Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä ja lähes kaikki tuntemani miehet pidämme niin siroista, kurvikkaista, urheilullisista kuin normivartaloisistakin naisista. Onko naisten miesmaku ulkonäön suhteen yhtä laaja?

Vierailija
29.06.2016 |

Tuntuu, että monet naiset hakevat jonkun listan kanssa sellaista tiettyyn muottiin sopivaa miestä (tarkat senttirajat ja ehdottomuudet eri ominaisuuksien suhteen) eivätkä osaa kohdata miestä yksilönä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen kuullut lähinnä miehiltä yököttelyjä naisten rasvamakkaroista, selluliitista, roikkuvista paikoista ja ylimääräisistä karvoista. Toisaalta ilmeisesti jos on normaalipainoinen ja nuori, niin se riittää, eli tarkemmalla vartalotyypillä tmv. ei vaikuta olevan väliä?

Naisten kohdalla taas miehen vartalo ei oikein nouse keskusteluissa edes sillä tavalla esiin. Joku yksityiskohta tyyliin kivat silmät, hyvä pylly tai pehmeät hiukset ehkä mainitaan, mutta kokonaisuutena se vartalo vain on, eikä sitä pidetä oksettavana, vaikka siinä olisi vikojakin. Tekoja ja juttuja sen sijaan ihastellaan enemmän. Ja puhtaus on tärkeä. Naiset ilmeisesti ovat muutenkin keskimäärin vähemmän visuaalisesti kiihottuvia, joten tästä tulee vähän eroa?

Vierailija
2/19 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas olen kuullut lähinnä miehiltä yököttelyjä naisten rasvamakkaroista, selluliitista, roikkuvista paikoista ja ylimääräisistä karvoista. Toisaalta ilmeisesti jos on normaalipainoinen ja nuori, niin se riittää, eli tarkemmalla vartalotyypillä tmv. ei vaikuta olevan väliä?

Naisten kohdalla taas miehen vartalo ei oikein nouse keskusteluissa edes sillä tavalla esiin. Joku yksityiskohta tyyliin kivat silmät, hyvä pylly tai pehmeät hiukset ehkä mainitaan, mutta kokonaisuutena se vartalo vain on, eikä sitä pidetä oksettavana, vaikka siinä olisi vikojakin. Tekoja ja juttuja sen sijaan ihastellaan enemmän. Ja puhtaus on tärkeä. Naiset ilmeisesti ovat muutenkin keskimäärin vähemmän visuaalisesti kiihottuvia, joten tästä tulee vähän eroa?

Vai olisiko niin, että naisten kesken on hyväksytympää kehua miehen tekoja ja juttuja, ja kaljamahaa yököttelevää pidettäisiin pinnallisena? Naisethan pyrkivät keskenään olemaan asioista enemmän samaa mieltä kuin miehet, tai ainakaan eriäviä mielipiteitä ei tuoda niin paljoa esille. Käytäntö sen sijaan esimerkiksi Tinderissä, muissa nettitreffipalveluissa tai vaikka yökerhon tiskillä puoltaa kuitenkin vahvasti sitä näkemystä, että miehen ulkonäöllä on naisille paljonkin merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten maku on paljon suppeampi. Se näkyy hyvin siinä, että pieni osa miehistä saa todella paljon huomiota naisilta ja iso osa ei ollenkaan

Vierailija
4/19 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän naiset edes huomaa kuin pienen osuuden miehistä. Pelottavat ja sitten kiinnostavat. Toki tämä muuttuu radikaalisti n. 30 ikävuoden tienoilla kun alkaa kello tikittää ja mies on saatava. Mutta puhuin tilanteesta nuorena ja kauniina.

