Jes pääsin lääkikseen!!!!!!!!1
Mites te muut? Kaupan kassalla kybän tuntipalkalla? :Dddd
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan on suuri sääli että lääkikseen ei ole mitään psykologisia testejä ja soveltavuuskokeita. Sellaista tallaajaa löytyy lääkäreiden joukosta.
Laihduttaisit
T: AP
Hei ap, se, että sait kutsut poliklinikalle, ei tarkoita sitä, että pääsit lääkikseen.
Eka sivun jälkeen ajattelin, että jahas, taas tulee yksi puolijumalaksi itsensä korottanut valkotakkinen. Toinen sivu onneksi paljasti asian oikean laidan.
Äh, otsikon perusteella mä olin jo tulossa onnittelemaan sua, mutta enpäs onnittelekaan...
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen arkkitehdiksi, ja joo, teen kaupassa työtä 13 euron tuntipalkalla. Lääkisläisillä on vähän sääli, kun tuo teidän opiskelumuoto ei mahdollista työntekoa opiskelujen ohella. Hauskaa opintolainaa ja onnea :)
Eikö enää saa muka kandit tehdä töitä? Justiinsa tänään kävin kanditytön vastaanotolla, kesän on täällä meillä päin töissä. t. Täti maalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa onnittelemaan mutta aloitusviesti....njaah taidan jättää onnittelut välistä :)
Vituttaako räkäamis?? :Ddd
Ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Pyri olemaan empaattinen, kunnioita muita ihmisiä, ole ystävällinen, tue, kannusta, rohkaise, välitä aidosti, rakasta lähimmäistä...
Voit vaikka itse sairastua vakavasti ja peruuttamattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa onnittelemaan mutta aloitusviesti....njaah taidan jättää onnittelut välistä :)
Vituttaako räkäamis?? :Ddd
Kaikkia tarvitaan, että yhteiskunta pyörii. Raha ei tuo onnea, vaikka voi helpottaa elämää.
Tiesitkö, että onnellisimmat ihmiset ovat olleet Bangladeshin slummeissa.
Amislainenkin voi olla alansa rautainen ammattilainen ja huippuosaaja.
Itse suoritin keväällä dieettikokin erikoisammattitutkinnon :)
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen arkkitehdiksi, ja joo, teen kaupassa työtä 13 euron tuntipalkalla. Lääkisläisillä on vähän sääli, kun tuo teidän opiskelumuoto ei mahdollista työntekoa opiskelujen ohella. Hauskaa opintolainaa ja onnea :)
Neljännen vuoden jälkeen voi jo toimia lääkärinä vuodeosastolla, viidennen vuoden jälkeen ihan poliklinikalla. Maksoin koko opintolainani pois muutaman kuukauden kuluttua valmistumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niistä kaupan kassoistakin voi lääkäreitä tulla. Minustakin tuli, valmistuin 20 vuotta sitten.
"lääkärin puoliso]En tahtoisi olla ilonpilaaja, mutta kuuden vuoden päästä, kun valmistut, ei lääkärin työllistyminen ole enää niin varmaa. Syynä muutaman vuoden ajan hillittömästi lisääntyneet opiskelumäärät, ja ulkomailla opiskelevien suomalaisten kasvanut määrä. Voit yrittää parantaa asemiasi tekemällä ahkerasti loma- ja kesätöitä sitten myöhempinä opiskeluvuosina." Tarvitaanko sitä ihan oikeasti joka ketjuun ainakin yksi ilonpilaaja? - Olisit nyt ihmeessä kertonut sen, että mikä ala tai koulutusohjelma takaa sanotaanko vaatimattomasti vaikka 90% varmuudella työllistymisen? - Sen verran helpotan vielä lisää, että palkan ei tarvitse olla huippuluokkaa, mutta toki mieluummin parempi kuin sillä kaverilla, joka ei viitsi lainkaan opiskella asioita, kuin korkeintaan sen, mitä työnantaja mahd. krssittaa ja neuvoo
Vierailija kirjoitti:
Sinä vasta pääsit lääkikseen, ei ole vielä ollenkaan varmaa tuletko koskaan valmistumaan lääkäriksi. Tuntemani lääkärit ovat toisia ihmisiä, myös itseään huonommin tienaavia arvostavia, eivätkä ylennä itseään muiden yläpuolelle. Sinä olet vasta saanut nimesi hyväksyttyjen joukkoon ja olet jo maailmanomistaja! Naurettavaa.
