Kelakorttityyppi, jäi kiinnostamaan millä kielellä vastasit sille nimittelijälle?
Jäi kiinnostamaan. Sille, joka haukkui sinua slaavih*oraksi.
Kommentit (23)
Hienosti hoidettu Kelakorttityyppi!
Vierailija kirjoitti:
Hienosti hoidettu Kelakorttityyppi!
Kiitos! (Jos tuo ei nyt ollut sarkasmia :D)
Mua on haukuttu tääl aasialaiseks possuks (en oo aasialainen) ja eteläntuliaiseks turistilapseks et fiilaan sua KKT
Ikävää rasismia teitä kohtaan, Kelis ja N17! Älkää välittäkö,pitäkää lippu korkealla!
Vierailija kirjoitti:
Ikävää rasismia teitä kohtaan, Kelis ja N17! Älkää välittäkö,pitäkää lippu korkealla!
Rasismi noita tyttösiä kohtaan on idioottimaista. Eivät ole edes musuja.
Mistä tulee nimimerkki Kelakorttityyppi?
Sama tyyppi varmaan nimitellyt kumpaakin...
Ei ole järkeä vastata sellaisella kielellä, jota haukkuja ei ymmärrä...tai haukkua sellaisella kielellä, jota uhri ei ymmärrä. Ymmärrän että naisen kokoiset matumiehet saattavat esim.huudella niin, jotta voivat tuntea itsensä kovikseksi saamatta selkäsaunaa. Internetissä ei ole sitäkään syytä.
Conversetyttöäkin taidettu haukkua rasistisesti.
Se aika kun emme vielä tietäneet Keliksen olevan puolalainen eikä koko tyyppi ollut edes feimi.
Olen ollut kelakorttityypin fani sen jälkeen kun luin hänen elämäntarinansa täältä.
T. Jo vanha täti
Vierailija kirjoitti:
Se aika kun emme vielä tietäneet Keliksen olevan puolalainen eikä koko tyyppi ollut edes feimi.
Aah mikä nostalgia, se wanha hyvä aika viime kuussa 😂
Mutta, entä jos se on slaavihuora? Miten objektiivinen kuvaus voi olla haukkumista?? :(
Vierailija kirjoitti:
Emmekä N17 olevan puoliksi algerialainen. Molemmat tytsyt taisivat tulla feimeiksi samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kelakorttityypin fani sen jälkeen kun luin hänen elämäntarinansa täältä.
T. Jo vanha täti
Hänen ah niin dramaattisen ja uskottavan elämäntarinansa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Jo vanha täti
Mitäs epäuskottavaa siinä oli? Kelishän on selittänyt taustoja muissa keskusteluissa, ja ne selittävät kaiken.
Esim. itsariyritykset 12-vuotiaana olivat koulukiusaamisen aiheuttaman masennuksen syytä. Sairauskin hänellä joku joka vaikuttaa kuin olisi 1. tyypin diabetes (ei mikään vakava mutta siihen voi kuolla, kuten hän itse sanoi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Jo vanha täti
Mitäs epäuskottavaa siinä oli? Kelishän on selittänyt taustoja muissa keskusteluissa, ja ne selittävät kaiken.
Esim. itsariyritykset 12-vuotiaana olivat koulukiusaamisen aiheuttaman masennuksen syytä. Sairauskin hänellä joku joka vaikuttaa kuin olisi 1. tyypin diabetes (ei mikään vakava mutta siihen voi kuolla, kuten hän itse sanoi).
Aa no sitten ei mitään.
En ole kelakorttityyppi, mutta puolaksi se vastasi.