Vierailija
5/19 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten maku on paljon suppeampi. Se näkyy hyvin siinä, että pieni osa miehistä saa todella paljon huomiota naisilta ja iso osa ei ollenkaan

Biologia tässä on kai taustalla? Naiselle raskaus on niin iso riski että panemiseen on syytä ryhtyä vain tasokkaan kumppanin kanssa. Mies voi kulkea kaatamassa naista niin paljon kuin pystyy, joku jälkeläisistä kun tulee kuitenkin olemaan samanlainen voittaja kuin hänkin... ;)

Vierailija
6/19 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hyväntuoksuisista (joskus terveelle hiellekin tuoksuvista siis, jotta ominaistuoksun tunnistukseni toimisi ilman häiriötä, parffyymeja ok käyttää välillä) , hyvähampaisista (hammaslääkärikäynnit ajallaan), tupakoimattomista (ei pahaa hajua), 168-185 cm pitkistä, ruskea- tai vihreäsilmäisistä, vaalean- tai tummanruskeahiuksisista, parransänkisistä tai parrakkaista (edes joskus) ja normaalipainoisista miehistä. Lyhyempi mies saisi olla suhteessa raamikkaampi hartoiltaan kuin pidempi. Niskan oltava tarpeeksi jykevä, samoin leuan. Kasvojen riittävän symmetriset, suun suudeltavan maukas ja silmien hymyilevät ja ystävälliset. Kiitos!

nainen

Vierailija
7/19 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ainakaan ole oikeastaan mitään kriteerejä miehen ulkonäön suhteen. Aiempien miesten ulkonäkö vaihtelee lähes laidasta laitaan. Jos ihastun miehen persoonallisuuteen, hän alkaa poikkeuksetta näyttää silmissäni maailman komeimmalta mieheltä. Persoonallisuuden suhteen olenkin sitten toisaalta todella vaativa. Tämä on saanut monet miehet luulemaan, että minulle ei kelpaa heidän ulkonäkönsä, vaikka se ei voisi olla kauempana totuudesta.

Vierailija
8/19 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ainakaan ole oikeastaan mitään kriteerejä miehen ulkonäön suhteen. Aiempien miesten ulkonäkö vaihtelee lähes laidasta laitaan. Jos ihastun miehen persoonallisuuteen, hän alkaa poikkeuksetta näyttää silmissäni maailman komeimmalta mieheltä. Persoonallisuuden suhteen olenkin sitten toisaalta todella vaativa. Tämä on saanut monet miehet luulemaan, että minulle ei kelpaa heidän ulkonäkönsä, vaikka se ei voisi olla kauempana totuudesta.

Näin epäilemättä on joidenkin naisten kohdalla, mutta jos ne pakit annetaan jo siinä vaiheessa kun henkilöä ei vielä ollenkaan tunneta, niin kyllähän siinä väkisinkin tulee mieleen, että ulkonäkö pakkien syynä oli. Aika monesti kun ne pakit tulevat jo ennen kuin sitä persoonallisuuttaan ehtii tuoda esiin.

Vierailija
9/19 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ap otsikon listaasi "...kunhan naisella on kauniit kasvot". Mä olen normaalipainoinen, kurvikas JA urheilullinen, mutta kun en ole kaunis, en saa keltään huomiota. Ei siis todellakaan pidä paikkaansa että miesten maku olisi laaja, tai ainakaan mulle siitä ei riitä.

Vierailija
10/19 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on vain ja ainoastaan yhdenlainen mies joka kelpaa.

Nyt jos naiset sanoo tähän vastalauseen niin kenen naisen ihannemies sitten on mies jolla:

lyhyt ruumiinpituus, pieni penis, kapea leuka, kapeat hartiat, korkea ääni.. ja lista jatkuu?

Vierailija
11/19 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ratkaisee. Tupakoivat miehet ja jankkaajat ei kelpaa, paha haju ei myöskään viehätä

Mitoilla, hiusten värillä, karvoilla tai niiden puutteella ei väliä. Eikä se ole aina pukeutumisestakaan kiinni

Vierailija
12/19 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tätä. Olen ollut ihastunut mm. kaljamahaiseen ja tatuoituun rokkariin, sliipattuun ja ulkonäöstään tarkkaan, rillipäiseen pieneen nörttiin, kilttiä käyttävään punkkariin ja nyt ihan tavikseen joka kulkee verkkareissa, persoonallisuus on tullut aina edellä. En ole ikinä nähnyt ns. tosi hyvännäköistä tai tosi rumaa ihmistä. Ja itsekin olen enemmän tavannut miehiä joita etoo naisten läskit ja sellut ja kuolataan niitten silikonibimbojen perään vaikka itse olisi minkälainen.