Pääsin itsekin aikoinaan lääkikseen, olin vähän aikaa kursseilla ja tajusin ettei olekaan mun juttu, ei johtunut pelkästään dissektioista mutta kyllä nekin vaikuttivat päätökseen. Menin polille opiskelemaan sitten ja olen sieltä valmistunut. Mutta lääkiksessä on kyllä se hyvä puoli, että työpaikka on käytännössä varma ja heti alkuun vielä melko hyvällä palkalla. Tosin työ voi olla tosi kuormittavaa, mutta jos on palava kiinnostus siihen, niin sitten tosi hyvä valinta.
Yksityisellä puolella on mahdollisuus vielä tehdä normaalia lyhyempää työviikkoa mutta silti ansaita melko hyvin, moni käsittääkseni tekeekin nykyisin niin.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin itsekin aikoinaan lääkikseen, olin vähän aikaa kursseilla ja tajusin ettei olekaan mun juttu, ei johtunut pelkästään dissektioista mutta kyllä nekin vaikuttivat päätökseen. Menin polille opiskelemaan sitten ja olen sieltä valmistunut. Mutta lääkiksessä on kyllä se hyvä puoli, että työpaikka on käytännössä varma ja heti alkuun vielä melko hyvällä palkalla. Tosin työ voi olla tosi kuormittavaa, mutta jos on palava kiinnostus siihen, niin sitten tosi hyvä valinta.
Yksityisellä puolella on mahdollisuus vielä tehdä normaalia lyhyempää työviikkoa mutta silti ansaita melko hyvin, moni käsittääkseni tekeekin nykyisin niin.
Julkisella puolella voi ihan yhtä hyvin tehdä lyhennettyä työviikkoa ja ansaita hyvin.
Nääh, et sä mitään lääkikseen oo päässyt. Ensin ajattelin tulla onnittelemaan, aloitusviestin nähtyäni olin toteamassa, etten kaipaisi tuollaisia ihmisiä kollegoiksi, mutta myöhemmät viestit paljastikin sitten provoksi.
Mä ja moni opiskelukaverini tekee muuten nyt lääkiksessä ollessaankin töitä kaupan kassalla kympin tuntipalkalla. Menee siinä jokunen vuosi ennen kuin oman alan hommiin pääsee. Että semmosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Aloituksen pikku kassapiikin takia pitää muistuttaa, että jos sinusta tulee potilastyötä tekevä lääkäri, niin muista kuinka tärkeä lääkärin ja potilaan vuorovaikutus on potilaalle.
Laihduta
Hetkinen, mitä tapahtui oikikselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Aloituksen pikku kassapiikin takia pitää muistuttaa, että jos sinusta tulee potilastyötä tekevä lääkäri, niin muista kuinka tärkeä lääkärin ja potilaan vuorovaikutus on potilaalle.
Laihduta
Hetkinen, mitä tapahtui oikikselle?
http://www.vauva.fi/keskustelu/2600746/poikkis_ei_tue_hakuani_oikikseen_enaa?changed=1467210524
Jätän tämän vaan tähän..
Onnittelut opiskelupaikasta. Pahoittelut siitä että olet mulkku.
Tosiaan on suuri sääli että lääkikseen ei ole mitään psykologisia testejä ja soveltavuuskokeita. Sellaista tallaajaa löytyy lääkäreiden joukosta.