo en ole puutteessa, enpä.
Tilanne on tosi ankea etenkin on ollut vuosien suhteissa ja nyt sinkkuna. Tapailut loppuvat ennen seksiä ja sitten oli yksi mies, joka halusi seksiä vain joka toinen viikko. Ehkäpä nämä halut vähitellen katoavat. Netistä ei ole kiinnostavia löytynyt ja tosielämässä käyn vain töissä, juoksemassa ja hoidan pakolliset asiat kodin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
= laittanut nettiin ilmoituksen ja käynyt muutaman kerran yksin baarissa? Mitä muuta?
Jos haluat löytää naisen - toivottavasti muuhunkin kuin paritteluun, mutta vaikka vain siihenkin, niin
- ole aktiivinen, liiku joka päivä ulkona ihmisten parissa. Näin kesällä se on erityisen helppoa.
- tutustu ihmisiin. Myös muihin kuin kiinnostaviin naisiin.
- "biletä". Se nyt vain on fakta, että keikoilla, baareissa ja festareilla on kaikkein helpointa lähestyä monia vastakkaisen sukupuolen edustajia samana päivänä/iltana. Et ikinä netin kautta saisi järkättyä kymmeniä treffejä samalle illalle, mutta baarissa tai keikalla tapaat helposti kymmenen eri naista muutaman tunnin aikana.
- liiku em. paikoissa kavereiden kanssa. Yksin on vaikea olla sen oloinen, että on pitämässä hauskaa, ihmiset haluavat tutustua ihmisiin joilla on hauskaa ja rento fiilis.
- jos ei ole ystäviä niin hanki ihan ensimmäiseksi niitä.
- kehitä sosiaalisia taitojasi, jos ne eivät ole kunnossa. Jurottaja tai tuppisuu ei ole kiinnostava juttukaveri.
- laita se hemmetin kone kiinni ja pidä se kiinni silloin, kun koneella työskentely ei ole välttämätöntä töiden tai opintojen takia
Ei toimi.
Eipä houkuttele joku hikinen pikapano, tahdon kiihkeää rakastelua sellaisen ihmisen kanssa, josta välitän ja joka oikeasti välittää minusta mutta niin kai se on että on pakko ryhtyä sooloseksiin kun ei käynyt hyvä tuuri geenilotossa.