Vierailija
13/19 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai olisiko niin, että naisten kesken on hyväksytympää kehua miehen tekoja ja juttuja, ja kaljamahaa yököttelevää pidettäisiin pinnallisena? Naisethan pyrkivät keskenään olemaan asioista enemmän samaa mieltä kuin miehet, tai ainakaan eriäviä mielipiteitä ei tuoda niin paljoa esille. Käytäntö sen sijaan esimerkiksi Tinderissä, muissa nettitreffipalveluissa tai vaikka yökerhon tiskillä puoltaa kuitenkin vahvasti sitä näkemystä, että miehen ulkonäöllä on naisille paljonkin merkitystä.

Minkä muun kuin ulkonäön perusteella noissa voi edes arvioida ihmistä jos ei kerran tunneta? Olen ihan satavarma, ettei ne miehetkään tuossa tilanteessa valkkaa vain jotain naista elleivät sitten hae pelkkää seksiseuraa ja kiireesti. Jos ihmiseen tutustuu ulkonäkö menettää merkitystään ja luonne ratkaisee.

Vierailija
14/19 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ihan yhtä pinnallisia mitä tulee ulkonäköön kuin miehetkin, myytti siitä etteivät naiset juurikaan kiinnitä huomiota miehen fyysiseen olemukseen on täyttä puppua http://www.itworld.com/article/2721608/it-management/new-research-prove…

Vierailija
15/19 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiväthän naiset edes huomaa kuin pienen osuuden miehistä. Pelottavat ja sitten kiinnostavat. Toki tämä muuttuu radikaalisti n. 30 ikävuoden tienoilla kun alkaa kello tikittää ja mies on saatava. Mutta puhuin tilanteesta nuorena ja kauniina.

Viestistäsi tulee sellainen kuva, että ei-nuoria ja ei-kauniita ei edes lasketa naisiksi, joiden miesmaulla olisi väliä, eli näet vain pienen hyvän näköisen porukan edes mainitsemisen arvoisena. Pata kattilaa jne. 😃

Vierailija
16/19 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin epäilemättä on joidenkin naisten kohdalla, mutta jos ne pakit annetaan jo siinä vaiheessa kun henkilöä ei vielä ollenkaan tunneta, niin kyllähän siinä väkisinkin tulee mieleen, että ulkonäkö pakkien syynä oli. Aika monesti kun ne pakit tulevat jo ennen kuin sitä persoonallisuuttaan ehtii tuoda esiin.

Minä tapailen miehiä oikeastaan yksinomaan netin kautta, koska baarit jne. eivät kiinnosta (ehkä juuri siksi että en ole yhtään ulkonäkökeskeinen), ja työelämässä harvoin tulee sopivia miehiä vastaan. Ja kyllä se persoonallisuus tulee esille heti, kun aletaan kommunikoida. Useimmiten 1-3 viestin vaihtamisen jälkeen miehestä on paljastunut jotain sellaista, joka tappaa kiinnostukseni lopullisesti. Sisältäen siis sen ensimmäisen yhteydenottoviestin. Kuulostaa ehkä kohtuuttomalta, mutta näin on. Kuvaa taas minun ei tarvitse nähdä missään vaiheessa, koska jos pidän miehestä hänen viestintänsä perusteella niin tiedän jo pitäväni hänestä myös ulkoisesti. En ole kertaakaan pettynyt.

On siis tosiaankin olemassa tapoja tutustua ihmiseen ilman, että ulkonäkö vaikuttaa asiaan mitenkään.

Vierailija
17/19 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo eroa naisista mitenkään. Naiset pitävät normaali- ja sporttisista, lihaksikkaista vartaloista. Ei kai juuri kukaan pidä lihavista.

Vierailija
18/19 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kaikenlaisista miehistä :) nuorista ja vanhoista, parralla ja ilman, tukalla ja ilman... kun on se pilke silmässä ja hyvät jutut!

Vierailija
19/19 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs sitten? Tietenkin voit viettää loppuelämäsi ulisten miten naiset on erilaisia kuin miehet, yhyy yhyy... Tai sitten etsit käsiisi sen naisen joka pitää juuri sinusta, kumpi nyt itsestäsi on miellyttävämpi vaihtoehto. Veikkaisin ensimmäistä, nettiulisijamiehen marttyyrikompleksi haiskahtaa kilometrien päähän... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän